Na het sportenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Elke dag een schone natuurlijk, soms 2 keer zelfs
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Capa het volgende:
ik bedoel, na een dag of drie lijkt me logisch, maar elke dag!! niemand ziet toch dat er een spoortje in zit of ben ik nou gek?
Dag één: Nieuwe onderbroek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Capa het volgende:
ik bedoel, na een dag of drie lijkt me logisch, maar elke dag!! niemand ziet toch dat er een spoortje in zit of ben ik nou gek?
dat jouw poepert nu helemaal verkleeft is van de strontkorsten kan ik niet helpen,heb hygiëne zelf zeer hoog in het vaandel staan dus geloof me maar dat dergelijke ellende niet aan te treffen valt,niet in mijn jeans althans !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:12 schreef Shirley het volgende:
OMFG. Moeten de kontkorsten dan vast gaan plakken in je broek? Jij bent echt smerig!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:14 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
dat jouw poepert nu helemaal verkleeft is van de strontkorsten kan ik niet helpen,heb hygiëne zelf zeer hoog in het vaandel staan dus geloof me maar dat dergelijke ellende niet aan te treffen valt,niet in mijn jeans althans !![]()
![]()
![]()
komt door je gespetter dat ik door de stront de tekst niet meer goed ziequote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]Haal meteen de stront uit je ogen en leer lezen.
Zeg, heeft je moeder een paar uur terug niet gezegd dat je naar je bedje moest?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:16 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
komt door je gespetter dat ik door de stront de tekst niet meer goed zie![]()
nee,de jouwne wel ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, heeft je moeder een paar uur terug niet gezegd dat je naar je bedje moest?
Schijt in.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:19 schreef Aasgier het volgende:
Ik doe het ook niet elke dag, schijt aan.
Ten eerste is jouwne geen woord, en ten tweede bepaal ik nog altijd zelf wat ik doe.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:19 schreef Aasgier het volgende:
Ik doe het ook niet elke dag, schijt aan.
ten eerste wist ik dat,ten tweede geldt dat dus ook mooi voor mij.jij vind mijn pogingen niet leuk,ik die van jouw niet,staan we quitte dacht ik zo.laat mij met rust en ik doe het andersom ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ten eerste is jouwne geen woord, en ten tweede bepaal ik nog altijd zelf wat ik doe.
En staak bij deze je pogingen om leuk te zijn, want dat mislukt totaal.
Ik ga ook niet elke dag douchen nee. Kost teveel tijd. maar dat wil niet zeggen dat ik geen deo gebruik dus je hoeft echt niet te denken dat ik stinkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
Hoevaak was je jezelf TS? Je zal zo onderhand wel lekker meuren
Zeg, misselijkmakendhapje, JIJ reageert op mij!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
ten eerste wist ik dat,ten tweede geldt dat dus ook mooi voor mij.jij vind mijn pogingen niet leuk,ik die van jouw niet,staan we quitte dacht ik zo.laat mij met rust en ik doe het andersom ook
ontopic:geen slip met warm weer dus![]()
dagelijks douchen is toch wel een must imo,met kouder weer 1 x per dag,met warm weer sta ik toch echt meestal 2 x eronderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet elke dag douchen nee. Kost teveel tijd. maar dat wil niet zeggen dat ik geen deo gebruik dus je hoeft echt niet te denken dat ik stink
als jij vliegen gaat vangen nuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, misselijkmakendhapje, JIJ reageert op mij!
Ga nou maar een schone onderbroek aandoen.
Ik wist dat Fok!kertjes over het algemeen een beetje autistisch en onaangepast zijn, maar dit is wel heel erg..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet elke dag douchen nee. Kost teveel tijd. maar dat wil niet zeggen dat ik geen deo gebruik dus je hoeft echt niet te denken dat ik stink
Je weet niet dat deo, net als parfum juist is uitgevonden als maskeermiddeltje voor mensen die zich onvoldoende wassen en dus eigenlijk wel stinken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Capa het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:26 schreef Latz het volgende:
Ik wacht altijd tot mijn zwarte boxer geel word, dan wissel ik pas.
is dat een onderbroekenmerk? nee ken ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:33 schreef Buschetta het volgende:
Jij bent zeker bekend met het fenomeen Tarrels
En je hebt zeker geen vriendin ?
TS is een freak
Ik kan me voorstellen dat de hele kamer ging meuren zodra jij je broek omlaag trok dus dat is misschien de reden dat je vriendin hem gepeerd isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:36 schreef Capa het volgende:
[..]
is dat een onderbroekenmerk? nee ken ik niet.
ik heb ook geen vriendin. wel een gehad trouwens maar die was niet zo moeilijk. op dat gebied dan
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:33 schreef Buschetta het volgende:
Jij bent zeker bekend met het fenomeen Tarrels
En je hebt zeker geen vriendin ?
TS is een freak
Bloedsporen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:02 schreef BlackRhino het volgende:
Ik krab regelmatig aan m'n reet dus dan heb ik na 1 dag wel sporen ja.
Gore rottende vis wat langs je broek schraaptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:10 schreef vroutje het volgende:
onderbroek? die draag ik bijna nooit...![]()
en ja, dat betekent dat je je broeken vaker moet wassen.
oh oh oh wat een probleem.......
haehuahuauhuauehuahuauhaeuhuahuuahuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Capa het volgende:
hoeveel was moet je dan wel niet draaien??
ik had het er over met collega's op me werk, huishouden enzo, dat het best veel werk was en toen zei er een: ja en je wil toch wel elke dag een schone onderbroek
wtf?? waarom??
ik bedoel, na een dag of drie lijkt me logisch, maar elke dag!! niemand ziet toch dat er een spoortje in zit of ben ik nou gek? bovendien kost het heel veel water en energie, niet dat ik daar op let maar het is toch mooi meegenomen als je dan minder vaak hoeft te wassen
klacht: hysterische collegas die me nu een goor ventje vinden
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Goor Plakspul wat langs je broek schraapt
Vunzig vark'n!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Capa het volgende:
ik had het er over met collega's op me werk, huishouden enzo, dat het best veel werk was en toen zei er een: ja en je wil toch wel elke dag een schone onderbroek
wtf?? waarom??
ik bedoel, na een dag of drie lijkt me logisch, maar elke dag!! niemand ziet toch dat er een spoortje in zit of ben ik nou gek? bovendien kost het heel veel water en energie, niet dat ik daar op let maar het is toch mooi meegenomen als je dan minder vaak hoeft te wassen
Ik trek mijn broek nooit zover omhoogquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gore rottende vis wat langs je broek schraapt
en dan nog?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:40 schreef Nexxennium het volgende:
Wtf. Wat doen al die "getsiederrie, niet elke dag een schone onderbroek?!"-jammeraars dan dat hun onderbroek na 1 dag vervangen MOET worden?? Voor die lui een tip: je moet je onderbroek ook naar benedendoen als je gaat pissen/schijten, dan is-ie op het eind van de dag een stuk schoner!![]()
Maar nog, nu kan die geur nog makkelijker de buitenlucht inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:46 schreef vroutje het volgende:
[..]
Ik trek mijn broek nooit zover omhoog![]()
Elke dag een nieuw overhemd en shirt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en dan nog?
Ik doe gewoon elke dag een andere onderbroek, kousen, Tshirt en overhemd aan, mijn broek doe ik 3 dagen mee en een trui ook zoiets. Waarom zou kledij vuil moeten zijn voor je ze wast? Het is gewoon aangenaam om 's ochtends na het douchen verse kledij aan te trekken. Dat er wat meer was is maakt toch niet uit, of je nu 2 of 3 wasmachinen in een week moet draaien, zoveel moeite maakt dat niet uit. Daarna gewoon in de droogkast gooien en met het mandje droog gerief 3km rijden om het af te zetten bij de strijkvrouw... 1 wasmachine (6kg) strijkt die en plooit die op voor maar 5¤, dus voor een 60¤ per maand is al onze was (en dat zijn een 12 tal wasmachine's) gestreken en opgeplooid, voor die prijs kan je het zelf niet doen!
oh.. lopen al die mannen daarom steeds achter mij aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:48 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar nog, nu kan die geur nog makkelijker de buitenlucht in
Ze hebben groot gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Capa het volgende:
wtf?? waarom??
zoals jijzelf dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mensen die niet elke dag douchen.
Walvisjagers zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef vroutje het volgende:
[..]
oh.. lopen al die mannen daarom steeds achter mij aan![]()
Je geeft dus indirect toe dat je zelf ook niet grappig bent. Immers, hij kopieerde jouw grapquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ten eerste is jouwne geen woord, en ten tweede bepaal ik nog altijd zelf wat ik doe.
En staak bij deze je pogingen om leuk te zijn, want dat mislukt totaal.
Egwel!quote:
Zijn het toevallig allemaal Japanners?quote:
Niet elke dag douchen is helemaal niet erg. Sterker nog, het is voor de meeste mensen niet nodig en het is nog slecht voor je huid ook. Als je niet overmatig vies/bezweet bent geraakt hoef je echt niet elke dag te douchen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:26 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik wist dat Fok!kertjes over het algemeen een beetje autistisch en onaangepast zijn, maar dit is wel heel erg..![]()
je geeft dus toe dat jij niet elke dag doucht en dus op jezelf kotstquote:
Heb je daar een bron voor?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Niet elke dag douchen is helemaal niet erg. Sterker nog, het is voor de meeste mensen niet nodig en het is nog slecht voor je huid ook. Als je niet overmatig vies/bezweet bent geraakt hoef je echt niet elke dag te douchen.
Elke dag schoon ondergoed is overigens wel aan te raden.![]()
Ik zou je graag willen geloven, maar jou naam, ondertitel en icon zien er te gothic uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:14 schreef Ezgaroth het volgende:
ik vervang de onderbroek, sokken en mun tshirt elke dag.
Ik kan niet echt zeggen dat dat mijn probleem is dus ga je anti-gothic propaganda maar ergens anders neergooien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen geloven, maar jou naam, ondertitel en icon zien er te gothic uit
Warm water en zeep drogen je huid uit, dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:16 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor?
Ik douche me elke dag maar geurtechnisch is dat bij mij niet nodig.
Ja en nee.quote:
Een man met een string?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef Profesor het volgende:
Onderbroek kan best wel een dag of 6, maar mijn string toch echt maar 1 dag
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Capa het volgende:
[..]
Dus jij hebt 7 broeken, en 7 shirts per week ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Oud zweet, lichaamsgeur, sigarettenrook (evt, van anderen) met een verse deo is een geweldige combinatie. Is het je nooit opgevallen dat er weinig mensen bij je in de buurt komen ??????
Of maar kort in de buurt blijven?
Persoonlijk ineem ik wel elke dag schone kleren en een douche
Neen,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus jij hebt 7 broeken, en 7 shirts per week ?
En dat gaat ook meteen allemaal in de was ?
Ik wil jouw klerenkast wel es zien gek
Ik doe meestal 2 dagen met mijn klooiers
'k Hoop dat ze de belasting op water en energie vertienvoudigen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef Jodocus1 het volgende:
Ja, elke dag gaat er dus een paar sokken, een broek, een onderbroek en 1 of 2 shirts in de was.
Kosten voor een pantalon bij de stomerij: 6,50quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Persoonlijk ineem ik wel elke dag schone kleren en een douche
* Tuvai.net eensch isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Hoop dat ze de belasting op water en energie vertienvoudigen..
(En compenseren middels inkomstenbelasting natuurlijk.)
Laat de decadente vervuiler maar lekker betalen..
Ik vermoed dat deze mietjes niks gewend zijn. Doordat ze eens in een vreemde omgeving zijn hebben ze chronische diarree gekregenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien eens leren om op correcte wijze je reet af te vegen en goed uit te druppelen?
Dat wil ook wel 's helpen.
Voor m'n immigratie had ik stuk of 100 paar sokken en 80 boxers. Dus dan kan je wel elke dag iets nieuws aantrekken. En na een maandje de was doen (beter natuurlijk eerder).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus jij hebt 7 broeken, en 7 shirts per week ?
En dat gaat ook meteen allemaal in de was ?
Ik wil jouw klerenkast wel es zien gek
Ik doe meestal 2 dagen met mijn klooiers
Twee keer per dag of wat ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:24 schreef TherAngelina het volgende:
Ik wissel meestal twee keer van onderbroek. Dan maar vaker wassen. Als kind was dat trouwens wel anders
.
Laatst was er een of andere prof die van mening was dat astma en allergieen veroorzaakt werden door het immuunsysteem dat zich aan het vervelen was bij gebrek aan viezigheid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef Ps2K het volgende:
[...]
De meeste mensen in dit topic zijn door hun ouders gehersenspoelde cleanfreaks. Geen wonder dat deze generatie allemaal astma en allergien heeft.
Jij bent 14 ofzo ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Twee keer per dag of wat ?
Man wat moet jij een stinkkutje hebben
Hetzelfde dat mensen met allergien tegenwoordig (experimenteel nog) lintwormen toegedient krijgen. De lintworm schijnt het immunsysteem wat te kalmeren en zo de allergie te onderdrukken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Laatst was er een of andere prof die van mening was dat astma en allergieen veroorzaakt werden door het immuunsysteem dat zich aan het vervelen was bij gebrek aan viezigheid.
Volgens mij zit daar wel een waarheid in...
Ik ben monnik. Heb nooit sex.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij bent 14 ofzo ?
Ze impliceert dat ze na sex een schone onderbroek aantrekt. Maar ja om dat te begrijpen moet je natuurlijk wel eerst sex hebben gehad.
Stringsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik draag strings en geen tenten >> scheelt ook qua wassen
Jij valt op midlife/oude wijven met gebreidde onderbroeken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Strings
Hipsters![]()
Strings is voor breezers.
Ik heb nog nooit hipsters van wol gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij valt op midlife/oude wijven met gebreidde onderbroeken?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Twee keer per dag of wat ?
Man wat moet jij een stinkkutje hebben
Dat is dan weer overdreven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
's ochtends, 's avonds en na het sporten een nieuwe
Enig idee wat een hipster is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij valt op midlife/oude wijven met gebreidde onderbroeken?
Hap hap?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Enig idee wat een hipster is?
Ik draag ze in ieder geval, en ik ben niet eens 20.
Mijn post doelde dan ook niet op de hipsters, maar op het niet tof vinden van stringt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Enig idee wat een hipster is?
Ik draag ze in ieder geval, en ik ben niet eens 20.
Ik douche altijd zo lang dat m'n remsporen al helemaal afgekoeld zijn wanneer ik klaar ben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef Agiath het volgende:
Gadverdamme, na het douchen weer in zo'n warme onderbroek stappen
Ik vind strings ook niet tof, om eerlijk te zijn. Dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mijn post doelde dan ook niet op de hipsters, maar op het niet tof vinden van stringt.
Klopt, ik dacht dat ik ook een beetje irritatie op zijn reactie proefde. Maar dat was dus niet het geval. Op zo'n forum intrepeteer je soms reacties een beetje verkeerd, dit was er zo een van mij.quote:
Dude. Wat ben jij een smeerlapquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef zalkc het volgende:
Mwah. Ik ben twee jaar terug gestopt met deo te gebruiken. Douche me nu nog maar eens in de twee dagen. En vreemd genoeg (waarschuwing dit kan shockerend ervaren worden). Mijn kleding stinkt een heel stuk minder erg dan twee jaar geleden toen ik me dagelijks douchte en deo gebruikte.
Bij mij (en aangezien ik waarschijnlijk een verschrikkelijk unieke huid heb dus niemand anders) werkt deo en zeep zweetproductie verhogend. Als ik nu deo gebruik dan beginnen me oksels als een olieleiding in Nigeria te werken. Ik stink dan meer naar zweet dan in "neutrale toestand".
Maar goed ik heb dan ook zittend werk in een airco-omgeving.
Hehe, dat heb ik ook. Ik heb dan vooral weer een hele gevoelige huid en te veel douche en dan vooral te veel drogende zeep gebruiken heeft nare effecten op mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef zalkc het volgende:
Mwah. Ik ben twee jaar terug gestopt met deo te gebruiken. Douche me nu nog maar eens in de twee dagen. En vreemd genoeg (waarschuwing dit kan shockerend ervaren worden). Mijn kleding stinkt een heel stuk minder erg dan twee jaar geleden toen ik me dagelijks douchte en deo gebruikte.
Bij mij (en aangezien ik waarschijnlijk een verschrikkelijk unieke huid heb dus niemand anders) werkt deo en zeep zweetproductie verhogend. Als ik nu deo gebruik dan beginnen me oksels als een olieleiding in Nigeria te werken. Ik stink dan meer naar zweet dan in "neutrale toestand".
Maar goed ik heb dan ook zittend werk in een airco-omgeving.
Nope. De meest reine en minst-irriterende oplossing voor mijn medemens was de huidige.quote:
Ik gun je een vriendin met een kaaskut.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Misschien moeten jullie je eens na laten kijken !
GADVERDAMME zeg.
Euh,quote:
Tsja, als je 1989 'laatst' noemt...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Laatst was er een of andere prof die van mening was dat astma en allergieen veroorzaakt werden door het immuunsysteem dat zich aan het vervelen was bij gebrek aan viezigheid.
Ik zit er ook over te twijvelen... iedere dag douchen is niet bepaald gezond voor de huid. De head and shoulders is al weggeflikkerd, die vieze rotzooi is rete slecht voor je.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Euh,
Leerboek Dermatologie goed genoeg?
Als je met zulke irrelevante details moet komen, dan is het wel duidelijk dat je geen zinnige dingen (meer) mede te delen hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Tsja, als je 1989 'laatst' noemt...
Nope, geen irritatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat ik ook een beetje irritatie op zijn reactie proefde. Maar dat was dus niet het geval. Op zo'n forum intrepeteer je soms reacties een beetje verkeerd, dit was er zo een van mij.![]()
Ha, je bent mooi uitgeluld! Je dacht even met een nieuwe theorie te komen hè, en toen bleek dat 'ie al 18 bestond wist je opeens niks meer. Ik heb je wel door!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als je met zulke irrelevante details moet komen, dan is het wel duidelijk dat je geen zinnige dingen (meer) mede te delen hebt.
De evolutieleer van Darwin zijn ook al een paar jaar oud, dus niet relevant in een discussie???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ha, je bent mooi uitgeluld! Je dacht even met een nieuwe theorie te komen hè, en toen bleek dat 'ie al 18 bestond wist je opeens niks meer. Ik heb je wel door!
Zie PI, newb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
De evolutieleer van Darwin zijn ook al een paar jaar oud, dus niet relevant in een discussie???
newb.quote:
Ik als ik thuis ben een week ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:06 schreef Mattiee het volgende:
Gadverdamme![]()
Ik doe een t-shirt zelfs maximaal 1 dag aan hoor![]()
Gadverdamme. Vuile viezerik, met je met fapsmurrie besmeurde shirt. Dat shirt zal na zo'n maand vanzelf wel de wasmachine in kruipen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik als ik thuis ben een week ofzo
En s'winters soms wel eens een hele maand. Niet elke dag aan ofzo, maar dat ik hem op de bureaustoel leg en dan af en toe aandoe (niet met uitgaan)
Nee jij dan mister Zweetoksel. Je zweet als een otter man en dan op mij afgevenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Gadverdamme. Vuile viezerik, met je met fapsmurrie besmeurde shirt. Dat shirt zal na zo'n maand vanzelf wel de wasmachine in kruipen.
Mijn lichaamsgeur zal hoogstwaarschijnlijk in het niet vallen vergeleken met je langdurige fapgarderobe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee jij dan mister Zweetoksel. Je zweet als een otter man en dan op mij afgeven![]()
Met je lichaamsgeur van olifantenbout !
ik walg van je. iedereen walgt van jequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik als ik thuis ben een week ofzo
En s'winters soms wel eens een hele maand. Niet elke dag aan ofzo, maar dat ik hem op de bureaustoel leg en dan af en toe aandoe (niet met uitgaan)
haha jij hebt smetvreesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Gadverdamme. Vuile viezerik, met je met fapsmurrie besmeurde shirt. Dat shirt zal na zo'n maand vanzelf wel de wasmachine in kruipen.
Nee. Ik fap niet. Ik laat me fappen. En als ik op t-shirts knoei is dat op die van mijn vriendin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mijn lichaamsgeur zal hoogstwaarschijnlijk in het niet vallen vergeleken met je langdurige fapgarderobe.
Draag ze niet naar een waserette, dat is inderdaad best duur. Ik was & droog zelf (kost totaal geen moeite), en ik zet ze af bij iemand die in het zwart strijkt om haar uitkering wat hoger te krijgen. Spotgoedkoop dus (zeker gezien de snelheid waaraan ik strijk, ik kan een hemd niet binnen het half uur afstrijken, heb er in heel mijn leven misschien 2 gestreken en toen besloten het te laten doen). Als je ziet dat de meesten toch snel een uur nodig hebben voor een mandje strijk (mandje strijk kunnen makkelijk 8 hemden in, Tshirts strijk ik vaak niet gezien ik die gebruik ipv de "marcellekes", dus maakt het niet uit dat ze nog lichtjes gekreukt zijn), dan vind ik wat ik betaal best goedkoop voor mij, en voor die mevrouw is het goed verdiend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar geloof me nou maar dat je die gewoonte héél gauw gaat afleren wanneer je op je eigen zit en/of het niet meer kunt veroorloven om voor tíg euro's per maand je kleren naar een waserette te brengen of zo.
Over haar hygienische gewoontes (of gebrek eraan) willen we helemaal niets wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:36 schreef Capa het volgende:
[..]
ik heb ook geen vriendin. wel een gehad trouwens maar die was niet zo moeilijk. op dat gebied dan
Ik vind het gewoon zelf smerig als ik een dag niet gedouched heb, je plakt enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef nokia6200 het volgende:
Mensen denk nou eens na, mochten je ouders (50+ers) vroeger elke dag schoon ondergoed aan? Nee, niet dus. Het kostte teveel energie enzo. Waarom zou het nu wel moeten om je ondergoed 1a2 keer per dag te verschonen?
Ik sport niet ofzo, ik douche 1x in de twee dagen (met warm weer als ik veel gezweet heb 1keer per dag ff snel). En ik stink toch echt niet hoor (oja, nu komt de eerste natuurlijk met het argument: maar je ruikt het zelf niet, andere ruiken je wel)
Ben het wel met TS eens dat veel mensen een beetje doorgeslagen zijn wat betreft schoon zijn e.d. Zelfs mijn huisarts zegt dat je niet elke dag moet douchen. Je maakt toch ook niet elke dag je oren schoon? Dat is gewoon slecht voor je.![]()
Doe ik ook zo. alleen mn haar/gezicht was ik wel elke dag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef nokia6200 het volgende:
Ik sport niet ofzo, ik douche 1x in de twee dagen (met warm weer als ik veel gezweet heb 1keer per dag ff snel). En ik stink toch echt niet hoor (oja, nu komt de eerste natuurlijk met het argument: maar je ruikt het zelf niet, andere ruiken je wel)
die deo laat ik helemala weg. voor de rest doe ik hetzelfde als jij. Elke dag onder de douche maar zonder zeep of gel. Ik laat gewoon het water langs me stromenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef Ringo het volgende:
TS
Ik douche trouwens altijd zonder zeep, dat voelt beter. Deo gebruik ik elke dag, maar niet elke soort is even lekker, sommige combineren slecht met mijn huid en dan gaat het stinken.
En elke dag een schoon short, graag.
De situatie is ondertussen wel al heel anders, vroeger was het voor veel gezinnen te duur / onbetaalbaar om zo vaak te wassen. Daarbij hadden ze nog geen wasmachine, dus begin alles maar eens met de hand te wassen. Dan kan ik het begrijpen. Water en elektriciteit kosten onderhands bijna niets meer (wij verbruikten thuis ongeveer 3x het gemiddeld verbruik (bijna 10.000kwu), en zitten met groene stroom nog maar aan 140¤ per maand. Water kost zo goed als niets, 2¤ voor 1000 liters ofzo. Verder heeft elk gezin een wasmachine staan, dus die drempel is een pak kleiner.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef nokia6200 het volgende:
Mensen denk nou eens na, mochten je ouders (50+ers) vroeger elke dag schoon ondergoed aan? Nee, niet dus. Het kostte teveel energie enzo. Waarom zou het nu wel moeten om je ondergoed 1a2 keer per dag te verschonen?
Oren niet elke dag, maar douchen toch vaak 2x per dag. 'S ochtens met koud water (30°) om eens goed wakker te zijn, 's avonds met warm water. Verder gebruik ik bij het douchen slechts om de 2 dagen douchegel, want het is inderdaad slecht voor je huid om er te veel met zeep op te zitten. Dat wil wel niet zeggen dat je gewoon onder de douche kan springen ook. Douchen is voor mij dus niet altijd bedoeld als zijnde wassen, maar gewoon ook om 's ochtends snel goed wakker te zijn. 's Avonds is het gewoon ontspannend...quote:Ik sport niet ofzo, ik douche 1x in de twee dagen (met warm weer als ik veel gezweet heb 1keer per dag ff snel). En ik stink toch echt niet hoor (oja, nu komt de eerste natuurlijk met het argument: maar je ruikt het zelf niet, andere ruiken je wel)
Ben het wel met TS eens dat veel mensen een beetje doorgeslagen zijn wat betreft schoon zijn e.d. Zelfs mijn huisarts zegt dat je niet elke dag moet douchen. Je maakt toch ook niet elke dag je oren schoon? Dat is gewoon slecht voor je.![]()
Dat inderdaad. En dat geldt ook voor sokken en t-shirts en truien. Anders heeft iedereen zoiets van:"Die LUCHT!!!!"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Hij heeft het wel vaker bij het verkeerde eind gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Klit het volgende:
Als Onze Vader had gewild dat we een onderbroek droegen dan had hij die er wel meteen bij gedaan.
Ik zou niet weten wanneer dat dan geweest zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef AlttC het volgende:
[..]
Hij heeft het wel vaker bij het verkeerde eind gehad.
Ga ergens anders je Christelijke propaganda verkondigen en stop met het verkloten van leuke topics. Fundi.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer dat dan geweest zou moeten zijn.
Dat gebeurt niet altied heur, allenig als ik op stap goa of als ik hail smerig ben, als ik in de tuun warkt heb of als ie veul zweten als het buut'n warm is, dan is dat wat frisser voor elk en ain.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
nou ik wil even melden dat die leu die twee moal per dag douched het good wies kapot hebt. hej tied tevölle ofzo? dan heb ik nog wa wat te doon. godsallemachtig nog aan too. ie kunt bie mie nog wal eam de tuun hark'n en miene fietsband mot nog plakt word'n.
Ik weet niet wat ik viezer vind.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:14 schreef Xennia het volgende:
Ik draag helemaal geen onderbroek. Dat scheelt pas was
wa è da méje mulle moat? Beetse dimmen of kgoanu méou mulle tege de planché van de dampuurte plakke. Zieta van iere dakik ou pelouze ga kome rieke, en agge achter me vodde zit me diene velo zallek die soupappe es in ou ol bore. Wulder moen ook elken uchting op oezen travo staan mé de gebriede bokes voor snoenings, ma ge moet moar wa minder me de louze van ou boerinne spelen, tans kundou none kie wasse.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
nou ik wil even melden dat die leu die twee moal per dag douched het good wies kapot hebt. hej tied tevölle ofzo? dan heb ik nog wa wat te doon. godsallemachtig nog aan too. ie kunt bie mie nog wal eam de tuun hark'n en miene fietsband mot nog plakt word'n.
Toen ie vrouwen met clitoris en al schiep natuurlijk. Bijtrimmen en dichtnaaien die hap.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer dat dan geweest zou moeten zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dag één: Nieuwe onderbroek.
Dag twee: Omdraaien. Bruin voor, geel achter.
Dag drie: Binnenstebuiten keren. Buitenkant = nu bruin en geel, binnenkant nog wit.
Dag vier: Weer omdraaien. Bruin voor, geel achter.
Dat ze een beetje bruin zijn bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:19 schreef Catch_me het volgende:
Groot gelijk, ik gooi mijn onderbroeken ook pas in de was als ze hard beginnen te worden![]()
Oh ja dat heb ik ook vaak, maar m'n moeder vind het niet zo fijn dus moet ik mn onderbroeken zelf uitwassenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:29 schreef Catch_me het volgende:
Nou kijk, als je dus sporen in je onderbroek achterlaat word ie na een tijdje hard omdat er nog restjes poep aan het aankoeken zijn in de stof (als je er ook nog zaad in spuit word ie nog harder, dat is waar) en dan kunnen ze wel eens bruin zijn ja.
Das wel een goeie eigenlijk! Ik hoorde dat je daar ook speciale onderbroeken voor hebt, klopt dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:32 schreef Catch_me het volgende:
Is binnenstebuiten keren dan geen optie? Als je onderbroek dan écht vies is stop je hem gewoon even in een emmertje met bleekwater en binnen enkele minuten is je onderbroek weer lekker wit zoals hij was, wel even de poeprestjes uit de emmer schrobben na afloop hé!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef Catch_me het volgende:
O ja en nog een tip, je kan de verharde onderbroek dus even uit 'wapperen' zodat ie weer soepeler wordt en dan even binnenstebuiten keren, zoe hoef je maar één a twee keer in de week je onderbroek in de was te doen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef Rekkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |