quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 23:54 schreef weerdo het volgende:In feite wil TS een top 10 van beste games van de afgelopen 5 jaar.. Feest! RCT is 5-7 jaar oud, RA2 is ook 5 jaar oud.
De titels die TS trouwens noemt zijn trouwens wel een leuke start. Alleen zal TS misschien bij Command & Conquer Tiberium wars afhaken. Die campy sfeer van RA2 Yuri's revenge (dat spel is trouwens bij lange na geen 10 jaar oud) zal je niet snel opnieuw zien. Ik zou trouwens wel Warcraft 3 proberen. Ik heb dat spel 2 jaar nadat het uitkwam gespeeld: was zeer de moeite waard!
Tip: zoek op een forum naar een spel met minimaal 10+ delen. Kans is groot dat je dan een leuke titel te pakken hebt.
die 10 jaar was idd gewoon als be wijze van spreken
Ik heb ongeveer tot 2002 spelletjes gespeeld(RCT buiten beschouwing gelaten)
Ik ben een trouwe gamer, dus speel een spel vaak en herhaal hem vaak.
Graham King Quest 1 Quest for the Crown was mijn eeste spel heel lang gespeeld
Sim City heel lang gespeeld(alle delen, behalve dan 4 die moet ik nog doen)
Lesuire Suit Larry , Police Quest
Wolfenstein 3D
Toen kwam de VGA
Indy 500 Best lang gespeeld met natuurlijk nog Sim City
Dune 2, Doom, Civilization
Duke Nukem 3D, Echt vaak gespeeld, wel 20x uitgespeeld. Zelf levels gebouwd en al
Toen had je ook nog NAM en Shadow Warrior nooit echt gespeeld als Duke Nukem terwijl in feite dezelfde
games allemaal zijn
Sim City 2000 was er toen
Themepark uiteraard, Destruction Derby, Red Alert
Rollercoaster Tycoon kwam het eerste deel uit en toen heb ik ook niet meer echt andere games gespeeld
Na een tijd:
Half Life! Red Alert 2
En dat was dus zo'n beetje wat ik allemaal gespeeld heb. Tenminste wat ik vast gespeeld heb
heb namelijk ook een blauwe maandag een PSP gehad en speelde ik Tekken enzo op Sega Megadrive Mortal Combat
Dat zijn echte platform games. Ik heb al nieuwe games gevonden zoals No Limit waarmee je achtbanen kunt bouwen.
Maar hoe zal ik het zeggen? Ik zoek dus games met kwaliteit , dus als jullie tips willen geven over welke games dan goed waren want Half Life Espisode 2 komt dit jaar uit. Ik moet half life 2 de normale versie nog spelen. Maar ik geloof niet als ik de story lines lees dat het net zo goed gaat worden als deel 1 maar hij zal ongetwijfeld vet zijn.
Destruction Derby zal zelf niet meer bestaan maar misschien wel een mooi spel wat erop lijkt waar je ook autootjes mee kan botsen. Of een shooter met een mooi verhaal erin.
Age of empires vind ik nog wel leuk maar eerlijk gezegd, Warhammer, starwars of Warcraft kunnen mijn intresse niet zo trekken. Een beetje fantasy mag wel maar helemaal is niet aan mij besteed. Ik hou meer van Realiteit.
Dus tips zijn welkom
www.XTREMERIDES.NL, DE KERMIS DATABASE VAN NEDERLAND! Weer nieuwe reportages, van Kermissen, zwembaden, pretparken en Faller Modelbouw!