NIETquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het konijn al naar de konijnenhemel is
jij bent wel extreem hequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het konijn is DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD![]()
Het voordeel is wel dat poezies dat ook met muizen en ander ranzig ongedierte doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef ook_gek het volgende:
*moment van rust in neemt*
Ik was vroeger heavy metal. Jeweetsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent wel extreem he
toen ik vertelde dat tessa van mijn schouder af gegleden was en haar nagels van boven tot onder op mijn rug naar beneden gezet heeft, zei jij van het volgende![]()
Lekker he![]()
![]()
en nu doe je mij weer pijn door te zeggen dat het konijn dood is![]()
ik woon bij een kinderboerderij. Ben blij dat tessa niet naar buiten mag. Anders ligt er opeens een koe onder mijn bankquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat poezies dat ook met muizen en ander ranzig ongedierte doen![]()
hoe vaak heb jij je gesnedenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was vroeger heavy metal. Jeweets
Nee, Lodewijk is geen Britje. Zijn moeder is een ragdoll die een slippertje heeft gemaakt met een onbekende katerquote:
Trekt wat op onze kat hier. Ook wit buikje en witte pootjes en voor de rest zwart.quote:
haha nou ik heb er 2 van, maar het is wel zijn favo-plekje, op de bank liggen 4 kussens en daar ligt Brammetje als ie lekker lui isquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
woont Bram op dat kussentje? (IKEA)
Het kleurt wel mooi samen
1,3quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:37 schreef ook_gek het volgende:
Tessa net gewogen en wat denken jullie. 1 kilo schoon aan de haag
Tessa beweegt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dus blijft ze slankquote:
Zit geen gram vet aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tessa beweegt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dus blijft ze slank![]()
en zware botte zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit geen gram vet aan
Zijn allemaal spierballen![]()
ssst valt het zo erg op danquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:08 schreef tonja het volgende:
Heb je toevallig een lusje voor om je pols aan je fototoestel?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Klein beetje maar.
Maar leuk om mee te gluren.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]mijn prinsesje ken je me nog ken je me nog
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |