braaf.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja
Wil je me niet zo napraten. Nu lijkt het net alsof ik je kloon ben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
braaf.
Klein beetje wel toch?quote:
Jawel, je bent mijn kloontje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je me niet zo napraten. Nu lijkt het net alsof ik je kloon ben.
preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:25 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nou, het is 100x beter dan een breezer.
Of jij die van mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Jawel, je bent mijn kloontje.
neen, je gaf het zelf al toe.quote:
Oh jézusquote:
zoek de verschillen:quote:
okay, en deze dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Ze hebben een gelijkenis qua kapsel..Een bord of bijbel maakt ook geen donder uit.
Ik zie het niet hoor Kiwi.
Mooi, rond, groen van binnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
okay, en deze dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
ik kon geen plaatjes van god vinden, okay?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi, rond, groen van binnen.
Deaud.
Ja, ik zie wel degelijk verschillen.
De gelovigen worden bedonderd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef JDude het volgende:
Waarom heeft die Jezus griekse letters in zijn boekje staan?
ja precies, hij wel, maar IK nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Jezus is dood Kiwi. Sorry.
Komt omdat God van de bijbel niet afgebeeld mag wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik kon geen plaatjes van god vinden, okay?![]()
Nou: De naam Jezus is een vernederlandsing van het Latijnse Iesus dat weer een verlatinisering is van het Griekse Ιησους (spreek uit: Jèsoes). Dit is op zijn beurt weer een vergrieksing van het Hebreeuwse Jesjoea, een latere vorm van Jehosjoea, waarvan de directe vernederlandsing Jozua is. Daarom.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef JDude het volgende:
Waarom heeft die Jezus griekse letters in zijn boekje staan?
Lang leve Wiki?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou: De naam Jezus is een vernederlandsing van het Latijnse Iesus dat weer een verlatinisering is van het Griekse Ιησους (spreek uit: Jèsoes). Dit is op zijn beurt weer een vergrieksing van het Hebreeuwse Jesjoea, een latere vorm van Jehosjoea, waarvan de directe vernederlandsing Jozua is. Daarom.
Het was dan ook voor JDude bedoelt. Want ik wist dat jij dat niet zou lezen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem niet de moeite om die post te lezen Kiwi.
Ah, je begint me te kennen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het was dan ook voor JDude bedoelt. Want ik wist dat jij dat niet zou lezen.
wiki is gevuld met een geringe hoeveelheid van mijn wijsheid.quote:
Ik denk eerder andersom. Dooddoener heh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wiki is gevuld met een geringe hoeveelheid van mijn wijsheid.
dat ik gevuld ben met een geringe hoeveelheid van wiki's wijsheid? kan kloppen, de rest wist ik al.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Dooddoener heh.
Ik geef jou eens gelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Dooddoener heh.
Wiki wordt bijgehouden door nerdsquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat ik gevuld ben met een geringe hoeveelheid van wiki's wijsheid? kan kloppen, de rest wist ik al.![]()
Memorabel moment.quote:
doet viktor mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wiki wordt bijgehouden door nerds
Nerd van Wiki
"Lief dagboek, ........"quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
doet viktor mee?
"Vandaag was ik weer kansloos aan het Fok!ken. Het Breda topic liep storm en tijdens die storm had ik een memorabel moment met Rizz. Ik ben er helemaal van ondersteboven..quote:
10 punten! en u gaat door voor de magnetron!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem aan dat die naam betrekking heeft op de instantie waar ik werk?
Nee, dat is gewoon Viktorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem aan dat die naam betrekking heeft op de instantie waar ik werk?
jammer dat je geen foto mag plaatsen ;')quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon Viktor
aka Stressertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |