Dat dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:20 schreef JDude het volgende:
Om die arme newbies die zich eerst een slag in de rondte moeten zoeken, behulpzaam te zijn.
Je zou me missen, en dat weet je.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef Frazz het volgende:
Wat zou het toch een ramp zijn als ze dat niet meer was he!
Welkom in dit topic. Welke wijk woon je? En wat is je favo bier?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ohja Frazz, beware. Ik kom zometeen naar de Lovensdijkstraat.
De Haagse Beemden in de wijk Asterd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welkom in dit topic. Welke wijk woon je? En wat is je favo bier?
63.016 zat ik.quote:
Voorlichting over de website en het onderhoud per Academie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:33 schreef tha_rizzo het volgende:
In het collegezaal?
Waarom daar dan?
Ik zat in 61
K. is d'r kamer bij d'r ouders aan het inpakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Boh, het is hier best stil
Moet K. eens een werken ofzo?
1. Het is een oud kutgebouw (net als 63quote:
Niet eerlijk, wij zitten hier opgescheept met Fransosen en nerdsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Hogeschoollaan ftw. Enzo.
Op de HSL zit je met mij opgescheept. Ik keek vandaag nog rond of ik je zag, maar je was er niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Niet eerlijk, wij zitten hier opgescheept met Fransosen en nerds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op de HSL zit je met mij opgescheept. Ik keek vandaag nog rond of ik je zag, maar je was er niet.
Anders had ik je even een knuffel gegeven.
Heb je je een beetje vermaakt daar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Gelukkig
Ik zat bijna heel de dag in een projectlokaal in 61, op de 5de verdieping
O.k. je hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
1. Het is een oud kutgebouw (net als 63)
2. Ik zat vandaag op 61![]()
Jij doet iets technisch?
Virgo? .. Wat de neuk is dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef tsjsieb het volgende:
O.k. je hebt gelijken ik doe idd 'iets technisch', goeie omschrijving
![]()
* tsjsieb zat trouwens vandaag op 63 (en gister, en morgen weer),... tentamens
Maar 61 heeft een voordeel (ja, een hele), wij hebben virgo en die hebben ze op de hsl niet
[..]
![]()
1. Wat doe je?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
O.k. je hebt gelijken ik doe idd 'iets technisch', goeie omschrijving
![]()
* tsjsieb zat trouwens vandaag op 63 (en gister, en morgen weer),... tentamens
Maar 61 heeft een voordeel (ja, een hele), wij hebben virgo en die hebben ze op de hsl niet
De Soos ken ik wel jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef tsjsieb het volgende:
1. Elektrotechniek
2. Ja, de 'soos' / bar van de studentenvereniging!
Daar ben ik nog eens geweest, met de goedkoopbierweek!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef tsjsieb het volgende:
1. Elektrotechniek
2. Ja, de 'soos' / bar van de studentenvereniging!
[afbeelding]
Tot nu toe studiefinanciering krijgen iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk met je studie?
Kun je het niet bijhouden oudje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wow deel 60 alweer
Maak je geen zorgen, ik heb wel voor hetere vuren gestaan dan het volgen van de breda-topic-reeksquote:
Iedereen die technisch doet is een nerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Tot nu toe studiefinanciering krijgen iig.
Geen idee voor later nog, waarschijnlijk 'nerd' zijn.
*KUCH*Hanane*KUCH*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb wel voor hetere vuren gestaan dan het volgen van de breda-topic-reeks![]()
Hanane was niet heet. Wel bijzonder vervelendquote:
yeah, thanks.quote:@kiwi, SMS nog gehad van de her die we beide nodig gaan hebben?![]()
ik kan t ook nauwelijks bijhouden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wow deel 60 alweer
Dat is kut,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef fransbreda het volgende:
[..]
ik kan t ook nauwelijks bijhouden.
aankomende winter word ik geopereerd en dan zit ik wel een maand of 4 thuis.
zal ik die gem posts eens wat opkrikken![]()
Dat heb je zojuist gedaan geloof ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:49 schreef JDude het volgende:
Ik zal 'm maar niet inkoppen, hm?
Kookpuntquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef travelman het volgende:
Heyhey, komende dinsdag ga ik BBQ'en met 30 man. Weet iemand waar ik een grote bbq kan huren/lenen!??
Appie Heijn had voor 30euro een best grote OMGWTFLOLLERBBQquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef travelman het volgende:
Heyhey, komende dinsdag ga ik BBQ'en met 30 man. Weet iemand waar ik een grote bbq kan huren/lenen!??
Precies. En dan zoeen stoere BBQ met gasflessen e.d. Niet van dat gekloot met kooltjesquote:
"Het slachtoffer reed ten tijde van het misdrijf in een grijskleurige Ferrari personenauto, voorzien van een Belgisch kenteken."quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef _krizip_ het volgende:
Steekincident na verkeersruzie in Breda
Dus daarom was de hele boel daar afgezet gisteren!
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef Swiffer het volgende:
...
k ben niet echt blij met die rattenput datie weer terug is..
Haha Tof!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
'Dambreuk' in Bredase haven
Woensdag 13 juni 2007, BREDA - Een dag eerder dan gepland stroomde woensdagochtend opeens het water van de Bredase singels de nieuwe haven in. Een plank die het water tot vandaag had moeten tegenhouden, kon de druk niet meer weerstaan en klapte opzij. Het gevolg was dat er na meer dan veertig jaar weer écht rivierwater tot aan De Trapkes bij de Tolbrug stroomt. Het water dat eerder al in de ‘bak’ stond was opwellend grondwater.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
Het is best mooi.
Niet in?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Inderdaad
Heb al naast de modder gezeten
Liever vlaquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:11 schreef Kuukske het volgende:
Ah, ik durf te wedden dat je maar wát graag toekijkt hoe 2 vrouwen elkaar besmeren met modder in witte t-shirtjes hm.
Aflikbaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Liever vla
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef tha_rizzo het volgende:
*KWAQUE*
dus je hebt wel de behoefte om twee vrouwen te zien worstelen in vla of andere substanties?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb die behoeften dus totaal niet. Om twee mannen te zien worstelen in vla of wat voor substantie dan ook.
Vrouwen zien worstelen in vla ofzo is niet één van mijn behoeften. Maar als het écht moet, er geen andere opties meer bestaan om naar te kijken, dan liever twee vrouwen dan twee mannen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
dus je hebt wel de behoefte om twee vrouwen te zien worstelen in vla of andere substanties?
Life or something like it, met Angelina Jolie.quote:
dudequote:
Frustraties die je wenst te uiten via filmtitels Rizz?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef tha_rizzo het volgende:
La Femme in Vla Part Deux
hij moet nodig 's van bil.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Frustraties die je wenst te uiten via filmtitels Rizz?
Ik heb al gezegd dat 'ie hier op Fok! eens moet rondkijken naar zo'n sloerietje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hij moet nodig 's van bil.
heb je suggesties voor 'm?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat 'ie hier op Fok! eens moet rondkijken naar zo'n sloerietje.
Hij zou het Boedieboe lijstje door kunnen nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
heb je suggesties voor 'm?
wat boebieWAT lijstje?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij zou het Boedieboe lijstje door kunnen nemen.
Wacht even.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wat boebieWAT lijstje?
Niet in R&Pquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
Goed idee, nu nog een subforum vinden waar het in thuishoort.
right.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22
Jij staat er met Jan Diderick er nog niet tussenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22
Ziek verneukt volk. Die Fok!kers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
right.
Met die andere twee ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Jij staat er met Jan Diderick er nog niet tussen
quote:tha_rizzo says:
ik moet minder fokken en meer fucken
Ahhuh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Die andere twee?
Slettebak!quote:
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef JDude het volgende:
Ehm. Twéé, Kuuk?
Gheh. Soort zoekt soort.quote:
Ik win!quote:
Ah dat verklaart.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:50 schreef JDude het volgende:
Mijn MSN is deaud. Ik verwacht dat elk moment de hele computer opnieuw opstart. Rotding.
Mja, dat dan weer wel.quote:
Ja. Als ik jou was zou ik me melden in R&P.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik heb nog nooit iets gehad met een Fok!ster, ben ik dan Fokmaagd?
Ja!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef Ritchie het volgende:
Kansloos! Allemaal!
Dat gaat me wat te ver. Gelukkig prefereer ik mijn normale echte leven boven dat op Fok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Als ik jou was zou ik me melden in R&P.
Dude, je gaat samenwonen met een Fok!ster. Face it, je bent nu voorgoed kansloos in Fok!termen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude, je gaat samenwonen met een Fok!ster. Face it, je bent nu voorgoed kansloos in Fok!termen.
Wie heeft hier ook alweer geen seksleven hm?quote:
Sterfquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie heeft hier ook alweer geen seksleven hm?
Goed punt, wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Dude, je gaat samenwonen met een Fok!ster. Face it, je bent nu voorgoed kansloos in Fok!termen.
Ik vind je de liefste Florijner die er bestaatquote:
Nee, dat is een complimentquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste Florijner die er bestaat![]()
Ik vind je de liefste Rizzo die er bestaat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, dat is een compliment
Het zijn allemaal kansloze figuren
Dus m'n statement blijft
èèèèMquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef MdO82 het volgende:
Wenst de stadsgenoten en bijna stadsgenoten een goede avond
Er is heden moment niks wat jij kan doen om m'n statement kan veranderenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste Rizzo die er bestaat.
ach joh - doe het eens met links ipv rechts of andersom.quote:
Staat onze deal nu nog wel?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Er is heden moment niks wat jij kan doen om m'n statement kan veranderen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Rizzo hou 's op met de sexueel gefrustreerde ex-florijner uit te hangen
Ah gelukkig. Dat is dan 5 bier + nog wat extra bier heh.quote:
Dat betaal jij dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef JDude het volgende:
Geef die jongen gewoon een krat, ben je er voorlopig van af!
niets vergeleken met 24quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Kuukske het volgende:
6 al? Damn.
Grolsch of Palmquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef JDude het volgende:
Geef die jongen gewoon een krat, ben je er voorlopig van af!
24 krijgt Rizz niet alleen op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
niets vergeleken met 24
Lauwe pis hm?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef bassieVL het volgende:
Al kan ik het braziliaanse bier niet echt aanraden. Teveel van nodig om dronken te worden.
frazz welquote:
klopt ja - wij konden daar zuipen wat we wilden maar zat worden - ho maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef bassieVL het volgende:
Al kan ik het braziliaanse bier niet echt aanraden. Teveel van nodig om dronken te worden.
Ah kijk, daar heb je de boosdoener.quote:
nee nee, ze zijn wel ijskoud. Soms is het glas zo koud dat het bier binnenin bevriest.quote:
De caipirinhias is inderdaad een ander verhaal. Limonade met erg veel alcohol.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef Asics het volgende:
[..]
klopt ja - wij konden daar zuipen wat we wilden maar zat worden - ho maar.
Tenzij we caipirina's bestelden natuurlijk.
Foto's?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Het was wel komisch om hem die ochtend te zien
Hij was supergaar
ik zeg: foto's?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Het was wel komisch om hem die ochtend te zien
Hij was supergaar
Te koud werkt negatief op de darmen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef bassieVL het volgende:
nee nee, ze zijn wel ijskoud. Soms is het glas zo koud dat het bier binnenin bevriest.
lolquote:
GMTA.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
lol
breezer the way it should be?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
De caipirinhias is inderdaad een ander verhaal. Limonade met erg veel alcohol.
Volgende keer wel doen hè.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Geen foto's gemaakt
braaf.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja
Wil je me niet zo napraten. Nu lijkt het net alsof ik je kloon ben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
braaf.
Klein beetje wel toch?quote:
Jawel, je bent mijn kloontje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je me niet zo napraten. Nu lijkt het net alsof ik je kloon ben.
preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:25 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nou, het is 100x beter dan een breezer.
Of jij die van mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Jawel, je bent mijn kloontje.
neen, je gaf het zelf al toe.quote:
Oh jézusquote:
zoek de verschillen:quote:
okay, en deze dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Ze hebben een gelijkenis qua kapsel..Een bord of bijbel maakt ook geen donder uit.
Ik zie het niet hoor Kiwi.
Mooi, rond, groen van binnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
okay, en deze dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
ik kon geen plaatjes van god vinden, okay?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi, rond, groen van binnen.
Deaud.
Ja, ik zie wel degelijk verschillen.
De gelovigen worden bedonderd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef JDude het volgende:
Waarom heeft die Jezus griekse letters in zijn boekje staan?
ja precies, hij wel, maar IK nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Jezus is dood Kiwi. Sorry.
Komt omdat God van de bijbel niet afgebeeld mag wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik kon geen plaatjes van god vinden, okay?![]()
Nou: De naam Jezus is een vernederlandsing van het Latijnse Iesus dat weer een verlatinisering is van het Griekse Ιησους (spreek uit: Jèsoes). Dit is op zijn beurt weer een vergrieksing van het Hebreeuwse Jesjoea, een latere vorm van Jehosjoea, waarvan de directe vernederlandsing Jozua is. Daarom.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef JDude het volgende:
Waarom heeft die Jezus griekse letters in zijn boekje staan?
Lang leve Wiki?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou: De naam Jezus is een vernederlandsing van het Latijnse Iesus dat weer een verlatinisering is van het Griekse Ιησους (spreek uit: Jèsoes). Dit is op zijn beurt weer een vergrieksing van het Hebreeuwse Jesjoea, een latere vorm van Jehosjoea, waarvan de directe vernederlandsing Jozua is. Daarom.
Het was dan ook voor JDude bedoelt. Want ik wist dat jij dat niet zou lezen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem niet de moeite om die post te lezen Kiwi.
Ah, je begint me te kennen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het was dan ook voor JDude bedoelt. Want ik wist dat jij dat niet zou lezen.
wiki is gevuld met een geringe hoeveelheid van mijn wijsheid.quote:
Ik denk eerder andersom. Dooddoener heh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wiki is gevuld met een geringe hoeveelheid van mijn wijsheid.
dat ik gevuld ben met een geringe hoeveelheid van wiki's wijsheid? kan kloppen, de rest wist ik al.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Dooddoener heh.
Ik geef jou eens gelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Dooddoener heh.
Wiki wordt bijgehouden door nerdsquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat ik gevuld ben met een geringe hoeveelheid van wiki's wijsheid? kan kloppen, de rest wist ik al.![]()
Memorabel moment.quote:
doet viktor mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wiki wordt bijgehouden door nerds
Nerd van Wiki
"Lief dagboek, ........"quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
doet viktor mee?
"Vandaag was ik weer kansloos aan het Fok!ken. Het Breda topic liep storm en tijdens die storm had ik een memorabel moment met Rizz. Ik ben er helemaal van ondersteboven..quote:
10 punten! en u gaat door voor de magnetron!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem aan dat die naam betrekking heeft op de instantie waar ik werk?
Nee, dat is gewoon Viktorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem aan dat die naam betrekking heeft op de instantie waar ik werk?
jammer dat je geen foto mag plaatsen ;')quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon Viktor
aka Stressertje
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen BB nodig. Mijn mogelijkheden reiken verder dan die van jullie.
Ik voel me misbruiktquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Goed heh. Ik misbruikte jullie zojuist om in de Top 500 van meest kansloze Fok!kers te geraken.
Daar heb je ons niet voor nodig kuukskequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Goed heh. Ik misbruikte jullie zojuist om in de Top 500 van meest kansloze Fok!kers te geraken.
Lekker hm?quote:
we maken ons niet druk om jouw gevoelens, dit is Fok, wen er aan of ga naar R&P.quote:
Een beetje wel hoor Kiwi.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Daar heb je ons niet voor nodig kuukske![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
we maken ons niet druk om jouw gevoelens, dit is Fok, wen er aan of ga naar R&P.![]()
gebruik okay, maar misbruikquote:
quote:
Nee. Ik denk aan meerdere dingen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef tha_rizzo het volgende:
Gelukkig denk jij niet aan één ding
Nog een uurtje!quote:
Grappenmakerquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef MdO82 het volgende:
En toen was het stil
Ik zat niet op te letten![]()
Oeh ja, ik wil ik wil.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:09 schreef JDude het volgende:
Nog een uurtje!
wij willen niet weten wat jij wilquote:
Bier.. duh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wij willen niet weten wat jij wil
Ik zal er een paar extra in gooien!quote:
Nah ik let een beetje op m'n slanke lijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef JDude het volgende:
Ik zal er een paar extra in gooien!
zouden bepaalde mensen uit etten-leur ook moeten doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik let een beetje op m'n slanke lijn.
JERRY JERRY JERRYquote:
Jij hebt een dikkere buik dan ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zouden bepaalde mensen uit etten-leur ook moeten doen![]()
De slanke lijn die ik wél heb, en een voormalig klasgenoot niet.quote:
Oja ik had al een plaatje gekregen van onze R&P'er.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zet iemand trouwens ff deel 61 klaar?
nee hoor, voordat dat gebeurd koop ik de Ab King Pro van TellSellquote:
ROFLCOPTERquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De slanke lijn die ik wél heb, en een voormalig klasgenoot niet.
Ik ben geen R&P'erquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja ik had al een plaatje gekregen van onze R&P'er.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef JDude het volgende:
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat!
Je moet ook in de lengte krassenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
Won ik maar eens wat.
Dat weet ik toch gequeie. Ik heb toch bij jeweetwel in de klas gezeten.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef JDude het volgende:
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat!
Kraste zij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat weet ik toch gequeie. Ik heb toch bij jeweetwel in de klas gezeten.
Retorische vraag.quote:
Kansloos mens eigenlijk,quote:
vertel vertel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kansloos mens eigenlijk,
Die eindigd echt nog in de goot
nieuwe Fok! feature?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Kuukske het volgende:
Jij ook als je zo doorgaat met je spelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |