Houston We Have A Problem!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja weet ik. En? Newsflash?!:2;1!!;21
je hebt ook kans om doodgeschopt te worden met kisten. Ik kan me herinneren dat men het niet zo leuk vond om een trap van mij te krijgen als ik m'n kisten aan hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kisten zijn gevaarlijk, als je de verkeerde kleur veters pakt heb je kans om neergestoken te worden.
vast wel. Is heul niet hip dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja?
Ik wil wel wedden dat ze die ook wel voor de jaren '70 hadden hoor.
Dik retro dus. Helemaal weer in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sure, is al jaren geleden trouwens. En gekleurde schoentjes hadden ze in de jaren '70 al.
quote:
Je hebt ook kans om gedood te worden door een pinpas.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt ook kans om doodgeschopt te worden met kisten. Ik kan me herinneren dat men het niet zo leuk vond om een trap van mij te krijgen als ik m'n kisten aan had. En ik heb eens tegen een begeleidster van waar ik gewoond heb gezegd dat ik haar zou doodschoppen
. Toen kon je nog ongestraft doodsbedreigingen uiten
.
ikwaidsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Alleen niet op de top40 manier jewaids.
I know.quote:
Wat daar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:33 schreef MaxMark het volgende:
Maar ik was vanmorgen ook nog bijna in Breda 14.gif
Ja, begint het al eentonig te worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |