quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:05 schreef Vector_SLD het volgende:
Je hebt gewoon geblowd op je kamer en wil niet dat iemand het ruikt.
de pausquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:08 schreef manny het volgende:
wie komt er morgen op bezoek ?
Alcohol is een veel betere verslaving. Wierrook? Misschien weet je plaatselijke tuicentrum raad met fijn geurende kruiden of zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:08 schreef ASSpirine het volgende:
tis niet van het kweken hoor
Daar ben ik wel 100% zeker van, zijn jonge gastjes die vlakbij wonen.
en ik doe niet aan drugs Vector, naah, zo'n verslaving is niks voor mij. Ik hou het maar op alcohol
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:05 schreef Vector_SLD het volgende:
Je hebt gewoon geblowd op je kamer en wil niet dat iemand het ruikt.
Ah zo'n meesnuivert.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef TheSorrow het volgende:
Wegkrijgen? Ervan genieten zul je bedoelen
Inderdaad ik vind het zelf een heerlijke lucht!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef TheSorrow het volgende:
Wegkrijgen? Ervan genieten zul je bedoelen
Je eigen lucht opsnuiven?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:06 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, dan blijf ik na het schijten nog wel ff zitten
Dit land heeft veel meer talenten dan je denkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Die jongen kan blowen en schijten tegelijk! Wat een held!![]()
Komt ook wereldwijd op tv: "Jongen is blowend aan het schijten" .. wereldnieuwsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dit land heeft veel meer talenten dan je denkt.![]()
Chill, thanks!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:45 schreef XiChico het volgende:
http://www.newagestore.nl/cannabis-p-353.html
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alcohol is een veel betere verslaving. Wierrook? Misschien weet je plaatselijke tuicentrum raad met fijn geurende kruiden of zo.
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
OT: Leg wat citroentjes neer, halve wel, sappig enzo.
Dat ruik je ook hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:15 schreef Formule-geen het volgende:
Hasj gaan roken
Dat werkt zeker niet met vloeibaar wasmiddel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:38 schreef kyraaa het volgende:
Gewoon 1 raam aan de voorkant open, 1 raam aan de achterkant.
Dan tocht je huis ontzettend door en is de wiet lucht zo weg![]()
Doen wij ook altijd als er familie komt ofzow
Owjah, tip: als je gaat stofzuigen, gooi wat waspoeder op de grond en zuig het met de stofzuiger op, dan verspreid je stofzuiger een lekkere frisse geur![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:43 schreef Biancavia het volgende:
Dat werkt zeker niet met vloeibaar wasmiddel.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:57 schreef punkiie het volgende:
Als je wietlucht ruikt van buitenuit sluit je het raam. en zet je ergens anders aan andere kant van het huis het raam open![]()
Maar VOlgens mij heb je gisteren geblowt en komen je ouders nu op visite en je probeert de geur weg te krijgen die is blijven hangen, door ramen te openen maar de lucht gaat niet weg.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:57 schreef punkiie het volgende:
Als je wietlucht ruikt van buitenuit sluit je het raam. en zet je ergens anders aan andere kant van het huis het raam open![]()
Maar VOlgens mij heb je gisteren geblowt en komen je ouders nu op visite en je probeert de geur weg te krijgen die is blijven hangen, door ramen te openen maar de lucht gaat niet weg.
Woordenboek: Ironie/sarcasme.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
OT: Leg wat citroentjes neer, halve wel, sappig enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |