Hij heeft het wel vaker bij het verkeerde eind gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Klit het volgende:
Als Onze Vader had gewild dat we een onderbroek droegen dan had hij die er wel meteen bij gedaan.
Ik zou niet weten wanneer dat dan geweest zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef AlttC het volgende:
[..]
Hij heeft het wel vaker bij het verkeerde eind gehad.
Ga ergens anders je Christelijke propaganda verkondigen en stop met het verkloten van leuke topics. Fundi.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer dat dan geweest zou moeten zijn.
Dat gebeurt niet altied heur, allenig als ik op stap goa of als ik hail smerig ben, als ik in de tuun warkt heb of als ie veul zweten als het buut'n warm is, dan is dat wat frisser voor elk en ain.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
nou ik wil even melden dat die leu die twee moal per dag douched het good wies kapot hebt. hej tied tevölle ofzo? dan heb ik nog wa wat te doon. godsallemachtig nog aan too. ie kunt bie mie nog wal eam de tuun hark'n en miene fietsband mot nog plakt word'n.
Ik weet niet wat ik viezer vind.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:14 schreef Xennia het volgende:
Ik draag helemaal geen onderbroek. Dat scheelt pas was
wa è da méje mulle moat? Beetse dimmen of kgoanu méou mulle tege de planché van de dampuurte plakke. Zieta van iere dakik ou pelouze ga kome rieke, en agge achter me vodde zit me diene velo zallek die soupappe es in ou ol bore. Wulder moen ook elken uchting op oezen travo staan mé de gebriede bokes voor snoenings, ma ge moet moar wa minder me de louze van ou boerinne spelen, tans kundou none kie wasse.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
nou ik wil even melden dat die leu die twee moal per dag douched het good wies kapot hebt. hej tied tevölle ofzo? dan heb ik nog wa wat te doon. godsallemachtig nog aan too. ie kunt bie mie nog wal eam de tuun hark'n en miene fietsband mot nog plakt word'n.
Toen ie vrouwen met clitoris en al schiep natuurlijk. Bijtrimmen en dichtnaaien die hap.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer dat dan geweest zou moeten zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dag één: Nieuwe onderbroek.
Dag twee: Omdraaien. Bruin voor, geel achter.
Dag drie: Binnenstebuiten keren. Buitenkant = nu bruin en geel, binnenkant nog wit.
Dag vier: Weer omdraaien. Bruin voor, geel achter.
Dat ze een beetje bruin zijn bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:19 schreef Catch_me het volgende:
Groot gelijk, ik gooi mijn onderbroeken ook pas in de was als ze hard beginnen te worden![]()
Oh ja dat heb ik ook vaak, maar m'n moeder vind het niet zo fijn dus moet ik mn onderbroeken zelf uitwassenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:29 schreef Catch_me het volgende:
Nou kijk, als je dus sporen in je onderbroek achterlaat word ie na een tijdje hard omdat er nog restjes poep aan het aankoeken zijn in de stof (als je er ook nog zaad in spuit word ie nog harder, dat is waar) en dan kunnen ze wel eens bruin zijn ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |