Nee ze houden niet van commentaar en hebben een preventief filterquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef Renesite het volgende:
Ik heb al een aantal dagen, zeg maar 1.5 week problemen met mijn internet.
Affijn, we sturen [apenstaartje]huis een mailtje.
Ik heb alles netjes en zakelijk op papier gezet, en ik druk op VERSTUREN.
"Uw aanvraag kon niet verzonden worden"!!!!!
#)$)(@#$)(@!!!!!!!!!!
Ze hebben zeker problemen met de mailserver![]()
bij fucking wijze en spreken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:10 schreef arneaux het volgende:
Zakelijk op papier gezet? Wilde je het papier door je UTPkabel heenduwen ofzo?
Ik zal ze eens, wanneer het er naar toe uploaden mogelijk is bij een snelheid van 1.5kb max. , hun er eens doorheen uploadenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee ze houden niet van commentaar en hebben een preventief filter
Enige. Niet enigste.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef Renesite het volgende:
KPN ADSL is dan de enigste optie...
Thanx but no thanx.
Afgezien van solcon (wtf?) is het verder allemaal way trager.
Precies hetzelfde hier, @sloom eruit getieft voor adsl.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:19 schreef MasthaX het volgende:
Ik roep op tot een boycot van @home, ik heb ze er een jaar geleden al uitgeschopt, met dat uitvallende internet van hun, en dan werkt het een keer en dan is het stronttraag. Nu gewoon 8Mbit ADSL lijntje nergens problemen mee.
Helaas , dat kan op zaterdag en zondag maar van 10 tot 18 uur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ga ze zo maar eens bellen denk ikHet is echt een op-en-neer lijntje nu.
fckquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helaas , dat kan op zaterdag en zondag maar van 10 tot 18 uur.
Dus dan weet je zeker dat je nog ruim 14 uur in de wacht staat.
enne waar is die router op aangesloten ??? juistem... het modem van Huis...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef Sanderrrr het volgende:
Van @Home heb ik hier geen last zolang ik de klantenservice niet nodig heb.. M'n router daarintegen.
Het ligt er elke keer eruitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Fok!ken lukt nog wel dus wat klaag je nou man. Het belangrijkste werkt.
Vergeet dat maar, ik ben nu rFactor aan het downloaden en het gaat de hele tijd op en neer van 200 kb/s naar 900 kb/s en weer terug in 1 minuut, voor een half uur lang.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef Sanderrrr het volgende:
Van @Home heb ik hier geen last zolang ik de klantenservice niet nodig heb.. M'n router daarintegen.
neem adsl ligt er nooit uit of nog beter glasvezelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben er niet voor niets weg, bij @home. Kabelinfra is ooit bedoeld geweest voor eenrichtingsverkeer: signalen van centrales naar abonnees. Het is niet bedoeld en dus ook niet echt geschikt voor terugverkeer, retourverkeer. Daarom gaat het altijd zo belabberd met de kabel. Problemen zitten m praktisch altijd in de upload verbinding. Daardoor heeft de gehele verbinding er automatisch last van, want ieder tcp/ip pakketje geeft een acknowledgement tcpip pakketje terug aan de server.
zo zeg ik lul alsof ik er verstand van heb.
Bij ons ook. Misschien is het gewoon karma. Klagende mensenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Mijn @home is gewoon fucking stabiel.. /positieve feedback.
Zomaar even een gok, aangezien ik hetzelfde probleem heb gehad.quote:
Werkt dat beter dan, dan de standaard router firmware? Ik heb een Linksys WRT54GC, waar moet ik dan naar zoeken? Bij "essent wrt54gc firmware" komt er niet veel, bij "eswrt54gc" helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:49 schreef Gutz het volgende:
[..]
Zomaar even een gok, aangezien ik hetzelfde probleem heb gehad.
Was bij mij opgelosst met een firmware update van mn router...
Je kan alleen niet de firmware van je router's merk gebruiken want er is een aangepaste Essent versie voor elke router (ondanks dat ze dat niet willen toegeven bij de helpdesk) Zoek dus naar die Aangepaste -ESxxxxxx- firmware update voor je router
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |