quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:47 schreef karr-1 het volgende:Het verbaast me dat je niet allang om meer salaris gevraagd hebt. De taken die je extra doet horen in mijn ogen, met alle respect, niet bij een simpele verkoopster. Ik zou al deze punten die je hier noemt op papier zetten en er een goed verhaal bij verzinnen waarom jij denkt dat je meer geld waard bent dan dat je nu krijgt.
Dat wilde ik inderdaad ook gaan doen voor dat gesprek dat ik 6 juli aanstaande heb.
Hmm ja.. of die assistent-bedrijfsleider zich er nu makkelijk vanaf maakt... Ik vind eerlijk gezegd van wel.
Alle dingen die niet opgelost worden.. Ik krijg echt het idee dat zij denkt: Och dat doet Monique wel.. die weet wel hoe ze daarmee moet omgaan.
Ik voel me zo verantwoordelijk terwijl ik dat in mijn huidige positie met mijn huidige loon niet zou moeten zijn. Ik krijg ook veel antwoorden van mensen uit de kring waarmee ik omga dat ik het werk er allang bij neer had moeten gooien
In de afgelopen 5 jaar heb ik 8 verschillende bedrijfsleiders boven mij gehad en iedere bedrijfsleider wilde weer wat anders. Had weer zijn eigen regeltjes en dingetjes. Ik ben toen gewoon zelfstandig dingen uit gaan zoeken omdat dingen niet liepen zoals ze zouden moeten lopen en ondertussen heb ik aan deze mensen laten zien dat ik het kan.
En daar maken deze mensen handig gebruik van...
Ik zie het eerlijk gezegd nog wel gebeuren dat ik 6 juli te horen krijg dat de huidige assistent-bedrijfsleider vertrekt en dat ik word gevraagd om haar functie over te nemen.
Ik bedoel.. heb de afgelopen 5 jaar dit 8 keer zien gebeuren.. Bijna ieder half jaar wel een.. en het half jaar is weer bijna om dus
Mjaah kutonderneming zou je kunnen zeggen. Ik vind dat ze slecht met hun personeel omgaan.
Ben echt heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Maar kan maar beter niet op de zaken vooruit lopen. Dadelijk is het niet zo en hoop ik op dingen die toch niet gaan gebeuren.
Maar bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval
Het geeft me een geruststellend gevoel dat ik de dingen niet verkeerd zie, maar dat ook mensen hier, die mij niet kennen maar die ook al heel wat jaren werkervaring hebben, er ongeveer hetzelfde over denken.