Operationeel medewerker bij ECT.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef RecomServ het volgende:
Als het een test is voor chirurgen, zou ik wel een pilletje of tig innemen ja, geef eens iets meer detail over de functie?
Ik neem ze nooit in omdat ik mijn gigantische overschot aan energie gebruik aan andere dingen maar voor dit is enige concentratie wel vereist, laaste keer dat ik ze innam was voor rije xamen maar ik hoorde dat je er slomer door gaat worden wat ook niet goed is...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef MatiCe het volgende:
Een accuratietest lijkt me wel handig als je zeecontainers in een gaatje moet mikken, maar als operationeel medewerker?
Ik zou mijn medicijnen gewoon nemen zoals je ze altijd neemt en zie maar wat het wordt.
Ja duhquote:Op maandag 18 juni 2007 17:37 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik neem ze nooit in omdat ik mijn gigantische overschot aan energie gebruik aan andere dingen maar voor dit is enige concentratie wel vereist, laaste keer dat ik ze innam was voor rije xamen maar ik hoorde dat je er slomer door gaat worden wat ook niet goed is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |