idem. ik zet de frituurpan aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb honger.
Mijn schoenen zijn hipper dan de meestenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:. Die schoenen.
Heb je ze wel met watervaste stift ingekleurd, CZ.? Ik heb honger, maar ik moet nog minstens een uur wachten voor ik kan eten.
Oja, echt niet. Je kan ook nu wat eten en dan weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:. Die schoenen.
Heb je ze wel met watervaste stift ingekleurd, CZ.? Ik heb honger, maar ik moet nog minstens een uur wachten voor ik kan eten.
Ik had een .nlquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ikheb ook een .nl hoor! ha! hahaaa!
En ik sta naast Youri
nee, niet als je in dat klotetopic van een dieettopic post.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oja, echt niet. Je kan ook nu wat eten en dan weer.
Ja, met het verzoek haar niet meer zo te noemen omdat ik dan steeds daar aan moet denken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
CZ zorgverzekering.
jij moet ermee over straatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn hipper dan de meesten.
(op die andere schoenen van mij na, dus)
Ja, is textielstift.
Een appel kan wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, niet als je in dat klotetopic van een dieettopic post.
Ja weet ik. En? Newsflash?!:2;1!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij moet ermee over straat. Ik had ooit kisten met fluorescerende groene veters. Ook heul hip
.
En ik ga nu idd even een banaan eten, anders ga ik dood.
Maar mijn stukje bestaat uit meer letters, en valt dus meer op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ikheb ook een .nl hoor! ha! hahaaa!
En ik sta naast Youri
bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, niet als je in dat klotetopic van een dieettopic post.
Kisten zijn gevaarlijk, als je de verkeerde kleur veters pakt heb je kans om neergestoken te worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Gelukkig lacht met eerder om kisten met neon groene veters dan op gekleurde schoentjes.
sure, is al jaren geleden trouwens. En gekleurde schoentjes hadden ze in de jaren '70 alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Gelukkig lacht met eerder om kisten met neon groene veters dan op gekleurde schoentjes.
Ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sure, is al jaren geleden trouwens. En gekleurde schoentjes hadden ze in de jaren '70 al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |