Geen vlees is ook niet goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vlees is wel heel ongezond om elke dag te eten.
Bovendien vergaat mij de smaak van vlees al helemaal als ik aan die dieren moet denken. Mn maag keert zich al helemaal om.

Klopt... vertel eerst maar waarom...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewoon Ja of Nee antwoorden was weer te lastig?

Omdat het er in de bio industrie het er zo aan toe gaat: www.meat.orgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Biologisch vlees... vertel mij eerst waarom..??

Jawelquote:

Zonder vlees kan men uitstekend levenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen vlees is ook niet goed.
Dan heb je weer van die vervangers, maar dat is natuulijk niet zo goed als het echte spul!
Ik ben een slecht mens denk ik, ik denk namelijk niet na over wat ik eet.

Dus dat ze daarvoor elke dag/nacht lang gemarteld worden doet er dus niet toe?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef Paulusssttt het volgende:
Maar daarna gaan ze allemaal op de zelfde manier op transport, worden ze op de zelfde manier gedood, als besten dus letterlijk... en daar zit nou juist de kneep.. Het meest stressvolle moment in een dierenleven....

Grotendeels heb je gelijk.... maarrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus dat ze daarvoor elke dag/nacht lang gemarteld worden doet er dus niet toe?.
Heb jij ook niet liever een goed leven voordat je doodgaat?
Of wordt jij liever eerst ook de hele dag/nacht gemarteld voor maanden lang ed?

Jawel. Wel alle bio-dieren worden zo behandeld. Anders hadden ze de stempel bio-industrie niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Grotendeels heb je gelijk.... maarrrr
Niet alle niet Bio-dieren worden zo behandeld en gemarteld...
Blijft het issue van het transport en de slacht..
Is bij biologisch niet anders dan bio..
En ik val vega's niet aan mits ze niet net zo erg zijn als ex-rokers....![]()

Ik ook...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:
P.s: Ik weet niet of de slacht ook anders is. Dus daar heb ik nu even geen mening op. Ik lul pas als ik weet waar ik het over heb![]()

Ja maar scharrelkippen zijn scheinheilig 'goede' kippen. Scharrel is heul niet zoveel beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef Paulusssttt het volgende:
Van kippen is bijvoorbeeld bewezen (onderzoek UV Wageningen) dat legbatterij kippen een minder stressvol leven hebben dan scharrelkippen... Maar ze gaan wel aan het zelfde haakje... (zie filmpje..)

Ben ik het mee eens, getuigd van weinig respect....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet je wat ik altijd zo kinderachtig vind.
Van die mensen die hun broodje met vlees zo voor je gaan houden en erop gaan kauwen en je zo aankijken en gaan van: 'Hmmm lekker *insert dier* hmm helemaal dood, heerlijk'
Zó nutteloos.

Mja. Af en toe kan ik zon opmerking ook niet laten. MAAR alleen bij mn moederquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, getuigd van weinig respect....
Genoeg vrienden die Vega zijn.. Die moeten dan wel even laten vallen "oh eet jij gebakken dood..."?

Wat is er mis met ex-rokers, en waarom zou je ze willen aanvallen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Grotendeels heb je gelijk.... maarrrr
Niet alle niet Bio-dieren worden zo behandeld en gemarteld...
Blijft het issue van het transport en de slacht..
Is bij biologisch niet anders dan bio..
En ik val vega's niet aan mits ze niet net zo erg zijn als ex-rokers....![]()

Ahahahahaha.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is er mis met ex-rokers, en waarom zou je ze willen aanvallen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |