Ja. Als ik jou was zou ik me melden in R&P.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik heb nog nooit iets gehad met een Fok!ster, ben ik dan Fokmaagd?
Ja!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef Ritchie het volgende:
Kansloos! Allemaal!
Dat gaat me wat te ver. Gelukkig prefereer ik mijn normale echte leven boven dat op Fok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Als ik jou was zou ik me melden in R&P.
Dude, je gaat samenwonen met een Fok!ster. Face it, je bent nu voorgoed kansloos in Fok!termen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude, je gaat samenwonen met een Fok!ster. Face it, je bent nu voorgoed kansloos in Fok!termen.
Wie heeft hier ook alweer geen seksleven hm?quote:
Sterfquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie heeft hier ook alweer geen seksleven hm?
Goed punt, wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Dude, je gaat samenwonen met een Fok!ster. Face it, je bent nu voorgoed kansloos in Fok!termen.
Ik vind je de liefste Florijner die er bestaatquote:
Nee, dat is een complimentquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste Florijner die er bestaat![]()
Ik vind je de liefste Rizzo die er bestaat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, dat is een compliment
Het zijn allemaal kansloze figuren
Dus m'n statement blijft
èèèèMquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef MdO82 het volgende:
Wenst de stadsgenoten en bijna stadsgenoten een goede avond
Er is heden moment niks wat jij kan doen om m'n statement kan veranderenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste Rizzo die er bestaat.
ach joh - doe het eens met links ipv rechts of andersom.quote:
Staat onze deal nu nog wel?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Er is heden moment niks wat jij kan doen om m'n statement kan veranderen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Rizzo hou 's op met de sexueel gefrustreerde ex-florijner uit te hangen
Ah gelukkig. Dat is dan 5 bier + nog wat extra bier heh.quote:
Dat betaal jij dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef JDude het volgende:
Geef die jongen gewoon een krat, ben je er voorlopig van af!
niets vergeleken met 24quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Kuukske het volgende:
6 al? Damn.
Grolsch of Palmquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef JDude het volgende:
Geef die jongen gewoon een krat, ben je er voorlopig van af!
24 krijgt Rizz niet alleen op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
niets vergeleken met 24
Lauwe pis hm?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef bassieVL het volgende:
Al kan ik het braziliaanse bier niet echt aanraden. Teveel van nodig om dronken te worden.
frazz welquote:
klopt ja - wij konden daar zuipen wat we wilden maar zat worden - ho maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef bassieVL het volgende:
Al kan ik het braziliaanse bier niet echt aanraden. Teveel van nodig om dronken te worden.
Ah kijk, daar heb je de boosdoener.quote:
nee nee, ze zijn wel ijskoud. Soms is het glas zo koud dat het bier binnenin bevriest.quote:
De caipirinhias is inderdaad een ander verhaal. Limonade met erg veel alcohol.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef Asics het volgende:
[..]
klopt ja - wij konden daar zuipen wat we wilden maar zat worden - ho maar.
Tenzij we caipirina's bestelden natuurlijk.
Foto's?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Het was wel komisch om hem die ochtend te zien
Hij was supergaar
ik zeg: foto's?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Het was wel komisch om hem die ochtend te zien
Hij was supergaar
Te koud werkt negatief op de darmen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef bassieVL het volgende:
nee nee, ze zijn wel ijskoud. Soms is het glas zo koud dat het bier binnenin bevriest.
lolquote:
GMTA.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
lol
breezer the way it should be?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
De caipirinhias is inderdaad een ander verhaal. Limonade met erg veel alcohol.
Volgende keer wel doen hè.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Geen foto's gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |