Rustig maar hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou.. Met het spare-ribs restaurant komen we niet verder....
Ik durf het bijna niet te vrage.. Een goed Vega restaurant dan..???
Kan ook best lekker zijn.. Als ze maar niet met die Tofu rotzooi aan komen.....![]()
Ik kan ook wel in mijn eentje een motroblok uit een auto halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan in mn eentje een motroblok uit mn auto en in mn garage tillen. kijk mij nu een sterk zijn. en stoer met overla motorolie en vet op mn lichaam.
ja? vertel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan ook wel in mijn eentje een motroblok uit een auto halen.
Ex-rokers hebben de onrembare behoefte roker te moeten vertellen hoe slecht het wel niet is en hoe goed ze zich wel niet voelen sinds ze gestopt zijn... Terwijl ze gewoon snakken naar een peuk.. eens roker altijd roker... Zoals met elke verslaving...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is er mis met ex-rokers, en waarom zou je ze willen aanvallen?
Bij sebas wel jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ex-rokers hebben de onrembare behoefte roker te moeten vertellen hoe slecht het wel niet is en hoe goed ze zich wel niet voelen sinds ze gestopt zijn... Terwijl ze gewoon snakken naar een peuk.. eens roker altijd roker... Zoals met elke verslaving...
Ervaring?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ex-rokers hebben de onrembare behoefte roker te moeten vertellen hoe slecht het wel niet is en hoe goed ze zich wel niet voelen sinds ze gestopt zijn... Terwijl ze gewoon snakken naar een peuk.. eens roker altijd roker... Zoals met elke verslaving...
Dan moet hij mij eens ontmoetenquote:
Met roken..?? Met stoppen..?? Met lastpakken die mij vertellen hoe slecht het wel niet is..??quote:
3x ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Met roken..?? Met stoppen..?? Met lastpakken die mij vertellen hoe slecht het wel niet is..??
3x ja....!!!
Hehequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet hij mij eens ontmoeten.
Alleen ben ik geen ex-roxer en snak ik ook niet naar een peuk.
Wat begrijp je niet..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
3x ja?
Met roken?? met stoppen?? met lastpakken die je vertellen hoe slecht het wel niet is??
Lekker duidelijk allemaal.
Ws of je nou elke keer alles 1x hebt meegemaakt, of van alles bij toeval(?) 3x oid?quote:
En dat dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ws of je nou elke x alles 1x hebt meegemaakt, of van alles bij toeval(?) 3x oid?
verbeter mij tikvauten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ws of je nou elke keer alles 1x hebt meegemaakt, of van alles bij toeval(?) 3x oid?
Nou begrijp ik het niet meer..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ws of je nou elke keer alles 1x hebt meegemaakt, of van alles bij toeval(?) 3x oid?
Nou.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou begrijp ik het niet meer..
Ik rook dus ervaring met roken
Ben ooit gestopt en weer begonnen
En kom met regelmaat ex-rokers tegen die mij erop wijzen hoe slecht het wel niet is..
Zoals uitgelegd, alle drie meegemaakt.. meerdere keren, zoals zoveel dingen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou.
Sebast vraagt zich af of je dat stoppen, weer beginnen en lastiggevallen worden, allemaal 1x hebt meegemaakt (1x stoppen, 1x weer beginnen, 1x lastige dude oid)
Of dat je elk aspect 3x hebt meegemaakt.
Waarom zou je het eigenlijk willen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan in mn eentje een motroblok uit mn auto en in mn garage tillen. kijk mij nu een sterk zijn. en stoer met overla motorolie en vet op mn lichaam.
En een irritante volhardende Beterweter....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En jij, jij bent een newbie die zn plekje nog moet vinden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu moet sebas natuurlijk wel even hier komen, net nadat ik zo goed mn best voor m heb gedaan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom zou je het eigenlijk willen?
Omdat als ik mn motroblok in mn auto laat liggen, de radio niet aan kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom zou je het eigenlijk willen?
Anders moet je elke dag dat ding er weer inlepelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat als ik mn motroblok in mn auto laat liggen, de radio niet aan kan.
ik heb twee motorblokken. die van vandaag lag in de kofferbakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Anders moet je elke dag dat ding er weer inlepelen![]()
Over lepels gesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Anders moet je elke dag dat ding er weer inlepelen![]()
Als je er niet te veel van neemt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over lepels gesproken.
Vind jij peterselie lekker?
Wanneer neem je teveel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je er niet te veel van neemt.
Nog een overblijfsel van dat andere barrel dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb twee motorblokken. die van vandaag lag in de kofferbak
Lets say bij de broccoli.quote:
Ben met meer bezig, zoals leren, want heb morgen weer een tentamen.quote:
Liedje van The Kooksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Paulusssttt het volgende:
en de melodie..??
juistquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog een overblijfsel van dat andere barrel dus.
quote:
Wanneer en waar??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Naar Taste of Chaos wil ik eigenlijk ook sowieso wel.
The Used
Jaaa, ik was een echte geluksvogel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en Sebast ging mee. Wat een geluksvogel.
Ik wil ook naar lowlands, en ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil naar Taste of Chaos.
Eigenlijk naar Lowlands, maar ik kan niemand vinden die mee kan/wil/mag.!
Heyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil ook naar lowlands, en ik zit met hetzelfde probleem.
Je kwam wel in een pit toen je je veter aan het strikken was, maar heyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaaa, ik was een echte geluksvogel ja.
ik zeg niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik durf het haast niet te doen, uit angst voor een reactie van Maarten die hier overigens toch niet post.
Maar ik doe het lekker toch.
Geld is geen probleem, ik hoef niet per se op vakantie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hey
Heb je daar het geld wel voor?![]()
Ja, dat was wel grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kwam wel in een pit toen je je veter aan het strikken was, maar hey
Zorg eerst maar dat je aan die 125,- komt, plus nog geld voor drinken enzo hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geld is geen probleem, ik hoef niet per se op vakantie.
Laten we die debiele gozer die op 1 been staat ompitten!quote:
Ik stond niet op 1 been, ik heb nog nooit iemand zijn veters zien strikken op 1 been.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Laten we die debiele gozer die op 1 been staat ompitten!![]()
![]()
![]()
Jij kwam ook echt in die MEGApit.![]()
Rockachtig gok ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Tangarine het volgende:
wat voor muziek is taste of chaos?
Oja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik stond niet op 1 been, ik heb nog nooit iemand zijn veters zien strikken op 1 been.
hoef je daar niet te eten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je aan die 125,- komt, plus nog geld voor drinken enzo he.
Ahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoef je daar niet te eten?
En opzich, ik moet gewoon kiezen waar ik mijn vakantiegeld aan uitgeef, dus tjeh, dan doe ik dat gewoon aan lowlands besteden, daar wil ik toch wel graag heen.
yay!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMG BERT WEER ZIEN OMG OMG!
Ik meld even de belangrijkste band:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Tangarine het volgende:
wat voor muziek is taste of chaos?
ik ben wel populair hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMG BERT WEER ZIEN OMG OMG!
hey hey!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Crack_david het volgende:
the used
30 seconds to mars
senses fail
stomme emo zooi
gelukkig staat rise against er nog bij, die zijn wel tof
Ik bedoel natuurlijk de aardige, geyle Bert.quote:
jawel hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
hey hey!
The Used is geen emo zooi.
En al heul niet stom..
Nee hoorquote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de aardige, geyle Bert.
Helemaal niet.quote:
En jij weet niet dat ik niets weet!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Sebasser weet van niets!
je bent zelf een stomme emoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Crack_david het volgende:
the used
30 seconds to mars
senses fail
stomme emo zooi
gelukkig staat rise against er nog bij, die zijn wel tof
hihiquote:
Dat duurt nog een dikke weekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop dat in de vakantie dit topic weer leuker wordt, als men vakantie heeft. Een beetje vakantie dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |