abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:24:49 #151
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_50491259
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Gadverdamme. Vuile viezerik, met je met fapsmurrie besmeurde shirt. Dat shirt zal na zo'n maand vanzelf wel de wasmachine in kruipen.
Nee jij dan mister Zweetoksel. Je zweet als een otter man en dan op mij afgeven
Met je lichaamsgeur van olifantenbout !
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_50491294
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Nee jij dan mister Zweetoksel. Je zweet als een otter man en dan op mij afgeven
Met je lichaamsgeur van olifantenbout !
Mijn lichaamsgeur zal hoogstwaarschijnlijk in het niet vallen vergeleken met je langdurige fapgarderobe.
pi_50491550
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Ik als ik thuis ben een week ofzo
En s'winters soms wel eens een hele maand. Niet elke dag aan ofzo, maar dat ik hem op de bureaustoel leg en dan af en toe aandoe (niet met uitgaan)
ik walg van je. iedereen walgt van je
smerig mannetje
vriendinloos?
pi_50491638
Gadverdamme
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:37:16 #155
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_50491656
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Gadverdamme. Vuile viezerik, met je met fapsmurrie besmeurde shirt. Dat shirt zal na zo'n maand vanzelf wel de wasmachine in kruipen.
haha jij hebt smetvrees
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:38:06 #156
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_50491683
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Mijn lichaamsgeur zal hoogstwaarschijnlijk in het niet vallen vergeleken met je langdurige fapgarderobe.
Nee. Ik fap niet. Ik laat me fappen. En als ik op t-shirts knoei is dat op die van mijn vriendin.
Die wast zich wel elke dag.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_50492065
Als je je dagelijks douchet dan is deo vaak overbodig ja. En inderdaad gaan je kleren minder stinken als je dan geen deo gebruikt. Met deo krijg je meteen zo'n muffe deo-meur in je kleren. Zonder deo niet. Na 2-3 dagen komt daar uiteraard wel zweetlucht voor in de plaats.

Er zijn situaties (warm weer, veel bewegen) waarin deo wel handig kan zijn. Maar verder is het ook weer aangepraat vanuit de industrie, is mijn idee.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_50494316
elke dag een nieuwe onderbroek is voor mietjes..
pi_50497120
Elke dag geen nieuwe schone onderbroek aandoen is voor mensen die andere mensen vertellen dat het voor mietejs is terwijl het gewoon pure verzorging is en niet graag worden nagekeken als er een enorme groene walm om hun heen hangt.
pi_50497230
trollie boys, ga's mamma om snoepjes vragen..
pi_50497354
smerig topic is dit
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:50:32 #162
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_50497680
ik hang mijn onderbroeken s'avonds altijd buiten aan de waslijn,
dan kunnen de vogels het zaad er uitpikken
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_50497945
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar geloof me nou maar dat je die gewoonte héél gauw gaat afleren wanneer je op je eigen zit en/of het niet meer kunt veroorloven om voor tíg euro's per maand je kleren naar een waserette te brengen of zo.
Draag ze niet naar een waserette, dat is inderdaad best duur. Ik was & droog zelf (kost totaal geen moeite), en ik zet ze af bij iemand die in het zwart strijkt om haar uitkering wat hoger te krijgen. Spotgoedkoop dus (zeker gezien de snelheid waaraan ik strijk, ik kan een hemd niet binnen het half uur afstrijken, heb er in heel mijn leven misschien 2 gestreken en toen besloten het te laten doen). Als je ziet dat de meesten toch snel een uur nodig hebben voor een mandje strijk (mandje strijk kunnen makkelijk 8 hemden in, Tshirts strijk ik vaak niet gezien ik die gebruik ipv de "marcellekes", dus maakt het niet uit dat ze nog lichtjes gekreukt zijn), dan vind ik wat ik betaal best goedkoop voor mij, en voor die mevrouw is het goed verdiend.

als ik moet kiezen tussen 1x meer gaan eten (2pers wel), of geen strijk doen dan kies ik echt voor die strijk hoor.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:12:30 #164
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_50498406
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:36 schreef Capa het volgende:

[..]
ik heb ook geen vriendin. wel een gehad trouwens maar die was niet zo moeilijk. op dat gebied dan
Over haar hygienische gewoontes (of gebrek eraan) willen we helemaal niets weten
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_50498870
Mensen denk nou eens na, mochten je ouders (50+ers) vroeger elke dag schoon ondergoed aan? Nee, niet dus. Het kostte teveel energie enzo. Waarom zou het nu wel moeten om je ondergoed 1a2 keer per dag te verschonen?

Ik sport niet ofzo, ik douche 1x in de twee dagen (met warm weer als ik veel gezweet heb 1keer per dag ff snel). En ik stink toch echt niet hoor (oja, nu komt de eerste natuurlijk met het argument: maar je ruikt het zelf niet, andere ruiken je wel )

Ben het wel met TS eens dat veel mensen een beetje doorgeslagen zijn wat betreft schoon zijn e.d. Zelfs mijn huisarts zegt dat je niet elke dag moet douchen. Je maakt toch ook niet elke dag je oren schoon? Dat is gewoon slecht voor je.
pi_50499371
Ik voel me toch zo fresh & clean nu ik dit topic lees.

Wat een varkens zijn sommige "mensen"
Don't judge a duck by its brother
pi_50499438
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef nokia6200 het volgende:
Mensen denk nou eens na, mochten je ouders (50+ers) vroeger elke dag schoon ondergoed aan? Nee, niet dus. Het kostte teveel energie enzo. Waarom zou het nu wel moeten om je ondergoed 1a2 keer per dag te verschonen?

Ik sport niet ofzo, ik douche 1x in de twee dagen (met warm weer als ik veel gezweet heb 1keer per dag ff snel). En ik stink toch echt niet hoor (oja, nu komt de eerste natuurlijk met het argument: maar je ruikt het zelf niet, andere ruiken je wel )

Ben het wel met TS eens dat veel mensen een beetje doorgeslagen zijn wat betreft schoon zijn e.d. Zelfs mijn huisarts zegt dat je niet elke dag moet douchen. Je maakt toch ook niet elke dag je oren schoon? Dat is gewoon slecht voor je.
Ik vind het gewoon zelf smerig als ik een dag niet gedouched heb, je plakt enzo
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_50499793
Ren jij een marathon ofzo per dag
pi_50500163
Het is echt te ranzig hierzo.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:09:08 #170
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50500357
TS

Ik douche trouwens altijd zonder zeep, dat voelt beter. Deo gebruik ik elke dag, maar niet elke soort is even lekker, sommige combineren slecht met mijn huid en dan gaat het stinken.

En elke dag een schoon short, graag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ringo op 15-06-2007 21:14:21 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_50503925
quote:

Doe ik ook zo. alleen mn haar/gezicht was ik wel elke dag.
Met een beetje goeie deo ga je echt niet stinken hor
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_50503974
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef Ringo het volgende:
TS

Ik douche trouwens altijd zonder zeep, dat voelt beter. Deo gebruik ik elke dag, maar niet elke soort is even lekker, sommige combineren slecht met mijn huid en dan gaat het stinken.

En elke dag een schoon short, graag.
die deo laat ik helemala weg. voor de rest doe ik hetzelfde als jij. Elke dag onder de douche maar zonder zeep of gel. Ik laat gewoon het water langs me stromen
pi_50504280
quote:
De situatie is ondertussen wel al heel anders, vroeger was het voor veel gezinnen te duur / onbetaalbaar om zo vaak te wassen. Daarbij hadden ze nog geen wasmachine, dus begin alles maar eens met de hand te wassen. Dan kan ik het begrijpen. Water en elektriciteit kosten onderhands bijna niets meer (wij verbruikten thuis ongeveer 3x het gemiddeld verbruik (bijna 10.000kwu), en zitten met groene stroom nog maar aan 140¤ per maand. Water kost zo goed als niets, 2¤ voor 1000 liters ofzo. Verder heeft elk gezin een wasmachine staan, dus die drempel is een pak kleiner.

Het is ook niet omdat de mensen het vroeger niet deden dat je het nu ook niet moet doen. Ga jij alle afstanden tot 25km met de fiets doen? Jouw ouders/grootouders deden dat namelijk ook. Vooruitgang moet er zijn, dus je kan er de vruchten maar van plukken. Energie maakt toch niet zoveel uit als je bij je leverancier voor groene energie kiest, die wordt dan toch uit hernieuwbare energie gewonnen, dus dan moet je er niet naar kijken hoeveel je verbruikt, het is toch milieuvriendelijk.
quote:

Oren niet elke dag, maar douchen toch vaak 2x per dag. 'S ochtens met koud water (30°) om eens goed wakker te zijn, 's avonds met warm water. Verder gebruik ik bij het douchen slechts om de 2 dagen douchegel, want het is inderdaad slecht voor je huid om er te veel met zeep op te zitten. Dat wil wel niet zeggen dat je gewoon onder de douche kan springen ook. Douchen is voor mij dus niet altijd bedoeld als zijnde wassen, maar gewoon ook om 's ochtends snel goed wakker te zijn. 's Avonds is het gewoon ontspannend...

Voor de rest dagelijks deo uiteraard, zonder ben je al na een halve dag te ruiken...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_50504674
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Elke dag een schone natuurlijk, soms 2 keer zelfs
Dat inderdaad. En dat geldt ook voor sokken en t-shirts en truien. Anders heeft iedereen zoiets van:"Die LUCHT!!!!"

Dan maar wat vaker wassen, die wasmachine staat er niet voor de sier.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:02:19 #175
170036 Klit
In medio virtus
pi_50506693
Als Onze Vader had gewild dat we een onderbroek droegen dan had hij die er wel meteen bij gedaan.
Laedere facile, mederi difficile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')