Dan heb jij het mis....quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat stelt het bedrijf ertegenover? Ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar zeggen: volgende maand zitten we in België, ik zie je daar wel verschijnen
Geen idee hoe het in België geregeld is, maar hier is de ploegentoeslag een wettelijk percentage. Heeft de werkgever ook niet aangeboden dat verschil te compenseren (bijv. door het normale salaris te verhogen)?.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef djdano het volgende:
Teamlead het contract is minder, een duidelijk voorbeeld daarvan is een lagere ploegentoeslag.
Ze kunnen er wel een aanbieden, maar hij kan nooit gedwongen worden het te ondertekenen. Ook kunnen ze nooit zonder ontslagvergunning onder het oude contract uitkomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:39 schreef sanger het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit met verhuizen naar het buitenland, maar volgens mij kan het bedrijf je vader geen nieuw contract aanbieden, omdat hij er al 1 heeft. Deze kan niet zomaar ontbonden worden zonder dat er een onslagprocedure in gang is gezet.
Je formuleert het indd net even beterquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel een aanbieden, maar hij kan nooit gedwongen worden het te ondertekenen. Ook kunnen ze nooit zonder ontslagvergunning onder het oude contract uitkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |