Niet zo baggeren he, dit is een nieuw topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Die ene dan he.
allemaal nullenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef Sebasser het volgende:
Mooie tijd trouwens Alexxxxxx, die sig van mij.
ik wel op mn .net ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
eventueel wil ik de schoenfotos wel op mn .com zetten ?
idem. ik zet de frituurpan aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb honger.
Mijn schoenen zijn hipper dan de meestenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:. Die schoenen.
Heb je ze wel met watervaste stift ingekleurd, CZ.? Ik heb honger, maar ik moet nog minstens een uur wachten voor ik kan eten.
Oja, echt niet. Je kan ook nu wat eten en dan weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:. Die schoenen.
Heb je ze wel met watervaste stift ingekleurd, CZ.? Ik heb honger, maar ik moet nog minstens een uur wachten voor ik kan eten.
Ik had een .nlquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ikheb ook een .nl hoor! ha! hahaaa!
En ik sta naast Youri
nee, niet als je in dat klotetopic van een dieettopic post.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oja, echt niet. Je kan ook nu wat eten en dan weer.
Ja, met het verzoek haar niet meer zo te noemen omdat ik dan steeds daar aan moet denken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
CZ zorgverzekering.
jij moet ermee over straatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn hipper dan de meesten.
(op die andere schoenen van mij na, dus)
Ja, is textielstift.
Een appel kan wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, niet als je in dat klotetopic van een dieettopic post.
Ja weet ik. En? Newsflash?!:2;1!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij moet ermee over straat. Ik had ooit kisten met fluorescerende groene veters. Ook heul hip
.
En ik ga nu idd even een banaan eten, anders ga ik dood.
Maar mijn stukje bestaat uit meer letters, en valt dus meer op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ikheb ook een .nl hoor! ha! hahaaa!
En ik sta naast Youri
bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, niet als je in dat klotetopic van een dieettopic post.
Kisten zijn gevaarlijk, als je de verkeerde kleur veters pakt heb je kans om neergestoken te worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Gelukkig lacht met eerder om kisten met neon groene veters dan op gekleurde schoentjes.
sure, is al jaren geleden trouwens. En gekleurde schoentjes hadden ze in de jaren '70 alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Gelukkig lacht met eerder om kisten met neon groene veters dan op gekleurde schoentjes.
Ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sure, is al jaren geleden trouwens. En gekleurde schoentjes hadden ze in de jaren '70 al.
Houston We Have A Problem!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja weet ik. En? Newsflash?!:2;1!!;21
je hebt ook kans om doodgeschopt te worden met kisten. Ik kan me herinneren dat men het niet zo leuk vond om een trap van mij te krijgen als ik m'n kisten aan hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kisten zijn gevaarlijk, als je de verkeerde kleur veters pakt heb je kans om neergestoken te worden.
vast wel. Is heul niet hip dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja?
Ik wil wel wedden dat ze die ook wel voor de jaren '70 hadden hoor.
Dik retro dus. Helemaal weer in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sure, is al jaren geleden trouwens. En gekleurde schoentjes hadden ze in de jaren '70 al.
quote:
Je hebt ook kans om gedood te worden door een pinpas.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt ook kans om doodgeschopt te worden met kisten. Ik kan me herinneren dat men het niet zo leuk vond om een trap van mij te krijgen als ik m'n kisten aan had. En ik heb eens tegen een begeleidster van waar ik gewoond heb gezegd dat ik haar zou doodschoppen
. Toen kon je nog ongestraft doodsbedreigingen uiten
.
ikwaidsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Alleen niet op de top40 manier jewaids.
I know.quote:
Wat daar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:33 schreef MaxMark het volgende:
Maar ik was vanmorgen ook nog bijna in Breda 14.gif
Ja, begint het al eentonig te worden?quote:
Afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Godsoteklere.
Waar sloeg dat nou weer op.
welles. met een piemel en een rode randquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik heb geeneens een hond, dus dat zegt al wat.
Ik ga je missenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Vanaf woensdagnacht zit ik lekker in Rome en hebben jullie 1 week geen ChipsZak.en ik 1 week geen Fok! .
quote:
omdat je me negeertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is iedereen altijd stil na een 'puh'.
Goede levensvraag, dat wel.
Ik niet begrijp.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan heel goed lezen wisten jullie dat? hint.
Hij was dan ook niet voor jou.quote:
ok. dat doet me dan iig nog een beetje een deugd. ik klik mezelf nu weg. derde poging motorblok halen.quote:
Knork Knork.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Je bent zelf een knork sebast.
Nee. CZ zorgverzekeringen is aan het eten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tvp, men, alweer over de 100 heen. Zijn Sebasser en CZ weer aan het baggeren?
Ze is heel braaf en onschuldig... *kuch*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jaina, Freecell / Tara?.
Ik heb geen honger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi Sebas.
Hier is mij. Mij is je geweten.
Vreet wat.
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tvp, men, alweer over de 100 heen. Zijn Sebasser en CZ weer aan het baggeren?
Geweldig, wil je het nog delen met ons, of wil je alleen sebaggeren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh. Ik weet het alweer.
Het is mij. Je geweten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen honger.
vannacht om 2 uur wel, of 4 uur.
dat is de afgelopen dagen mijn normale eettijd geworden.
dus tjeh, Dan heb ik pas honger. nu krijg ik toch niets naar binnen...
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geweldig, wil je het nog delen met ons, of wil je alleen sebaggeren?
Ik zeik heul niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is mij. Je geweten.
Zeik niet zo.
Maar je geweten zegt van wel. 14 gif.quote:
Nou, ok.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar je geweten zegt van wel. 14 gif.
Het is mij. Je geweten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ok.
Ik neem wel even een extra glas cola.want dorst heb ik altijd.
A, vandaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn poezel is té hip.
A, vandaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is mij. Je geweten.
Neem maar een extra glas cola. Je hebt toch altijd dorst.
Vooruit, ookal slowchatten we ookal op msn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Tangarine het volgende:
kom op, anders hou je dat gesprek gewoon even op msn ofzo... slowchat is tof, maar niet op deze manier.
Ze durven niet tussen ons in te komen, Ze denken zo van jaaaaa nee dat kunnen we niet maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vooruit, ookal slowchatten we ookal op msn.
Maar breng jij dan ook iets in enzo.
Want wij zijn de enige die uberhaupt iets zeggen.
Lopen wel heel lekker.. Heb ze niet specifiek nodig om iemand dood te schoppen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee paulus
Dat hoeft heul niet.
Tenzij jij dat wilt. Dan moet je dat wel doen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze durven niet tussen ons in te komen, Ze denken zo van jaaaaa nee dat kunnen we niet maken.
Stilte is boring.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Je hoeft niet altijd iets te zeggen, CZ.![]()
Jawel, want ik heb het wél gezellig. Waarom mag ik dan niet iets zeggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Je hoeft niet altijd iets te zeggen, CZ.![]()
Ik heb geen idee. Ik lust geen spare-ribs en ik ben vegetariër.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef Paulusssttt het volgende:
Nog maar even een inhoudelijke vraag dan..
Wat is het beste spare-ribs restaurant..??![]()
het valt gewoon onder baggeren, ik begrijp ze wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Nee maar srsly. Ik wil best kappen, maar niet als wij de enige zijn die uberhaupt iets zeggen. Als niemand iets zegt moeten ze ook niet pissig worden. Wij proberen het ook alleen maar leuk te hebben.
Kisten lopen idd lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Lopen wel heel lekker.. Heb ze niet specifiek nodig om iemand dood te schoppen..
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef Paulusssttt het volgende:
Nog maar even een inhoudelijke vraag dan..
Wat is het beste spare-ribs restaurant..??![]()
Ja maar als wij de enige in het topic zijn, hebben zij nergens last van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het valt gewoon onder baggeren, ik begrijp ze wel.
Alleen, ik snap niet wat ze zeuren, het is niet alsof ze er last van hebben.
En zo wel, nou, dan ben ik wel benieuwd waarom dan.
Zou uit principe ook vegetariër moeten zijn maar ik vind vlees zo lekker...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik lust geen spare-ribs en ik ben vegetariër.
Slap gelul.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou uit principe ook vegetariër moeten zijn maar ik vind vlees zo lekker...
quote:
In mijn vrije tijd ben ik ook een vegatarier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou uit principe ook vegetariër moeten zijn maar ik vind vlees zo lekker...
Njah, het was ook meer een tip van zo, check die site, dan kan je je postcode invullen en dan komen er vanzelf een aantal van die restaurants te staan, want ik weet verder geen goeie ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef Paulusssttt het volgende:
Bagger maar gerust verder.. Als ik tussendoor maar antword krijg op mijn tips & trics..
Thuisbezorgen.nl is geen optie... Wil niet thuis eten maar uit eten...
Oh ok.. Maar het is ook geen optie om ze allemaal uit te proberen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Njah, het was ook meer een tip van zo, check die site, dan kan je je postcode invullen en dan komen er vanzelf een aantal van die restaurants te staan, want ik weet verder geen goeie ofzo.
Nou, das ook zeldzaam dat j zoeen gebruikt 'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Njah, het was ook meer een tip van zo, check die site, dan kan je je postcode invullen en dan komen er vanzelf een aantal van die restaurants te staan, want ik weet verder geen goeie ofzo.
niet graag genoeg zou kunnen, de smaak na een week vergeten geloof ik niet zo in...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Slap gelul.
De smaak vergeet je binnen 1 week alweer.
Je wilt het gewoon niet graag genoeg.
Maar hey. Ik beslis hier niet over.
Ja, enkel als ik serieus post.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, das ook zeldzaam dat j zoeen gebruikt ''
HeyHeyquote:
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
niet graar genoeg zou kunnen, de smaak na een week vergeten geloof ik niet zo in...
Het is toch zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
niet graag genoeg zou kunnen, de smaak na een week vergeten geloof ik niet zo in...
Ik weets, wou alleen even meedelen dat vlees veel te lekker isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HeyHeyIk heb tegen niemand gezegd dat hij/zij dat moest worden.
Ik weet nog van die ene keer dat we zo bij zoeen vleesetende tijger stonden, en dat jij zo riep dat ie maar vega moest worden, dus wellus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HeyHeyIk heb tegen niemand gezegd dat hij/zij dat moest worden.
wtfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet nog van die ene keer dat we zo bij zoeen vleesetende tijger stonden, en dat jij zo riep dat ie maar vega moest worden, dus wellus.
De smaak is al weg als je je tandenpoetst, of een glas cola neemt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Je vergeet dat echt heel snel.
Simpelweg omdat je het niet meer eet.
Je weet wel van 'dit vond ik lekker' maar die smaak is toch vrij snel weg.
ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
wtf.
Ik heb nooit bij een tijger gestaan.
Het is maar wat je lekker vindquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik weets, wou alleen even meedelen dat vlees veel te lekker is
Ik koop nooit vlees.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Koopt iemand van hier eigenlijk wel eens biologisch vlees?
Geloof ik geen moer van..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Je vergeet dat echt heel snel.
Simpelweg omdat je het niet meer eet.
Je weet wel van 'dit vond ik lekker' maar die smaak is toch vrij snel weg.
Ha-Haquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik koop nooit vlees.
ook geen biologisch.
Helemaal waarquote:
Vlees is wel heel ongezond om elke dag te etenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Helemaal waar
Ik zou het wel zonder vlees kunnen doen, maar wil het gewoon niet.
Lekker windje trouwens buiten.
Biologisch vlees... vertel mij eerst waarom..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Koopt iemand van hier eigenlijk wel eens biologisch vlees?
Ook niet waar.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vlees is wel heel ongezond om elke dag te eten.
Gewoon Ja of Nee antwoorden was weer te lastig?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Biologisch vlees... vertel mij eerst waarom..??
Geen vlees is ook niet goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vlees is wel heel ongezond om elke dag te eten.
Bovendien vergaat mij de smaak van vlees al helemaal als ik aan die dieren moet denken. Mn maag keert zich al helemaal om.
Klopt... vertel eerst maar waarom...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewoon Ja of Nee antwoorden was weer te lastig?
Omdat het er in de bio industrie het er zo aan toe gaat: www.meat.orgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Biologisch vlees... vertel mij eerst waarom..??
Jawelquote:
Zonder vlees kan men uitstekend levenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen vlees is ook niet goed.
Dan heb je weer van die vervangers, maar dat is natuulijk niet zo goed als het echte spul!
Ik ben een slecht mens denk ik, ik denk namelijk niet na over wat ik eet.
Dus dat ze daarvoor elke dag/nacht lang gemarteld worden doet er dus niet toe?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef Paulusssttt het volgende:
Maar daarna gaan ze allemaal op de zelfde manier op transport, worden ze op de zelfde manier gedood, als besten dus letterlijk... en daar zit nou juist de kneep.. Het meest stressvolle moment in een dierenleven....
Grotendeels heb je gelijk.... maarrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus dat ze daarvoor elke dag/nacht lang gemarteld worden doet er dus niet toe?.
Heb jij ook niet liever een goed leven voordat je doodgaat?
Of wordt jij liever eerst ook de hele dag/nacht gemarteld voor maanden lang ed?
Jawel. Wel alle bio-dieren worden zo behandeld. Anders hadden ze de stempel bio-industrie niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Grotendeels heb je gelijk.... maarrrr
Niet alle niet Bio-dieren worden zo behandeld en gemarteld...
Blijft het issue van het transport en de slacht..
Is bij biologisch niet anders dan bio..
En ik val vega's niet aan mits ze niet net zo erg zijn als ex-rokers....![]()
Ik ook...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:
P.s: Ik weet niet of de slacht ook anders is. Dus daar heb ik nu even geen mening op. Ik lul pas als ik weet waar ik het over heb![]()
Ja maar scharrelkippen zijn scheinheilig 'goede' kippen. Scharrel is heul niet zoveel beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef Paulusssttt het volgende:
Van kippen is bijvoorbeeld bewezen (onderzoek UV Wageningen) dat legbatterij kippen een minder stressvol leven hebben dan scharrelkippen... Maar ze gaan wel aan het zelfde haakje... (zie filmpje..)
Ben ik het mee eens, getuigd van weinig respect....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet je wat ik altijd zo kinderachtig vind.
Van die mensen die hun broodje met vlees zo voor je gaan houden en erop gaan kauwen en je zo aankijken en gaan van: 'Hmmm lekker *insert dier* hmm helemaal dood, heerlijk'
Zó nutteloos.
Mja. Af en toe kan ik zon opmerking ook niet laten. MAAR alleen bij mn moederquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, getuigd van weinig respect....
Genoeg vrienden die Vega zijn.. Die moeten dan wel even laten vallen "oh eet jij gebakken dood..."?
Wat is er mis met ex-rokers, en waarom zou je ze willen aanvallen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Grotendeels heb je gelijk.... maarrrr
Niet alle niet Bio-dieren worden zo behandeld en gemarteld...
Blijft het issue van het transport en de slacht..
Is bij biologisch niet anders dan bio..
En ik val vega's niet aan mits ze niet net zo erg zijn als ex-rokers....![]()
Ahahahahaha.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is er mis met ex-rokers, en waarom zou je ze willen aanvallen?
Rustig maar hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou.. Met het spare-ribs restaurant komen we niet verder....
Ik durf het bijna niet te vrage.. Een goed Vega restaurant dan..???
Kan ook best lekker zijn.. Als ze maar niet met die Tofu rotzooi aan komen.....![]()
Ik kan ook wel in mijn eentje een motroblok uit een auto halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan in mn eentje een motroblok uit mn auto en in mn garage tillen. kijk mij nu een sterk zijn. en stoer met overla motorolie en vet op mn lichaam.
ja? vertel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan ook wel in mijn eentje een motroblok uit een auto halen.
Ex-rokers hebben de onrembare behoefte roker te moeten vertellen hoe slecht het wel niet is en hoe goed ze zich wel niet voelen sinds ze gestopt zijn... Terwijl ze gewoon snakken naar een peuk.. eens roker altijd roker... Zoals met elke verslaving...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is er mis met ex-rokers, en waarom zou je ze willen aanvallen?
Bij sebas wel jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ex-rokers hebben de onrembare behoefte roker te moeten vertellen hoe slecht het wel niet is en hoe goed ze zich wel niet voelen sinds ze gestopt zijn... Terwijl ze gewoon snakken naar een peuk.. eens roker altijd roker... Zoals met elke verslaving...
Ervaring?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ex-rokers hebben de onrembare behoefte roker te moeten vertellen hoe slecht het wel niet is en hoe goed ze zich wel niet voelen sinds ze gestopt zijn... Terwijl ze gewoon snakken naar een peuk.. eens roker altijd roker... Zoals met elke verslaving...
Dan moet hij mij eens ontmoetenquote:
Met roken..?? Met stoppen..?? Met lastpakken die mij vertellen hoe slecht het wel niet is..??quote:
3x ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Met roken..?? Met stoppen..?? Met lastpakken die mij vertellen hoe slecht het wel niet is..??
3x ja....!!!
Hehequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet hij mij eens ontmoeten.
Alleen ben ik geen ex-roxer en snak ik ook niet naar een peuk.
Wat begrijp je niet..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
3x ja?
Met roken?? met stoppen?? met lastpakken die je vertellen hoe slecht het wel niet is??
Lekker duidelijk allemaal.
Ws of je nou elke keer alles 1x hebt meegemaakt, of van alles bij toeval(?) 3x oid?quote:
En dat dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ws of je nou elke x alles 1x hebt meegemaakt, of van alles bij toeval(?) 3x oid?
verbeter mij tikvauten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ws of je nou elke keer alles 1x hebt meegemaakt, of van alles bij toeval(?) 3x oid?
Nou begrijp ik het niet meer..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ws of je nou elke keer alles 1x hebt meegemaakt, of van alles bij toeval(?) 3x oid?
Nou.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou begrijp ik het niet meer..
Ik rook dus ervaring met roken
Ben ooit gestopt en weer begonnen
En kom met regelmaat ex-rokers tegen die mij erop wijzen hoe slecht het wel niet is..
Zoals uitgelegd, alle drie meegemaakt.. meerdere keren, zoals zoveel dingen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou.
Sebast vraagt zich af of je dat stoppen, weer beginnen en lastiggevallen worden, allemaal 1x hebt meegemaakt (1x stoppen, 1x weer beginnen, 1x lastige dude oid)
Of dat je elk aspect 3x hebt meegemaakt.
Waarom zou je het eigenlijk willen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan in mn eentje een motroblok uit mn auto en in mn garage tillen. kijk mij nu een sterk zijn. en stoer met overla motorolie en vet op mn lichaam.
En een irritante volhardende Beterweter....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En jij, jij bent een newbie die zn plekje nog moet vinden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu moet sebas natuurlijk wel even hier komen, net nadat ik zo goed mn best voor m heb gedaan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom zou je het eigenlijk willen?
Omdat als ik mn motroblok in mn auto laat liggen, de radio niet aan kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom zou je het eigenlijk willen?
Anders moet je elke dag dat ding er weer inlepelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat als ik mn motroblok in mn auto laat liggen, de radio niet aan kan.
ik heb twee motorblokken. die van vandaag lag in de kofferbakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Anders moet je elke dag dat ding er weer inlepelen![]()
Over lepels gesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Anders moet je elke dag dat ding er weer inlepelen![]()
Als je er niet te veel van neemt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over lepels gesproken.
Vind jij peterselie lekker?
Wanneer neem je teveel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je er niet te veel van neemt.
Nog een overblijfsel van dat andere barrel dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb twee motorblokken. die van vandaag lag in de kofferbak
Lets say bij de broccoli.quote:
Ben met meer bezig, zoals leren, want heb morgen weer een tentamen.quote:
Liedje van The Kooksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Paulusssttt het volgende:
en de melodie..??
juistquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog een overblijfsel van dat andere barrel dus.
quote:
Wanneer en waar??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Naar Taste of Chaos wil ik eigenlijk ook sowieso wel.
The Used
Jaaa, ik was een echte geluksvogel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en Sebast ging mee. Wat een geluksvogel.
Ik wil ook naar lowlands, en ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil naar Taste of Chaos.
Eigenlijk naar Lowlands, maar ik kan niemand vinden die mee kan/wil/mag.!
Heyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil ook naar lowlands, en ik zit met hetzelfde probleem.
Je kwam wel in een pit toen je je veter aan het strikken was, maar heyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaaa, ik was een echte geluksvogel ja.
ik zeg niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik durf het haast niet te doen, uit angst voor een reactie van Maarten die hier overigens toch niet post.
Maar ik doe het lekker toch.
Geld is geen probleem, ik hoef niet per se op vakantie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hey
Heb je daar het geld wel voor?![]()
Ja, dat was wel grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kwam wel in een pit toen je je veter aan het strikken was, maar hey
Zorg eerst maar dat je aan die 125,- komt, plus nog geld voor drinken enzo hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geld is geen probleem, ik hoef niet per se op vakantie.
Laten we die debiele gozer die op 1 been staat ompitten!quote:
Ik stond niet op 1 been, ik heb nog nooit iemand zijn veters zien strikken op 1 been.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Laten we die debiele gozer die op 1 been staat ompitten!![]()
![]()
![]()
Jij kwam ook echt in die MEGApit.![]()
Rockachtig gok ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Tangarine het volgende:
wat voor muziek is taste of chaos?
Oja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik stond niet op 1 been, ik heb nog nooit iemand zijn veters zien strikken op 1 been.
hoef je daar niet te eten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je aan die 125,- komt, plus nog geld voor drinken enzo he.
Ahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoef je daar niet te eten?
En opzich, ik moet gewoon kiezen waar ik mijn vakantiegeld aan uitgeef, dus tjeh, dan doe ik dat gewoon aan lowlands besteden, daar wil ik toch wel graag heen.
yay!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMG BERT WEER ZIEN OMG OMG!
Ik meld even de belangrijkste band:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Tangarine het volgende:
wat voor muziek is taste of chaos?
ik ben wel populair hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMG BERT WEER ZIEN OMG OMG!
hey hey!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Crack_david het volgende:
the used
30 seconds to mars
senses fail
stomme emo zooi
gelukkig staat rise against er nog bij, die zijn wel tof
Ik bedoel natuurlijk de aardige, geyle Bert.quote:
jawel hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
hey hey!
The Used is geen emo zooi.
En al heul niet stom..
Nee hoorquote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de aardige, geyle Bert.
Helemaal niet.quote:
En jij weet niet dat ik niets weet!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Sebasser weet van niets!
je bent zelf een stomme emoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Crack_david het volgende:
the used
30 seconds to mars
senses fail
stomme emo zooi
gelukkig staat rise against er nog bij, die zijn wel tof
hihiquote:
Dat duurt nog een dikke weekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop dat in de vakantie dit topic weer leuker wordt, als men vakantie heeft. Een beetje vakantie dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |