heb een beetje geduld gast.quote:
Dat is ook hetgeen waarom ik nog twijfel. Misschien moet ik een beetje geduld hebben, maar de reactie van mijn baas: "ik weet van niks" en het feit dat ik geen inwerkprogramma heb gezien maakt mij een beetje nerveus. Ik vind de gang van zaken wat teleurstellend, na een veelbelovend sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
heb een beetje geduld gast.
Geef je baas tenminste een maand de tijd om te zien wat voor persoon je werkelijk bent. Toon inzet, interesse en zorg dat je je werk gewoon goed doet.
Er kan nog van alles gebeuren
Geduld hebben en jezelf bewijzen is nog wat, maar een baas die zich hypocriet niets herinnert zou me bij voorbaat al niet aanstaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is ook hetgeen waarom ik nog twijfel. Misschien moet ik een beetje geduld hebben, maar de reactie van mijn baas: "ik weet van niks" en het feit dat ik geen inwerkprogramma heb gezien maakt mij een beetje nerveus. Ik vind de gang van zaken wat teleurstellend, na een veelbelovend sollicitatiegesprek.
Betalen voor jouw uitkering is ook niet alles.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef havefun84 het volgende:
Werken is kut, Punt uit.
Dat speelt bij mij dus ook mee, want als duidelijk zou worden gecommuniceerd dat ik eerst 3 maanden in een commerciële functie gestopt zou worden om het bedrijf(?) te leren kennen e.d. en dat ik daarna een omscholingstraject kan volgen is het voor mij nog te bekroppen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Geduld hebben en jezelf bewijzen is nog wat, maar een baas die zich hypocriet niets herinnert zou me bij voorbaat al niet aanstaan.
Ja ik weet dat er nogal wat fokkers in dit bedrijf rondlopen, dus dat hou ik wijzelijk geheimquote:
HBO functie. Daarbij heb ik na week 1 al in een gesprek aangegeven hoe ik erover denk.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:40 schreef Vodka_Lime het volgende:
zeg je dat toch, was een goed gesprek, maar ik voel me niet betrokken worden bij ene inwerktraject. betrek mij hier bij !! , en dan zelf met acties komen. wat voor niveau is de functie(MBO HBO WO?)
baas, manager, meerdere, leidinggevende what difference does it makequote:
Dat doe je door te werken, dus ik snap je punt niet helemaalquote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Betalen voor jouw uitkering is ook niet alles.
Dat klopt niet helemaal. Je doet zaken met het bedrijf, en niet met je baas. Dus schriftelijke afspraken zijn altijd bindend, maakt niet uit wie de baas is.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef Basp1 het volgende:
De nieuwe baas zal dan zeggen die afspraken nu anders worden, en wat er op papier staat dus gewoon voor niets geweest is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |