Vooruit, ookal slowchatten we ookal op msn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Tangarine het volgende:
kom op, anders hou je dat gesprek gewoon even op msn ofzo... slowchat is tof, maar niet op deze manier.
Ze durven niet tussen ons in te komen, Ze denken zo van jaaaaa nee dat kunnen we niet maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vooruit, ookal slowchatten we ookal op msn.
Maar breng jij dan ook iets in enzo.
Want wij zijn de enige die uberhaupt iets zeggen.
Lopen wel heel lekker.. Heb ze niet specifiek nodig om iemand dood te schoppen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee paulus
Dat hoeft heul niet.
Tenzij jij dat wilt. Dan moet je dat wel doen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze durven niet tussen ons in te komen, Ze denken zo van jaaaaa nee dat kunnen we niet maken.
Stilte is boring.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Je hoeft niet altijd iets te zeggen, CZ.![]()
Jawel, want ik heb het wél gezellig. Waarom mag ik dan niet iets zeggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Je hoeft niet altijd iets te zeggen, CZ.![]()
Ik heb geen idee. Ik lust geen spare-ribs en ik ben vegetariėr.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef Paulusssttt het volgende:
Nog maar even een inhoudelijke vraag dan..
Wat is het beste spare-ribs restaurant..??![]()
het valt gewoon onder baggeren, ik begrijp ze wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Nee maar srsly. Ik wil best kappen, maar niet als wij de enige zijn die uberhaupt iets zeggen. Als niemand iets zegt moeten ze ook niet pissig worden. Wij proberen het ook alleen maar leuk te hebben.
Kisten lopen idd lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Lopen wel heel lekker.. Heb ze niet specifiek nodig om iemand dood te schoppen..
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef Paulusssttt het volgende:
Nog maar even een inhoudelijke vraag dan..
Wat is het beste spare-ribs restaurant..??![]()
Ja maar als wij de enige in het topic zijn, hebben zij nergens last van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het valt gewoon onder baggeren, ik begrijp ze wel.
Alleen, ik snap niet wat ze zeuren, het is niet alsof ze er last van hebben.
En zo wel, nou, dan ben ik wel benieuwd waarom dan.
Zou uit principe ook vegetariėr moeten zijn maar ik vind vlees zo lekker...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik lust geen spare-ribs en ik ben vegetariėr.
Slap gelul.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou uit principe ook vegetariėr moeten zijn maar ik vind vlees zo lekker...
quote:
In mijn vrije tijd ben ik ook een vegatarier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou uit principe ook vegetariėr moeten zijn maar ik vind vlees zo lekker...
Njah, het was ook meer een tip van zo, check die site, dan kan je je postcode invullen en dan komen er vanzelf een aantal van die restaurants te staan, want ik weet verder geen goeie ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef Paulusssttt het volgende:
Bagger maar gerust verder.. Als ik tussendoor maar antword krijg op mijn tips & trics..
Thuisbezorgen.nl is geen optie... Wil niet thuis eten maar uit eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |