Dat YouTube filmpje is van het RCR festival in Eindhoven, hij speelde daar zonder band helaas maar ondertussen heeft ie die ook compleet geloof ik. Opgenomen met een telefoontje dus de kwaliteit laat te wensen over, luister ook vooral naar de nummers op zn site..... klinkt al stukken beter !! :-)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik had er nog nooit van gehoord, maar ben eens op youtube gaan kijken.
Die gast is echt super snel met zijn vingers
Snelheid is lang niet alles.. Dat is de fout die veel jonge gitaristen makenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik had er nog nooit van gehoord, maar ben eens op youtube gaan kijken.
Die gast is echt super snel met zijn vingers
Zo heel jong is ie nou ook weer niet..... en hij heeft zn sporen ook wel al verdient hoor..... is ook gitarist van de David Cross Band en die komt weer uit King Crimson..... da's toch niet niks dacht ik...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef shadow196 het volgende:
[..]
Snelheid is lang niet alles.. Dat is de fout die veel jonge gitaristen maken![]()
En dat mis ik Joe Satriani & Steve Vai, hoewel ik niet erg veel van hun muziek heb gehoord.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:37 schreef Maire het volgende:
Ben het met shadow eens dat snelheid niet alles is.. Paul mag dan snel zijn (op deze cd) maar dat is niet waar het om gaat... De emotie en passie is duidelijk aanwezig en dat spat er vanaf...![]()
Ik bedoelde hem ook niet maar de persoon die ik quote, Clarky zelf is een zeer getalenteerde gitarist, daar niets op tegen. Maar ik erger me er meestal aan als mensen een gitarist alleen op zijn snelheid beoordelen, het gaat met gitaarspelen om zo veel meer dingen zoals ook al eerder vermeld in dit topic.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:23 schreef ajdv68 het volgende:
[..]
Zo heel jong is ie nou ook weer niet..... en hij heeft zn sporen ook wel al verdient hoor..... is ook gitarist van de David Cross Band en die komt weer uit King Crimson..... da's toch niet niks dacht ik...![]()
Clarky is maar een klein mannetje hoor en zijn gitaren zijn volgens mij niet kleiner dan alle andere die ik heb gezien.... ligt misschien aan de foto?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Gertdh het volgende:
Een goeie gitarist, zonder twijfel![]()
Btw, is zijn gitaar zo klein of is hij een fokking reus !?
trouwens, imo..
snelheid maakt nog geen gitaargod..
Snelheid maakt geen gitaargod, dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind hem dan ook een gitaargod omdat hij én snel is én iedere noot feilloos zuiver en scherp weet te spelen én omdat hij ongelofelijk veel passie en emotie met zijn muziek weet over te brengen. Ook zijn langzame(re) nummers zijn geweldig.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Gertdh het volgende:
Een goeie gitarist, zonder twijfel![]()
Btw, is zijn gitaar zo klein of is hij een fokking reus !?
trouwens, imo..
snelheid maakt nog geen gitaargod..
Dat zou wel even toppie zijn !!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef Maire het volgende:
Het wordt tijd dat ie weer eens naar nederland komt![]()
Welkom op een forum Maire...quote:
Dankje wel BillyOceanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Welkom op een forum Maire...Tvp staat voor "terug vind post"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |