Wild arms 4, hij loopt vast bij zon soort van muur van china oid, en dan het 2e scherm als je een trap oploopt (daar MOET je dus langs) en dan blijft het scherm zwart maar de muziek speelt door, en thats it.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:24 schreef Iago het volgende:
welk spel?
had ik tig jaar terug ook met ff7. op disc 3! gaan er gedwongen dagen overheen totdat je weer verder kanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wild arms 4, hij loopt vast bij zon soort van muur van china oid, en dan het 2e scherm als je een trap oploopt (daar MOET je dus langs) en dan blijft het scherm zwart maar de muziek speelt door, en thats it.
Al 3 keer spel opnieuw gestart, niks helpt.
Nou ik denk niet dat ik hiermee kan wachten tot ie het miraculeus weer gaat doen, ik heb het spel nu nog aanstaan en het is al een uur geleden dat ik em weer vast zag lopen, muziekje speelt nogsteeds door trouwens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef Iago het volgende:
[..]
had ik tig jaar terug ook met ff7. op disc 3! gaan er gedwongen dagen overheen totdat je weer verder kan
Sorry een beetje lang verhaal, ik ga niet alles lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Had ik een leuk spelletje gekocht via bol.com blijkt dat spel vast te lopen op een kritiek punt (oftewel je moet daar langs anders kom je niet verder in het spel)
Nee in heerenveen, en ja ik hebt internet, geen telefoon, wel een ps2, en ik doe acceptgiro's op de bus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef Mopst3r het volgende:
Dus je hebt internet, geen telefoon, wel een ps2 en je doet acceptgiro's op de bus? Woon je in Afrika ofzo...
Nee natuurlijk niet, die kun je toch gewoon torrenten..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef Mopst3r het volgende:
Koop je ook cd's?
Alsnog een defect, hij doet het niet al behoorlijk in het begin en dat maakt het spel dus defect dus mn reet dat ik daar 40 euro voor neerleg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien zit er gewoon een bug in het spel.
Dat spel is niet in de winkel te verkrijgen eikel, waarom denk je dat ik em op bol.com koop?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef Gkhn het volgende:
Ben je te lui om even naar de winkel te lopen en hem zelf te kopen?
Of ben je niet bestand tegen zonlicht?
DUS, tip van de dag: Ga eens naar buiten.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat spel is niet in de winkel te verkrijgen eikel,
Watquote:
Ik geloof je wel hoor..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
WatGa jij alle winkels maar bij langs hoor, je zal dat spel hier echt nergens vinden en het is ook niet te bestellen, nog iets? En nee ik ga niet naar midden nederland om een spel te kopen, als ik het gewoon kan bestellen via bol.com.
2x klikken op de site.. luie lambal.quote:Wat kan ik doen als mijn boek, cd, DVD, game of software kapot was bij aflevering?
Wanneer uw artikel defect of beschadigd geleverd is dan kunt u het artikel binnen 7 werkdagen vergezeld van de originele factuur/pakbon terugsturen.
Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel kosteloos naar:
bol.com Retouren
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk
joa dat kan hoor, uhhh duhuh...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja maar ik snap niet hoe ik het moet terugzenden en of het voor een niet zichtbaar defect ook geld, lambal.
Het is trouwens minuscuul.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu is de cd helemaal nieuw en schoon op een miniscuul krasje op de binnenring van de cd na die ik dus niet gemaakt heb want ik ben uiterst voorzichtig met mn cds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |