* Tuvai.net eensch isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Hoop dat ze de belasting op water en energie vertienvoudigen..
(En compenseren middels inkomstenbelasting natuurlijk.)
Laat de decadente vervuiler maar lekker betalen..
Ik vermoed dat deze mietjes niks gewend zijn. Doordat ze eens in een vreemde omgeving zijn hebben ze chronische diarree gekregenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien eens leren om op correcte wijze je reet af te vegen en goed uit te druppelen?
Dat wil ook wel 's helpen.
Voor m'n immigratie had ik stuk of 100 paar sokken en 80 boxers. Dus dan kan je wel elke dag iets nieuws aantrekken. En na een maandje de was doen (beter natuurlijk eerder).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus jij hebt 7 broeken, en 7 shirts per week ?
En dat gaat ook meteen allemaal in de was ?
Ik wil jouw klerenkast wel es zien gek
Ik doe meestal 2 dagen met mijn klooiers
Twee keer per dag of wat ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:24 schreef TherAngelina het volgende:
Ik wissel meestal twee keer van onderbroek. Dan maar vaker wassen. Als kind was dat trouwens wel anders
.
Laatst was er een of andere prof die van mening was dat astma en allergieen veroorzaakt werden door het immuunsysteem dat zich aan het vervelen was bij gebrek aan viezigheid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef Ps2K het volgende:
[...]
De meeste mensen in dit topic zijn door hun ouders gehersenspoelde cleanfreaks. Geen wonder dat deze generatie allemaal astma en allergien heeft.
Jij bent 14 ofzo ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Twee keer per dag of wat ?
Man wat moet jij een stinkkutje hebben
Hetzelfde dat mensen met allergien tegenwoordig (experimenteel nog) lintwormen toegedient krijgen. De lintworm schijnt het immunsysteem wat te kalmeren en zo de allergie te onderdrukken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Laatst was er een of andere prof die van mening was dat astma en allergieen veroorzaakt werden door het immuunsysteem dat zich aan het vervelen was bij gebrek aan viezigheid.
Volgens mij zit daar wel een waarheid in...
Ik ben monnik. Heb nooit sex.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij bent 14 ofzo ?
Ze impliceert dat ze na sex een schone onderbroek aantrekt. Maar ja om dat te begrijpen moet je natuurlijk wel eerst sex hebben gehad.
Stringsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik draag strings en geen tenten >> scheelt ook qua wassen
Jij valt op midlife/oude wijven met gebreidde onderbroeken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Strings
Hipsters![]()
Strings is voor breezers.
Ik heb nog nooit hipsters van wol gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij valt op midlife/oude wijven met gebreidde onderbroeken?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Twee keer per dag of wat ?
Man wat moet jij een stinkkutje hebben
Dat is dan weer overdreven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
's ochtends, 's avonds en na het sporten een nieuwe
Enig idee wat een hipster is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij valt op midlife/oude wijven met gebreidde onderbroeken?
Hap hap?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Enig idee wat een hipster is?
Ik draag ze in ieder geval, en ik ben niet eens 20.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |