Tnx opgelost !quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Heet dat niet snuff oid?
Jaja... speel waar weer mr. innocent.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Heet dat niet snuff oid?
Wat gek, het klonk als een romantisch drama.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
Het is een thriller
DIe bedoel ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef Tism het volgende:
Snuf movie, "8mm" gaat daar bijvoorbeeld over, met in de hoofdrol Nicolas Cage!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jaja... speel waar weer mr. innocent.
Toch werd er al in de 1ste reply goed geantwoord ...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe heet die film, een oorlogsfilm, uit de middeleeuwen. Het gaat over een meisje met haar problemen enzo, en op een gegeven moment word dr moeder vermoord en DAN verkracht
nee, het kon niet vager, nee
Nee die ik bedoel is , denk ik, een andere film. Ik wou het gewoon weten en had geen zin een ander topic te zoeken om het daar te vragen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Toch werd er al in de 1ste reply goed geantwoord ...
lichtelijk ziek?!?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef MASD het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4HR1EHUZ71g
zoietslichtelijk ziek (NSFW)
ik heb net alle video's van de broken-serie gekeken van Nine Inch Nailsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
lichtelijk ziek?!?!
compleet gestoord![]()
Wel nep ja, maar toch zulke dingen gebeuren ook echt. Brrrr moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb net alle video's van de broken-serie gekeken van Nine Inch Nailszijn allemaal best ziek maar duidelijk nep
na bijna 10 jaar internet ben ik wel wat gewendquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:07 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wel nep ja, maar toch zulke dingen gebeuren ook echt. Brrrr moet er niet aan denken.
Hmmm, zou 'Flesh+Blood' kunnen zijn. Daar gebeuren zulke dingen wel in (Paul Verhoeven hequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee die ik bedoel is , denk ik, een andere film. Ik wou het gewoon weten en had geen zin een ander topic te zoeken om het daar te vragen.
Interesse?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Birra het volgende:
Wtf, er is een genre dat gaat over mensen die eerst worden verkracht, en daarna vermoord?
Andersom kan ook, voor necrofielen die graag een warm lijk neukenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Birra het volgende:
Wtf, er is een genre dat gaat over mensen die eerst worden verkracht, en daarna vermoord?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe heet die film, een oorlogsfilm, uit de middeleeuwen. Het gaat over een meisje met haar problemen enzo, en op een gegeven moment word dr moeder vermoord en DAN verkracht
The Story of Joan of Arcquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ja! Die is ook ziek idd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Och, wat jullie ook zeggen; Salo is en blijft zieker.
Die video doet me denken aan van die jaren '90 Duitse detectiveseries. Met een hoop moord in de duistere undergroundscenes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef MASD het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4HR1EHUZ71g
zoietslichtelijk ziek (NSFW)
Dat is toch geen zieke film?quote:
Ja! Die! Jij bent goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
The Story of Joan of Arc
Ze kijkt dan door de kieren van een kast mee hoe die vrouw verkracht wordt
Toen de film in 1991 / 1992 uit kwam, was hij zo echt, dat de FBI zich er nog mee heeft bezig gehouden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb net alle video's van de broken-serie gekeken van Nine Inch Nailszijn allemaal best ziek maar duidelijk nep
Het zijn niet films die gaan over mensen die worden verkracht en vermoord, het zijn opnamen van daadwerkelijke verkrachtingen en moorden. Voor de mensen die daarop geilen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Birra het volgende:
wat is het?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:52 schreef Hanstin het volgende:
http://tv-links.co.uk/show.do/4/2763 NU praten we pas over een zieke film
Een focking ranzige film althans dat zeggen ze ik ben nu bij het stukje waar ze dingen naar een dakloze gooien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef MASD het volgende:
[..]
wat is het?ik ga dus echt niks kijken waar je gewaarschuwd word zonder dat ik weet waarvoor het is
Zoals bij a clockwork orangequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Een focking ranzige film althans dat zeggen ze ik ben nu bij het stukje waar ze dingen naar een dakloze gooien.![]()
Nu zijn ze iemand aan het opensnijden en zijn darmen aan het eruit halen ziet er echt ranzig uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Zoals bij a clockwork orangeik zet hem nu op
die "za ginnipigu" staat in mijn downs, ben benieuwd of het echt zo erg is
hoe lang duurt de film trouwens?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Nu zijn ze iemand aan het opensnijden en zijn darmen aan het eruit halen ziet er echt ranzig uit
Flesh & Bloodquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Uhmm... gast... het is echt dit is niet gespeeld...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef MASD het volgende:
Dat bloed is best realistischik ben nu bij die dikke gozer met die spijkers in zijn lichaam
je kunt zien dat het nep is maar toch is het erg realistischquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Uhmm... gast... het is echt dit is niet gespeeld...
En ik maar denken dat het echt isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef MASD het volgende:
[..]
je kunt zien dat het nep is maar toch is het erg realistisch
http://imdb.com/title/tt0971183/ en het staat op imdb met een volledige cast erbijmoet wel een nep-film zijn
waar denk je dat het net voor is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef MASD het volgende:
[..]
dan zou het allang door de fbi ingenomen zijn
zoiets zou wel opgemerkt zijnquote:
Ik ben gestopt toen ze die darmen eruit zijn gaan halenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef MASD het volgende:
[..]
zoiets zou wel opgemerkt zijnzeker omdat ze personen duidelijk in beeld staan, je zou het op een site niet lang kunnen hosten, via p2p zou het dan wel kunnen
en er zit zelfs necrofilie inwtf....
ik ben nu op 3/4de en er word iemand in stukken gesneden en in plastic zakken gestopt....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:43 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik ben gestopt toen ze die darmen eruit zijn gaan halen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:45 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben nu op 3/4de en er word iemand in stukken gesneden en in plastic zakken gestopt....
het klopt alleen niet echtquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:52 schreef MASD het volgende:
[..]
het klopt alleen niet echthet halve lichaam is er al af, het hart klopt niet meer en toch spuit het bloed eruit
ok ik heb hem net afgekekenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef MASD het volgende:
[..]
ok ik heb hem net afgekekende laatste moord is in mijn ogen de zwaarste om te kijken, ik ga niet verklappen wat er is gebeurt, dat mag je zelf afkijken. Het einde zelf is ook verrassend.
Al met al is het een pareltje onder de psycho/gore thrillersDe film mag wat mij betreft best wat meer gewaardeerd worden, hij was beter dan andere film in zijn genre waaronder Blair Witch Project en Hostel
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |