Nee jij dan mister Zweetoksel. Je zweet als een otter man en dan op mij afgevenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Gadverdamme. Vuile viezerik, met je met fapsmurrie besmeurde shirt. Dat shirt zal na zo'n maand vanzelf wel de wasmachine in kruipen.
Mijn lichaamsgeur zal hoogstwaarschijnlijk in het niet vallen vergeleken met je langdurige fapgarderobe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee jij dan mister Zweetoksel. Je zweet als een otter man en dan op mij afgeven![]()
Met je lichaamsgeur van olifantenbout !
ik walg van je. iedereen walgt van jequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik als ik thuis ben een week ofzo
En s'winters soms wel eens een hele maand. Niet elke dag aan ofzo, maar dat ik hem op de bureaustoel leg en dan af en toe aandoe (niet met uitgaan)
haha jij hebt smetvreesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Gadverdamme. Vuile viezerik, met je met fapsmurrie besmeurde shirt. Dat shirt zal na zo'n maand vanzelf wel de wasmachine in kruipen.
Nee. Ik fap niet. Ik laat me fappen. En als ik op t-shirts knoei is dat op die van mijn vriendin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mijn lichaamsgeur zal hoogstwaarschijnlijk in het niet vallen vergeleken met je langdurige fapgarderobe.
Draag ze niet naar een waserette, dat is inderdaad best duur. Ik was & droog zelf (kost totaal geen moeite), en ik zet ze af bij iemand die in het zwart strijkt om haar uitkering wat hoger te krijgen. Spotgoedkoop dus (zeker gezien de snelheid waaraan ik strijk, ik kan een hemd niet binnen het half uur afstrijken, heb er in heel mijn leven misschien 2 gestreken en toen besloten het te laten doen). Als je ziet dat de meesten toch snel een uur nodig hebben voor een mandje strijk (mandje strijk kunnen makkelijk 8 hemden in, Tshirts strijk ik vaak niet gezien ik die gebruik ipv de "marcellekes", dus maakt het niet uit dat ze nog lichtjes gekreukt zijn), dan vind ik wat ik betaal best goedkoop voor mij, en voor die mevrouw is het goed verdiend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar geloof me nou maar dat je die gewoonte héél gauw gaat afleren wanneer je op je eigen zit en/of het niet meer kunt veroorloven om voor tíg euro's per maand je kleren naar een waserette te brengen of zo.
Over haar hygienische gewoontes (of gebrek eraan) willen we helemaal niets wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:36 schreef Capa het volgende:
[..]
ik heb ook geen vriendin. wel een gehad trouwens maar die was niet zo moeilijk. op dat gebied dan
Ik vind het gewoon zelf smerig als ik een dag niet gedouched heb, je plakt enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef nokia6200 het volgende:
Mensen denk nou eens na, mochten je ouders (50+ers) vroeger elke dag schoon ondergoed aan? Nee, niet dus. Het kostte teveel energie enzo. Waarom zou het nu wel moeten om je ondergoed 1a2 keer per dag te verschonen?
Ik sport niet ofzo, ik douche 1x in de twee dagen (met warm weer als ik veel gezweet heb 1keer per dag ff snel). En ik stink toch echt niet hoor (oja, nu komt de eerste natuurlijk met het argument: maar je ruikt het zelf niet, andere ruiken je wel)
Ben het wel met TS eens dat veel mensen een beetje doorgeslagen zijn wat betreft schoon zijn e.d. Zelfs mijn huisarts zegt dat je niet elke dag moet douchen. Je maakt toch ook niet elke dag je oren schoon? Dat is gewoon slecht voor je.![]()
Doe ik ook zo. alleen mn haar/gezicht was ik wel elke dag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef nokia6200 het volgende:
Ik sport niet ofzo, ik douche 1x in de twee dagen (met warm weer als ik veel gezweet heb 1keer per dag ff snel). En ik stink toch echt niet hoor (oja, nu komt de eerste natuurlijk met het argument: maar je ruikt het zelf niet, andere ruiken je wel)
die deo laat ik helemala weg. voor de rest doe ik hetzelfde als jij. Elke dag onder de douche maar zonder zeep of gel. Ik laat gewoon het water langs me stromenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef Ringo het volgende:
TS
Ik douche trouwens altijd zonder zeep, dat voelt beter. Deo gebruik ik elke dag, maar niet elke soort is even lekker, sommige combineren slecht met mijn huid en dan gaat het stinken.
En elke dag een schoon short, graag.
De situatie is ondertussen wel al heel anders, vroeger was het voor veel gezinnen te duur / onbetaalbaar om zo vaak te wassen. Daarbij hadden ze nog geen wasmachine, dus begin alles maar eens met de hand te wassen. Dan kan ik het begrijpen. Water en elektriciteit kosten onderhands bijna niets meer (wij verbruikten thuis ongeveer 3x het gemiddeld verbruik (bijna 10.000kwu), en zitten met groene stroom nog maar aan 140¤ per maand. Water kost zo goed als niets, 2¤ voor 1000 liters ofzo. Verder heeft elk gezin een wasmachine staan, dus die drempel is een pak kleiner.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef nokia6200 het volgende:
Mensen denk nou eens na, mochten je ouders (50+ers) vroeger elke dag schoon ondergoed aan? Nee, niet dus. Het kostte teveel energie enzo. Waarom zou het nu wel moeten om je ondergoed 1a2 keer per dag te verschonen?
Oren niet elke dag, maar douchen toch vaak 2x per dag. 'S ochtens met koud water (30°) om eens goed wakker te zijn, 's avonds met warm water. Verder gebruik ik bij het douchen slechts om de 2 dagen douchegel, want het is inderdaad slecht voor je huid om er te veel met zeep op te zitten. Dat wil wel niet zeggen dat je gewoon onder de douche kan springen ook. Douchen is voor mij dus niet altijd bedoeld als zijnde wassen, maar gewoon ook om 's ochtends snel goed wakker te zijn. 's Avonds is het gewoon ontspannend...quote:Ik sport niet ofzo, ik douche 1x in de twee dagen (met warm weer als ik veel gezweet heb 1keer per dag ff snel). En ik stink toch echt niet hoor (oja, nu komt de eerste natuurlijk met het argument: maar je ruikt het zelf niet, andere ruiken je wel)
Ben het wel met TS eens dat veel mensen een beetje doorgeslagen zijn wat betreft schoon zijn e.d. Zelfs mijn huisarts zegt dat je niet elke dag moet douchen. Je maakt toch ook niet elke dag je oren schoon? Dat is gewoon slecht voor je.![]()
Dat inderdaad. En dat geldt ook voor sokken en t-shirts en truien. Anders heeft iedereen zoiets van:"Die LUCHT!!!!"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Elke dag een schone natuurlijk, soms 2 keer zelfs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |