Oh ok.. Maar het is ook geen optie om ze allemaal uit te proberen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Njah, het was ook meer een tip van zo, check die site, dan kan je je postcode invullen en dan komen er vanzelf een aantal van die restaurants te staan, want ik weet verder geen goeie ofzo.
Nou, das ook zeldzaam dat j zoeen gebruikt 'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Njah, het was ook meer een tip van zo, check die site, dan kan je je postcode invullen en dan komen er vanzelf een aantal van die restaurants te staan, want ik weet verder geen goeie ofzo.
niet graag genoeg zou kunnen, de smaak na een week vergeten geloof ik niet zo in...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Slap gelul.
De smaak vergeet je binnen 1 week alweer.
Je wilt het gewoon niet graag genoeg.
Maar hey. Ik beslis hier niet over.
Ja, enkel als ik serieus post.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, das ook zeldzaam dat j zoeen gebruikt ''
HeyHeyquote:
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
niet graar genoeg zou kunnen, de smaak na een week vergeten geloof ik niet zo in...
Het is toch zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
niet graag genoeg zou kunnen, de smaak na een week vergeten geloof ik niet zo in...
Ik weets, wou alleen even meedelen dat vlees veel te lekker isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HeyHeyIk heb tegen niemand gezegd dat hij/zij dat moest worden.
Ik weet nog van die ene keer dat we zo bij zoeen vleesetende tijger stonden, en dat jij zo riep dat ie maar vega moest worden, dus wellus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HeyHeyIk heb tegen niemand gezegd dat hij/zij dat moest worden.
wtfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet nog van die ene keer dat we zo bij zoeen vleesetende tijger stonden, en dat jij zo riep dat ie maar vega moest worden, dus wellus.
De smaak is al weg als je je tandenpoetst, of een glas cola neemt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Je vergeet dat echt heel snel.
Simpelweg omdat je het niet meer eet.
Je weet wel van 'dit vond ik lekker' maar die smaak is toch vrij snel weg.
ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
wtf.
Ik heb nooit bij een tijger gestaan.
Het is maar wat je lekker vindquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik weets, wou alleen even meedelen dat vlees veel te lekker is
Ik koop nooit vlees.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Koopt iemand van hier eigenlijk wel eens biologisch vlees?
Geloof ik geen moer van..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Je vergeet dat echt heel snel.
Simpelweg omdat je het niet meer eet.
Je weet wel van 'dit vond ik lekker' maar die smaak is toch vrij snel weg.
Ha-Haquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik koop nooit vlees.
ook geen biologisch.
Helemaal waarquote:
Vlees is wel heel ongezond om elke dag te etenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Helemaal waar
Ik zou het wel zonder vlees kunnen doen, maar wil het gewoon niet.
Lekker windje trouwens buiten.
Biologisch vlees... vertel mij eerst waarom..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Koopt iemand van hier eigenlijk wel eens biologisch vlees?
Ook niet waar.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vlees is wel heel ongezond om elke dag te eten.
Gewoon Ja of Nee antwoorden was weer te lastig?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Biologisch vlees... vertel mij eerst waarom..??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |