Je schrijft toch juist 'NAD' om de aandacht te trekken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]Wat erg!
Ik ben wel in Dordrecht een keer briefjes met 'Pas geverft' afgelopen en met stift verbeterd.
Goeie actiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]Wat erg!
Ik ben wel in Dordrecht een keer briefjes met 'Pas geverft' afgelopen en met stift verbeterd.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef ook_gek het volgende:
het enige wat ik me kan voor stellen is dat de vacium verpakking heel strak er om heen zit ( wat goed mogelijk is ) en dat het wel roestkleurig is en dat je dat dus ziet op de vin op de auto. En dat er na het vacium verpakken een doek over heen gelegt is. Al betwijfel ik het want op de foto's waar hij de grond in ging was niks van een vacium verpakking te zien![]()
Ik had een keer de Palmolive gemaild, omdat er 'handteerbaar' op de flessen shampoo stond. Dit hadden ze gelukkig al opgemerkt en op de volgende fles die ik kocht stond het er inderdaad goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Goeie actieIk heb een keer naar Large (merchandisecatalogus, je kent hem misschien wel) gemaild, die verkopen de bekende funshirts met die teksten, daar stond ook een fout op zo'n T-shirt met, als ik me niet vergis 'zolang mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, doe ik alsof ik goed werk'. Kreeg een mail terug waarin ze me bedankten voor mijn opmerkzaamheid, ze hadden het zelf nog niet gezien
![]()
![]()
De catalogus erop stond het er wel goed in
Kan het niet zijn dat ze toen nog bezig waren met verhuizen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh in dat kader heb ik ook nog een leukeGemaakt in Hasselt, gedurende de zomervakantie van 2004....
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan is het ook niet met een d.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:34 schreef rameijer het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat ze toen nog bezig waren met verhuizen?
quote:
De Slagerij.quote:
Nee, nog steeds niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De Slagerij.
Verhuisd naar nieuw adres.
De Slagerij verhuist naar nieuw adres.
Die poster zou verkeerd verbeterd zijn, tenzij dat er bedoeld werd dat de slagerij nog zou gaan verhuizen, als in 'de slagerij verhuist naar...'quote:
Maar de poster is niet verkeerd verbeterd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die poster zou verkeerd verbeterd zijn, tenzij dat er bedoeld werd dat de slagerij nog zou gaan verhuizen, als in 'de slagerij verhuist naar...'
Ik zou het lezen als:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar de poster is niet verkeerd verbeterd.![]()
Ja, helder. Maar rameijer's opmerking en zijn 'pund' ontgaan mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zou het lezen als:
De slagerij.
Dus dat ze naar een nieuw adres verhuisd zijn.
En nu heeft iemand er 'De slagerij verhuist naar nieuw adres' van gemaakt.
Nou, als ze nog bezig zouden zijn met verhuizen zou het wel 'verhuist' zijn en dus terecht verbeterd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, helder. Maar rameijer's opmerking en zijn 'pund' ontgaan mij.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet beter opletten. Let maar niet op mij.
Ik wil graag Biancavia bedanken voor haar geduld.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef PushyGurl het volgende:
volgens mij is dat omdat ze dan dominant gedrach willen vertonen
En persoonlijk had ik gewoon verhuisd laten staan, ook al waren we nog aan het verhuizen... op deze manier ziet het er gewoon helemaal dom uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zou het lezen als:
De slagerij.
Dus dat ze naar een nieuw adres verhuisd zijn.
En nu heeft iemand er 'De slagerij verhuist naar nieuw adres' van gemaakt.
Ik moest aan een perzik denken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Dan moet je eens dames van je eigen leeftijd zoeken en van middelbare scholieren afblijven. Perverzerik.
Dan zal ik ze ook eens mailen over het T-shirt van de blowende paus, met onderschrift: 'I like the pope, the pope smoke's dope', met apostrof.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Goeie actieIk heb een keer naar Large (merchandisecatalogus, je kent hem misschien wel) gemaild, die verkopen de bekende funshirts met die teksten, daar stond ook een fout op zo'n T-shirt met, als ik me niet vergis 'zolang mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, doe ik alsof ik goed werk'. Kreeg een mail terug waarin ze me bedankten voor mijn opmerkzaamheid, ze hadden het zelf nog niet gezien
![]()
![]()
De catalogus erop stond het er wel goed in
Leuke poging tot uitschrijven van de (veel simpelere) afkorting.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja! Die is ook ziek idd!
Sadomasogisme ten top!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef Xtremerides.nl het volgende:
maar ik heb inprienciepe geen 3d card nodig.
<knip>
Te Sceniofiction.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Maar de orgininaliteit is nog ver te zoeken als ik nu hier en daar rondkijk
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
die 10 jaar was idd gewoon als be wijze van spreken
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef ASSpirine het volgende:
Je kent het wel, van zo'n huis & tuin middeltjes.
Ze zijn in ieder geval slim genoeg om de leraren in die wagen te stoppen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:59 schreef Biancavia het volgende:
De onderstaande foto komt uit het topic: Het VMBO tuig heeft ook een diploma binnen hoor.
[afbeelding]
En: Feliciteer *HIER* mensen die zijn geslaagt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Geslaagt is toch met DT?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gelukkig maar! dan kan het ydillische beeld wat ik van je heb gelukkig blijven voortbestaan in mijn eeuwige gedachtenkronkels.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef Hathor het volgende:
Liggen nog thuis op het nachtkastje, vergeet jij nooit niks?
Als je er de moet voor hebt, moed je het gewoon doen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:03 schreef Nemain het volgende:
Niet van het forum maar bij onze plaatselijke C1000 staat hangt zo'n aanplakbiljet waarop staat:
"Intree kaartjes voor attractiepark De Wissel.."
Ik zou het zo graag verbeteren maar ik denk niet dat het wordt gewaardeerd.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze moed invullen op een donorcodicil.
Daar maak je mensen heel blij mee tegenwoordig, vooral televisiestationdirecteuren.
In Schotland hadden ze een bord met het al à carte menuquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de menukaart in het café stond een broodje met "romijnse" salade.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
Of het was 2,5, ik haal je weersinwekkende verhalen door elkaar heen.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dan maak je toch een compomie dat je samen verhuist of maar een school dichterbij zoeken!
vrienden heb ik hier ook maar die zijn er snachts niet heee!!
Ouderwetschquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:52 schreef Tique3 het volgende:
Het is niet iets dat ik vind, dat is een feit.
Jongeren hebben statischtisch gezien vaker ongelukken, met name die op brommers en scooter.
Heeft God een nieuwe gitaar?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:28 schreef sigme het volgende:
Nieuwe gitaar god ??
Blij met je nieuwe gitaar zijn is één ding, maar er god in zien lijkt me zorgelijk.
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef Zwansen het volgende:
Dit zijn ook Nederlander ze zijn hier geboren en hebben NLse paspoord.
quote:Je baby voeren met een lepeltje uit de potjes pureevoedsel is ongezond. Beter is het om enkele maanden gewoon borstvoeding te geven, of de alternatieve flesvoeding. Dit stelt Gill Rapley, onderdirecteur van het 'Baby-vriendelijke Initiatief' dat Unicef heeft opgestart. Volgens haar is het beter om kleuters vanaf zes maanden zichzelf te leren voeden met de vingers. Dit omdat kauwen gezond zou zijn voor de jongelingen.
Viel mij ook al opquote:
Ingewikkeld, een naam hebben en anders heten.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:44 schreef Jurk het volgende:
Ik had vroeger een Fred en die heette Tandjes. Later een kat die Pootjes heette. Nu hebben we een Plurk, een Joep en een Rebel.
Net als mijn Franse leraar, die vertelde dat hij vroeger in de klas iedereen Frans noemde. "Ja maar meneer zo heet ik niet!" "Waarom staat het dan op je schrift?"quote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ingewikkeld, een naam hebben en anders heten.
Sla?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef LENUS het volgende:
Dat speelt bij mij dus ook mee, want als duidelijk zou worden gecommuniceerd dat ik eerst 3 maanden in een commerciële functie gestopt zou worden om het bedrijf(?) te leren kennen e.d. en dat ik daarna een omscholingstraject kan volgen is het voor mij nog te bekroppen.
De leestekens waren ook op.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef peterzx9r het volgende:
ik vertel niet alles moet wat te raden overblijven heb er een maand gelegen en mn toemalege vriendin was er snachts nooit
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:00 schreef dikkedorus het volgende:
ik heb geen idee misschien moet je eens kijken of de grafischekaart wel vast zit je pc andrs kan je opnschoreven en evn kijken of hij er goed zit je al anderemonitor geprobeerd wantdaar mee kajje kontroleren ofi het zoiezo doetof dat je pc gwoon stukis krijg je wel een lampje je weet wel bij je monitor datie zegd dat er stroom opstaat want dan kan t ook zyn dat je monitr stukis jeweet het niet en ander sblijf je maar rondklikken joh
henquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh en z'n leestekens zijn van z'n toetsenbord weggelopen zou ik ook doen als ik hun was
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef hannekethemaster het volgende:
maar al met al hebben jullie allemaal maar 3 mnd last gehad van die continue bruine troep en daarna pakumbeet 1 jaar niks meer???
Is dat de vergrotende (of beter gezegd: verkleinende) trap van minuscuul?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
(...) Nu is de cd helemaal nieuw en schoon op een miniscuul krasje op de binnenring van de cd na die ik dus niet gemaakt heb want ik ben uiterst voorzichtig met mn cds. (...)
Ik heb alleen de ergste eruit gepiktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:27 schreef Draakjuh het volgende:
helaas ben ik er wel regelmatig mee gepest.
als het knikkeren niet goed ging en ik geen knikkers meer had werd er gezecht jij hebt altijd een knikker!
mijn moeder heeft me er gelukkig altijd op voorbereid. zij noemde mij altijd, kapitein eenoog
hihihi dus ik was er wel aangewent.
mij werd idd ook altijd gevraagt om mijn oog uit te doen, dit heb ik echter nooit gedaan.
wel had ik een keer ruzie met de bitch van de klas en was het zat. ze zat constand te zeuren over mijn oog en dat soort dingen. ik bedacht me niets en deed mijn oog uit. dat kind viel vlouw ik had nog nooit zo gelachen !!!
geweldig vond ik dat, wel minder was dat natuurlijk iedereen het nu wist :S
maar ja ach werd toch al gepest kan niet erger dacht is
maar wat een lol en fraak gaf dat
Wraak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die is echt geweldig!
Wat wordt er met 'fraak' bedoeld?
Ik denk wraak. Niet dat de zin dan wel kloptquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die is echt geweldig!
Wat wordt er met 'fraak' bedoeld?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef lienelien het volgende:
ik las net ergens 'compomie' ....
Niks ontgaat ons hier.quote:
ohhhquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
[..]
Niks ontgaat ons hier.
De fout zelf is helemaal niet origineel, maar ik vond het zo leuk om Frollo op een fout te betrappen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef Frollo het volgende:
Nee, mozarella, dat heeft zo weinig bite, dat slurp je gewoon naar binnen. En het heeft ook nog eens geen smaak.
Met wat zout en peper is het wel te nassen though.
Je maakt nu onbewust wel een compliment over Frollo, hèquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
De fout zelf is helemaal niet origineel, maar ik vond het zo leuk om Frollo op een fout te betrappen.![]()
Dat kan ik op dit moment maar moeilijk geloven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De eerste keer is het ergste, Frollo.![]()
Dat dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Kikker_kermit het volgende:
[...] ik dachtte al dat er niks van klopte. [...]
onder camperen algemeen bij http://www.deschatberg.nl/ camping.quote:Alleen reizende jongeren, mits meerderjarig, worden alleen toegelaten buiten het hoogseizoen na toestemming van De Schatberg. Dus vooraf informeren!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik wil best belasting betalen, maar ik vind 't belagelijk hoeveel je ervan moet inleveren, dat kan best wat minder!
't Arme dier...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:37 schreef ook_gek het volgende:
Tessa net gewogen en wat denken jullie. 1 kilo schoon aan de haag
Niet origineel, wel een 'nieuwsbericht' van de FP...quote:De verdachte zou het maandag het vuur hebben geopend op omstanders die tussenbeide kwamen toen hij zijn vriendin mishandelde. Een Nederlandse slachtoffer wordt alom geroemd voor zijn heldhaftigheid.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Af en toe, echter, kom je een user tegen die zó ongelooflijk dom is, die posts maakt die kant noch wal raken, die elke keer de clu maar niet schijnt te snappen, die zich/haarzelf keer op keer voor paal zet en die in het algemeen topics aansteekt met zijn/haar domheid.
Eh, wat is er volgens jou fout aan 'tussenbeide'?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet origineel, wel een 'nieuwsbericht' van de FP...
Eehh, niets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Eh, wat is er volgens jou fout aan 'tussenbeide'?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef djdano het volgende:
(...). Hij heeft al uitgezocht dat werknemers in België veel minder goed geschermd zijn dan in Nederland en de extra reistijd maakt het voor hem niet interessant om mee te gaan.
(...)
Ik zit te twijfelen of 'ie het nou met opzet doet of dat hij echt de juiste spelling niet weet.quote:
Die is slimmer dan je denkt. Zal opzet zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef Etcetera het volgende:
dat moet wel opzet zijn
zoiets als sgool
aan de andere kant: het is maikuuul
ik denk het ook hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is slimmer dan je denkt. Zal opzet zijn.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou zoiso loonsverhoging vragen, of bij de concurrent gaan werken waar je meer verdient als filaalmanager ofzo
tenzij je daarvoor word aangenomen nu
Ja, denk ik ook. Wel leuk gevonden!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is slimmer dan je denkt. Zal opzet zijn.
Niet origineel, wel representatief voor "de media" ook in kranten etc. Ik zie echt overal tegenwoordig dit soort fouten. "De kleine meisje had het grote man niet aan zien komen".quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet origineel, wel een 'nieuwsbericht' van de FP...
'De' in plaats van 'het' zie je vaak. Omgekeerd echter bijna nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet origineel, wel representatief voor "de media" ook in kranten etc. Ik zie echt overal tegenwoordig dit soort fouten. "De kleine meisje had het grote man niet aan zien komen".
Dat is te verklaren met een onvoldoende taalkennis van onze allochtone medemens. Ik vind niet dat ze dat aan te rekenen is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie echt overal tegenwoordig dit soort fouten. "De kleine meisje had het grote man niet aan zien komen".
Eeehmmm, dit zie ik dus ook in de kranten, op TV, teletekst etcquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dat is te verklaren met een onvoldoende taalkennis van onze allochtone medemens. Ik vind niet dat ze dat aan te rekenen is.
Ernstiger is: 'Het kleine meisje die de grote man niet aan ziet komen'.
Ook als desbetreffende persoon in Nederland geboren is en minstens tien jaar Nederlands onderwijs heeft gehad?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dat is te verklaren met een onvoldoende taalkennis van onze allochtone medemens. Ik vind niet dat ze dat aan te rekenen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |