nee, je oogkas groeit met je lichaam mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:53 schreef Sabjeje het volgende:
Au... nee stertke... maar kunnen ze dan niet een 'oudere' form van je oogkas gebruike??![]()
goede ervaring?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:53 schreef JoopK het volgende:
Vanaf de watersnoodramp ervaring:
http://www.kunstoog.nl/
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Neem wel een exemplaar van glas, anders kan je er niet doorheen kijken.
Sorry, maar moest deze grap even gezegd hebben.![]()
Maar sterkte met je zoektocht!
Ik hoor dat deze heel goed is, en je bent binnen 1 dag klaar. Er zitten er trouwens nog 2 ocularisten in den haag, 1 die heet Erica Groet en de andere daar kan ik even niet op komen. Je mag me een pm sturen dan kan ik je nog meer vertellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:53 schreef JoopK het volgende:
Vanaf de watersnoodramp ervaring:
http://www.kunstoog.nl/
Erica Groet is goed jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:43 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik hoor dat deze heel goed is, en je bent binnen 1 dag klaar. Er zitten er trouwens nog 2 ocularisten in den haag, 1 die heet Erica Groet en de andere daar kan ik even niet op komen. Je mag me een pm sturen dan kan ik je nog meer vertellen.
Maar daar kwam ze elk keer ergens in het ziekenhuis terecht waar ze het wel even probeerden te maken (Zoals omschreven in TT)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
en je ziektekosten verzekeraar heeft geen adres voor je?
Er staat nergens dat ze daar via haar ziektekostenverzekeraar terecht kwam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:03 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar daar kwam ze elk keer ergens in het ziekenhuis terecht waar ze het wel even probeerden te maken (Zoals omschreven in TT)
even reactie namens draakjuh, die moet vanacht werken
Ik durf te wedden dat ze als ze die zou bellen, ze ze moet uitleggen wat een ocularist is....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
en je ziektekosten verzekeraar heeft geen adres voor je?
Ik heb van deze vorm van maken, nog nooit gehoord. En het lijkt me ook zeer pijnlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:47 schreef Draakjuh het volgende:
goede avond,
sinds jongs af aan heb ik een kunst oog
en nu is het echt weer de hoogste tijd om een nieuwe te laten maken
ik ging altijd bij siesling in apeldoorn maar die is al zeker 7 jaar gesloten.
in de tussentijd ben ik bij verschillende ziekenhuizen geweest maar zonder succes
vaak zien ze er niet uit (lelijk gemaakt) en passen nauwelijks.
ook de manier van het maken van een form van de oogkas is vaak erg pijnlijk.
ze spuiten het gips er met een spuitje in en de lucht die in de oogkas zit kan geen kant op!
hebben jullie ervaringen met protese makers die het beter doen?
dat is het ook inderdaadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik heb van deze vorm van maken, nog nooit gehoord. En het lijkt me ook zeer pijnlijk
toen hij stopte was er niemand die het deed zoals hij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:38 schreef men_in_red het volgende:
Probeer eens die siesling te bereiken, misschien dat hij/zij nog een goede collega kent.
ik heb een oog van haar gezien en die vind ik nou niet bepaald bij het goede oog passen en mooi zittenquote:
Whaaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:47 schreef Draakjuh het volgende:
ook de manier van het maken van een form van de oogkas is vaak erg pijnlijk.
ze spuiten het gips er met een spuitje in en de lucht die in de oogkas zit kan geen kant op!
oog of schelp?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef Cat22 het volgende:
Gevonden!
Firma Muller
Echt een aanrader, het zijn vakmensen. Op de termijnplanner kun je zien wanneer ze bij jou in de buurt zijn. Via de website kun je je aanmelden, voorschrift van de arts meenemen en na een uurtje kun je je oog kant en klaar meenemen. Dat zijn andere termijnen dan die plastic dingen, daar moest ik na twee weken voor terugkomen.
Warning: als de koffers opengaan word je aangestaard door honderden oogbollen.![]()
PS: voor meer info wil ik je best meelen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:55 schreef Cat22 het volgende:
Kun je met eigen o(o)g(en)zien hoe mijn prothese staat.
kan je dan misschien je pm aanzeten zet mijn mail adres nou niet echt graag op een forumquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:55 schreef Cat22 het volgende:
Dan zou ik echt Muller proberen, ze zijn gewoon goed.
Als je me je mailadres geeft zal ik proberen een foto op te snorren van mijzelf in closeup (moet ik wel gaan graven, ik ben niet zo van de close-ups), zet ik liever niet hier op het forum. Kun je met eigen o(o)g(en)zien hoe mijn prothese staat.
ow het is een vrij onderwerp hoor, daar doet ie echt niet moeilijk overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef Draakjuh het volgende:
misschien praat hij er gewoon niet graag over
het is nou niet iets wat ik met iedereen bespreek of over begin
niet dat ik me er voor schaam ofzo het is zo en hoord bij mij maar ik ga het niet aan de grote klok hangen
(behalve deze topic dan :$)
Oei, klinkt niet als een fijne combinatie! Goed dat hij erover kan praten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow het is een vrij onderwerp hoor, daar doet ie echt niet moeilijk over
hij heeft het al vanaf zijn 5e ofzo...iets met prikkeldraad en een fiets geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |