ga gamen kanker nerdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef S1nn3rz het volgende:
jawel, ze zijn er nog steeds. ook in groningen ontkom je er niet aan helaas
zelfs mannen zie ik teenslippers dragensommige zelfs met een vrouwen motiefje
word wakker mensen, bescherm de mensen tegen de modebeesten die teenslippers dragen. kom in verzet nu het nog kan. slippers zijn uit.
gelieve geen foto's te plaatsen. graag een hoogwaardige discussie. teenslipper lovers mogen naar hun ONZ kliekje![]()
mijn klacht: teenslippers.![]()
quote:
Wel met kisten uiteraard!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:12 schreef Snakey het volgende:
Paar keer "per ongeluk" op hun tenen gaan staan. Leren ze het vanzelf af.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee slippers, sandalen zijn iets anders
Was een keer in een discotheek en daar kwamen mensen op sandalen en op klompenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:12 schreef Snakey het volgende:
Paar keer "per ongeluk" op hun tenen gaan staan. Leren ze het vanzelf af.
Doe ik ook, pumps, muiltjes, laarzen, dat soort dingen. Crocs, gympies of andere lompe dingen zijn idd niet aan MUUS besteed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
van jou had ik echt verwacht dat je nette schoenen zou dragen.![]()
Schelden? Ik definieer enkelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
schelden is een teken van onmacht, wist je dat?![]()
gelukkig maar! dan kan het ydillische beeld wat ik van je heb gelukkig blijven voortbestaan in mijn eeuwige gedachtenkronkels.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe ik ook, pumps, muiltjes, laarzen, dat soort dingen. Crocs, gympies of andere lompe dingen zijn idd niet aan MUUS besteed.
Maar af en toe even doorluchten in een leuk slippertje..
beste schoeisel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:45 schreef Falco het volgende:
Teenslippers zijn helemaal hip man
Het beste schoeisel imo
alsof het er goed uti moet zienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
beste schoeisel.
totdat de flap voor dubbelklapt en je met je teen over de straatstenen schuurt. of dat je je teen stoot.
HET ZIETY ER NIET UIT!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, teenslippers dragen bij aan de verpaupering van het straatbeeld. het moet nu maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
alsof het er goed uti moet zienals het maar lekker zit. in de zomer is het heerlijk luchtig.
Als ik zeg dat mijn teennagels dan ook wel keurig gelakt moeten zijn, maak ik het beeld wel compleet hè?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gelukkig maar! dan kan het ydillische beeld wat ik van je heb gelukkig blijven voortbestaan in mijn eeuwige gedachtenkronkels.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:45 schreef Falco het volgende:
Het beste schoeisel imo
Van wat ik begrepen heb, is het inderdaad goed voor je voeten om zoveel mogelijk zelf het 'werk' te moeten doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:45 schreef Falco het volgende:
Het beste schoeisel imo
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik zeg dat mijn teennagels dan ook wel keurig gelakt moeten zijn, maak ik het beeld wel compleet hè?
Vooral niet van de TS want dan is de discussie zo over (en wordt je blind wegens zicht-trauma)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef S1nn3rz het volgende:
gelieve geen foto's te plaatsen.
ik sommeer je bij deze mij niet te volgenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:03 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Vooral niet van de TS want dan is de discussie zo over (en wordt je blind wegens zicht-trauma)
Heb je daar een plaatje van, milagro? Zijn dat die met zo'n bandje om de teen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:56 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Het liefst draag ik die India slippers, aka Jezus slippers
Alleen ik zie ze nergens meeren de mijne zijn op
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je daar een plaatje van, milagro? Zijn dat die met zo'n bandje om de teen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |