lichtelijk ziek?!?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef MASD het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4HR1EHUZ71g
zoietslichtelijk ziek (NSFW)
ik heb net alle video's van de broken-serie gekeken van Nine Inch Nailsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
lichtelijk ziek?!?!
compleet gestoord![]()
Wel nep ja, maar toch zulke dingen gebeuren ook echt. Brrrr moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb net alle video's van de broken-serie gekeken van Nine Inch Nailszijn allemaal best ziek maar duidelijk nep
na bijna 10 jaar internet ben ik wel wat gewendquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:07 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wel nep ja, maar toch zulke dingen gebeuren ook echt. Brrrr moet er niet aan denken.
Hmmm, zou 'Flesh+Blood' kunnen zijn. Daar gebeuren zulke dingen wel in (Paul Verhoeven hequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee die ik bedoel is , denk ik, een andere film. Ik wou het gewoon weten en had geen zin een ander topic te zoeken om het daar te vragen.
Interesse?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Birra het volgende:
Wtf, er is een genre dat gaat over mensen die eerst worden verkracht, en daarna vermoord?
Andersom kan ook, voor necrofielen die graag een warm lijk neukenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Birra het volgende:
Wtf, er is een genre dat gaat over mensen die eerst worden verkracht, en daarna vermoord?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe heet die film, een oorlogsfilm, uit de middeleeuwen. Het gaat over een meisje met haar problemen enzo, en op een gegeven moment word dr moeder vermoord en DAN verkracht
nee, het kon niet vager, nee
The Story of Joan of Arcquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe heet die film, een oorlogsfilm, uit de middeleeuwen. Het gaat over een meisje met haar problemen enzo, en op een gegeven moment word dr moeder vermoord en DAN verkracht
nee, het kon niet vager, nee
Ja! Die is ook ziek idd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Och, wat jullie ook zeggen; Salo is en blijft zieker.
Die video doet me denken aan van die jaren '90 Duitse detectiveseries. Met een hoop moord in de duistere undergroundscenes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef MASD het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4HR1EHUZ71g
zoietslichtelijk ziek (NSFW)
Dat is toch geen zieke film?quote:
Ja! Die! Jij bent goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
The Story of Joan of Arc
Ze kijkt dan door de kieren van een kast mee hoe die vrouw verkracht wordt
Toen de film in 1991 / 1992 uit kwam, was hij zo echt, dat de FBI zich er nog mee heeft bezig gehouden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb net alle video's van de broken-serie gekeken van Nine Inch Nailszijn allemaal best ziek maar duidelijk nep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |