Mijn post doelde dan ook niet op de hipsters, maar op het niet tof vinden van stringt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Enig idee wat een hipster is?
Ik draag ze in ieder geval, en ik ben niet eens 20.
Ik douche altijd zo lang dat m'n remsporen al helemaal afgekoeld zijn wanneer ik klaar ben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef Agiath het volgende:
Gadverdamme, na het douchen weer in zo'n warme onderbroek stappen
Ik vind strings ook niet tof, om eerlijk te zijn. Dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mijn post doelde dan ook niet op de hipsters, maar op het niet tof vinden van stringt.
Klopt, ik dacht dat ik ook een beetje irritatie op zijn reactie proefde. Maar dat was dus niet het geval. Op zo'n forum intrepeteer je soms reacties een beetje verkeerd, dit was er zo een van mij.quote:
Dude. Wat ben jij een smeerlapquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef zalkc het volgende:
Mwah. Ik ben twee jaar terug gestopt met deo te gebruiken. Douche me nu nog maar eens in de twee dagen. En vreemd genoeg (waarschuwing dit kan shockerend ervaren worden). Mijn kleding stinkt een heel stuk minder erg dan twee jaar geleden toen ik me dagelijks douchte en deo gebruikte.
Bij mij (en aangezien ik waarschijnlijk een verschrikkelijk unieke huid heb dus niemand anders) werkt deo en zeep zweetproductie verhogend. Als ik nu deo gebruik dan beginnen me oksels als een olieleiding in Nigeria te werken. Ik stink dan meer naar zweet dan in "neutrale toestand".
Maar goed ik heb dan ook zittend werk in een airco-omgeving.
Hehe, dat heb ik ook. Ik heb dan vooral weer een hele gevoelige huid en te veel douche en dan vooral te veel drogende zeep gebruiken heeft nare effecten op mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef zalkc het volgende:
Mwah. Ik ben twee jaar terug gestopt met deo te gebruiken. Douche me nu nog maar eens in de twee dagen. En vreemd genoeg (waarschuwing dit kan shockerend ervaren worden). Mijn kleding stinkt een heel stuk minder erg dan twee jaar geleden toen ik me dagelijks douchte en deo gebruikte.
Bij mij (en aangezien ik waarschijnlijk een verschrikkelijk unieke huid heb dus niemand anders) werkt deo en zeep zweetproductie verhogend. Als ik nu deo gebruik dan beginnen me oksels als een olieleiding in Nigeria te werken. Ik stink dan meer naar zweet dan in "neutrale toestand".
Maar goed ik heb dan ook zittend werk in een airco-omgeving.
Nope. De meest reine en minst-irriterende oplossing voor mijn medemens was de huidige.quote:
Ik gun je een vriendin met een kaaskut.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Misschien moeten jullie je eens na laten kijken !
GADVERDAMME zeg.
Euh,quote:
Tsja, als je 1989 'laatst' noemt...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Laatst was er een of andere prof die van mening was dat astma en allergieen veroorzaakt werden door het immuunsysteem dat zich aan het vervelen was bij gebrek aan viezigheid.
Ik zit er ook over te twijvelen... iedere dag douchen is niet bepaald gezond voor de huid. De head and shoulders is al weggeflikkerd, die vieze rotzooi is rete slecht voor je.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Euh,
Leerboek Dermatologie goed genoeg?
Als je met zulke irrelevante details moet komen, dan is het wel duidelijk dat je geen zinnige dingen (meer) mede te delen hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Tsja, als je 1989 'laatst' noemt...
Nope, geen irritatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat ik ook een beetje irritatie op zijn reactie proefde. Maar dat was dus niet het geval. Op zo'n forum intrepeteer je soms reacties een beetje verkeerd, dit was er zo een van mij.![]()
Ha, je bent mooi uitgeluld! Je dacht even met een nieuwe theorie te komen hè, en toen bleek dat 'ie al 18 bestond wist je opeens niks meer. Ik heb je wel door!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als je met zulke irrelevante details moet komen, dan is het wel duidelijk dat je geen zinnige dingen (meer) mede te delen hebt.
De evolutieleer van Darwin zijn ook al een paar jaar oud, dus niet relevant in een discussie???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ha, je bent mooi uitgeluld! Je dacht even met een nieuwe theorie te komen hè, en toen bleek dat 'ie al 18 bestond wist je opeens niks meer. Ik heb je wel door!
Zie PI, newb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
De evolutieleer van Darwin zijn ook al een paar jaar oud, dus niet relevant in een discussie???
newb.quote:
Ik als ik thuis ben een week ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:06 schreef Mattiee het volgende:
Gadverdamme![]()
Ik doe een t-shirt zelfs maximaal 1 dag aan hoor![]()
Gadverdamme. Vuile viezerik, met je met fapsmurrie besmeurde shirt. Dat shirt zal na zo'n maand vanzelf wel de wasmachine in kruipen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik als ik thuis ben een week ofzo
En s'winters soms wel eens een hele maand. Niet elke dag aan ofzo, maar dat ik hem op de bureaustoel leg en dan af en toe aandoe (niet met uitgaan)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |