Na het sportenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Elke dag een schone natuurlijk, soms 2 keer zelfs
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Capa het volgende:
ik bedoel, na een dag of drie lijkt me logisch, maar elke dag!! niemand ziet toch dat er een spoortje in zit of ben ik nou gek?
Dag één: Nieuwe onderbroek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Capa het volgende:
ik bedoel, na een dag of drie lijkt me logisch, maar elke dag!! niemand ziet toch dat er een spoortje in zit of ben ik nou gek?
dat jouw poepert nu helemaal verkleeft is van de strontkorsten kan ik niet helpen,heb hygiëne zelf zeer hoog in het vaandel staan dus geloof me maar dat dergelijke ellende niet aan te treffen valt,niet in mijn jeans althans !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:12 schreef Shirley het volgende:
OMFG. Moeten de kontkorsten dan vast gaan plakken in je broek? Jij bent echt smerig!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:14 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
dat jouw poepert nu helemaal verkleeft is van de strontkorsten kan ik niet helpen,heb hygiëne zelf zeer hoog in het vaandel staan dus geloof me maar dat dergelijke ellende niet aan te treffen valt,niet in mijn jeans althans !![]()
![]()
![]()
komt door je gespetter dat ik door de stront de tekst niet meer goed ziequote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]Haal meteen de stront uit je ogen en leer lezen.
Zeg, heeft je moeder een paar uur terug niet gezegd dat je naar je bedje moest?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:16 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
komt door je gespetter dat ik door de stront de tekst niet meer goed zie![]()
nee,de jouwne wel ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, heeft je moeder een paar uur terug niet gezegd dat je naar je bedje moest?
Schijt in.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:19 schreef Aasgier het volgende:
Ik doe het ook niet elke dag, schijt aan.
Ten eerste is jouwne geen woord, en ten tweede bepaal ik nog altijd zelf wat ik doe.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:19 schreef Aasgier het volgende:
Ik doe het ook niet elke dag, schijt aan.
ten eerste wist ik dat,ten tweede geldt dat dus ook mooi voor mij.jij vind mijn pogingen niet leuk,ik die van jouw niet,staan we quitte dacht ik zo.laat mij met rust en ik doe het andersom ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ten eerste is jouwne geen woord, en ten tweede bepaal ik nog altijd zelf wat ik doe.
En staak bij deze je pogingen om leuk te zijn, want dat mislukt totaal.
Ik ga ook niet elke dag douchen nee. Kost teveel tijd. maar dat wil niet zeggen dat ik geen deo gebruik dus je hoeft echt niet te denken dat ik stinkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
Hoevaak was je jezelf TS? Je zal zo onderhand wel lekker meuren
Zeg, misselijkmakendhapje, JIJ reageert op mij!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
ten eerste wist ik dat,ten tweede geldt dat dus ook mooi voor mij.jij vind mijn pogingen niet leuk,ik die van jouw niet,staan we quitte dacht ik zo.laat mij met rust en ik doe het andersom ook
ontopic:geen slip met warm weer dus![]()
dagelijks douchen is toch wel een must imo,met kouder weer 1 x per dag,met warm weer sta ik toch echt meestal 2 x eronderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet elke dag douchen nee. Kost teveel tijd. maar dat wil niet zeggen dat ik geen deo gebruik dus je hoeft echt niet te denken dat ik stink
als jij vliegen gaat vangen nuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, misselijkmakendhapje, JIJ reageert op mij!
Ga nou maar een schone onderbroek aandoen.
Ik wist dat Fok!kertjes over het algemeen een beetje autistisch en onaangepast zijn, maar dit is wel heel erg..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet elke dag douchen nee. Kost teveel tijd. maar dat wil niet zeggen dat ik geen deo gebruik dus je hoeft echt niet te denken dat ik stink
Je weet niet dat deo, net als parfum juist is uitgevonden als maskeermiddeltje voor mensen die zich onvoldoende wassen en dus eigenlijk wel stinken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Capa het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:26 schreef Latz het volgende:
Ik wacht altijd tot mijn zwarte boxer geel word, dan wissel ik pas.
is dat een onderbroekenmerk? nee ken ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:33 schreef Buschetta het volgende:
Jij bent zeker bekend met het fenomeen Tarrels
En je hebt zeker geen vriendin ?
TS is een freak
Ik kan me voorstellen dat de hele kamer ging meuren zodra jij je broek omlaag trok dus dat is misschien de reden dat je vriendin hem gepeerd isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:36 schreef Capa het volgende:
[..]
is dat een onderbroekenmerk? nee ken ik niet.
ik heb ook geen vriendin. wel een gehad trouwens maar die was niet zo moeilijk. op dat gebied dan
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:33 schreef Buschetta het volgende:
Jij bent zeker bekend met het fenomeen Tarrels
En je hebt zeker geen vriendin ?
TS is een freak
Bloedsporen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:02 schreef BlackRhino het volgende:
Ik krab regelmatig aan m'n reet dus dan heb ik na 1 dag wel sporen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |