ga gamen kanker nerdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef S1nn3rz het volgende:
jawel, ze zijn er nog steeds. ook in groningen ontkom je er niet aan helaas
zelfs mannen zie ik teenslippers dragensommige zelfs met een vrouwen motiefje
word wakker mensen, bescherm de mensen tegen de modebeesten die teenslippers dragen. kom in verzet nu het nog kan. slippers zijn uit.
gelieve geen foto's te plaatsen. graag een hoogwaardige discussie. teenslipper lovers mogen naar hun ONZ kliekje![]()
mijn klacht: teenslippers.![]()
quote:
Wel met kisten uiteraard!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:12 schreef Snakey het volgende:
Paar keer "per ongeluk" op hun tenen gaan staan. Leren ze het vanzelf af.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee slippers, sandalen zijn iets anders
Was een keer in een discotheek en daar kwamen mensen op sandalen en op klompenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:12 schreef Snakey het volgende:
Paar keer "per ongeluk" op hun tenen gaan staan. Leren ze het vanzelf af.
Doe ik ook, pumps, muiltjes, laarzen, dat soort dingen. Crocs, gympies of andere lompe dingen zijn idd niet aan MUUS besteed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
van jou had ik echt verwacht dat je nette schoenen zou dragen.![]()
Schelden? Ik definieer enkelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
schelden is een teken van onmacht, wist je dat?![]()
gelukkig maar! dan kan het ydillische beeld wat ik van je heb gelukkig blijven voortbestaan in mijn eeuwige gedachtenkronkels.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe ik ook, pumps, muiltjes, laarzen, dat soort dingen. Crocs, gympies of andere lompe dingen zijn idd niet aan MUUS besteed.
Maar af en toe even doorluchten in een leuk slippertje..
beste schoeisel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:45 schreef Falco het volgende:
Teenslippers zijn helemaal hip man
Het beste schoeisel imo
alsof het er goed uti moet zienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
beste schoeisel.
totdat de flap voor dubbelklapt en je met je teen over de straatstenen schuurt. of dat je je teen stoot.
HET ZIETY ER NIET UIT!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, teenslippers dragen bij aan de verpaupering van het straatbeeld. het moet nu maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
alsof het er goed uti moet zienals het maar lekker zit. in de zomer is het heerlijk luchtig.
Als ik zeg dat mijn teennagels dan ook wel keurig gelakt moeten zijn, maak ik het beeld wel compleet hè?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gelukkig maar! dan kan het ydillische beeld wat ik van je heb gelukkig blijven voortbestaan in mijn eeuwige gedachtenkronkels.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:45 schreef Falco het volgende:
Het beste schoeisel imo
Van wat ik begrepen heb, is het inderdaad goed voor je voeten om zoveel mogelijk zelf het 'werk' te moeten doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:45 schreef Falco het volgende:
Het beste schoeisel imo
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik zeg dat mijn teennagels dan ook wel keurig gelakt moeten zijn, maak ik het beeld wel compleet hè?
Vooral niet van de TS want dan is de discussie zo over (en wordt je blind wegens zicht-trauma)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef S1nn3rz het volgende:
gelieve geen foto's te plaatsen.
ik sommeer je bij deze mij niet te volgenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:03 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Vooral niet van de TS want dan is de discussie zo over (en wordt je blind wegens zicht-trauma)
Heb je daar een plaatje van, milagro? Zijn dat die met zo'n bandje om de teen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:56 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Het liefst draag ik die India slippers, aka Jezus slippers
Alleen ik zie ze nergens meeren de mijne zijn op
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je daar een plaatje van, milagro? Zijn dat die met zo'n bandje om de teen?
Mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef milagro het volgende:
http://www.stylemaven.com/styleguide_feature_toesandals.htm
Vergeet het wenkbrauwen epileren niet..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:06 schreef BolleSmurf het volgende:
Mannen gaan in rap tempo op vrouwen lijken...Zalfjes op de smoel smeren, teenslippers dragen, tasjes mee. Walgelijk...
Die zijn toch nog wel te vinden? Ik zal mijn ogen voor je open houden iig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar dan zoek ik dus de originele Jezus versie
No way, ik vind die vanmij zo mooi en daar komt niemand aan!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:23 schreef shadow196 het volgende:
[..]
Vergeet het wenkbrauwen epileren niet..![]()
doe eens mooie schoenen posten, dat mag welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef MUUS het volgende:
Bedankt voor de link, milagro, nu kan ik niet stoppen met naar schoenen kijken. Ook wil ik plaatjes posten, maar dat mag natuurlijk weer niet.
Ooooh, vrouwen en schoenen.....
Mannen met het zelfde zijn erger...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef MUUS het volgende:
Bedankt voor de link, milagro, nu kan ik niet stoppen met naar schoenen kijken. Ook wil ik plaatjes posten, maar dat mag natuurlijk weer niet.
Ooooh, vrouwen en schoenen.....
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die zijn toch nog wel te vinden? Ik zal mijn ogen voor je open houden iig..
[afbeelding].
ik nomineer jou direct om weer op appel te komen in het blauw. als fok op dit moment iets nodig heeft zijn het mensen zoals jij en ik die echt iets bijdragen, waarmee fok dus een stukje kwaliteit in huis heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Slippers
Als er iets een afknapper is....
Nou ja, als jij zegt dat het mag.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
doe eens mooie schoenen posten, dat mag wel
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Slippers
Als er iets een afknapper is....
Ja, is er nog! Maar die winkeltjes die er standaard waren (je weet wel, als eerste in die gangen) diie zijn er niet meer en daar had je nog de meeste kans van slagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
is de darling market er nog eigenlijk
ik bedoel deze dus :
[afbeelding]
Als je wil... mag je voor mij mooie (geklede) zomer stappertjes voor mij vinden (glad leer, lichte kleur)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:45 schreef MUUS het volgende:
Weer verder kijken naar schoenen en meteen in gesprek met mezelf
"MUUS, je hebt nou toch wel weer genoeg schoenen gezien?"
"Ja MUUS, maar nu help ik milagro met zoeken."
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:47 schreef kless het volgende:
[..]
Als je wil... mag je voor mij mooie (geklede) zomer stappertjes voor mij vinden (glad leer, lichte kleur)
en slippers (zonder teen) platte zool, banden gekruist
neeuh, mooie witte van le coq...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
come on man.
en toch niet met van die motiefjes
lief muusend muisje van me, mooie schoenen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef MUUS het volgende:
milagro!
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Bedoel je zoiets? Deze zijn van Esprit en 49,95.
Eens kijken of ik iets lichters kan vinden ergens...
die vind ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef MUUS het volgende:
milagro!
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Bedoel je zoiets? Deze zijn van Esprit en 49,95.
Eens kijken of ik iets lichters kan vinden ergens...
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik nomineer jou direct om weer op appel te komen in het blauw. als fok op dit moment iets nodig heeft zijn het mensen zoals jij en ik die echt iets bijdragen, waarmee fok dus een stukje kwaliteit in huis heeft.![]()
ik heb een paar hele leuke met een soort rieten zool (de bovenkant dan ) afgewerkt met zwart band, en schelpjes en kraaltjes als teen/voet bandje en die waren 12 euro, en slijten nauwelijksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef kless het volgende:
Helemaal goed muus.
Alleen die prijs, Het zijn maar buiten sloffen... 20¤ vind ik mèèr dan zat.
(nee merkloos mag ook!!! en rubber + katoen ipv leer)
Voor de zomerschoentjes/stappertjes is het buget wel ruimer 20 tot 120
Oeh.. nee das wat te "truttig" ik ben een vent en doe maar simpel en goed. (en goedkoop !!!)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb een paar hele leuke met een soort rieten zool (de bovenkant dan ) afgewerkt met zwart band, en schelpjes en kraaltjes als teen/voet bandje en die waren 12 euro, en slijten nauwelijks
neem me ook voor om voortaan meteen 2 paar te kopen van schoentjes waar ik op slag flieft op ben
Van sommen gesproken...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:05 schreef S1nn3rz het volgende:
ik sommeer je bij deze mij niet te volgen
oh je bent een meisjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:08 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Van sommen gesproken...
Uiterlijkheden afzeiken + fotoboek = opmerkingen over jouw uiterlijkheden
die zijn niet truttig , hoor, heel hip juistquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:58 schreef kless het volgende:
[..]
Oeh.. nee das wat te "truttig" ik ben een vent en doe maar simpel en goed. (en goedkoop !!!)
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef S1nn3rz het volgende:
bescherm de mensen tegen de modebeesten die teenslippers dragen. kom in verzet nu het nog kan. slippers zijn uit.
Dr zijn zat plekken waar het normaal schoeisel is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef S1nn3rz het volgende:
jawel, ze zijn er nog steeds. ook in groningen ontkom je er niet aan helaas
zelfs mannen zie ik teenslippers dragensommige zelfs met een vrouwen motiefje
word wakker mensen, bescherm de mensen tegen de modebeesten die teenslippers dragen. kom in verzet nu het nog kan. slippers zijn uit.
gelieve geen foto's te plaatsen. graag een hoogwaardige discussie. teenslipper lovers mogen naar hun ONZ kliekje![]()
mijn klacht: teenslippers.![]()
Ik heb deze vorig jaar in het zwart en in het wit gekocht bij Taft. Ze hadden ze ook in het bruin. Misschien hebben ze ze nu nog? Ze zitten wel goddelijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
is de darling market er nog eigenlijk
ik bedoel deze dus :
[afbeelding]
wat is Taftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:44 schreef Sense het volgende:
[..]
Ik heb deze vorig jaar in het zwart en in het wit gekocht bij Taft. Ze hadden ze ook in het bruin. Misschien hebben ze ze nu nog? Ze zitten wel goddelijk!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik draag geen slippers omdat ik een 'modebeest' ben, maar gewoon omdat het gemakkelijk en koel voor je voeten is.
He terug op de kast jij! Het was net zo lollig om je te pesten!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
oh je bent een meisjeen een gothic
![]()
jij mag blijven hoor.![]()
Voor vrouwen is er zo geen grote markt voor dat de prijzen per stuk idd onder de 30 ¤ komen.. voor mannen daar in tegen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:10 schreef milagro het volgende:
[..]
die zijn niet truttig , hoor, heel hip juisten ook heel basic , maar idd niet voor een vent, zo met die schelpjes
India slippers zijn ook niet duur, tenminste het laatste paar dat ik kocht, een paar jaar terug was 10 euro ongeveer![]()
Ik ga mijn adem inhouden totdatMUUS
ze voor me gevonden heeft
![]()
![]()
Hebben "ze" ze op het Waterlooplein dan ms? Ga eens kijken voor me effe snel
Ik was op de markt in oud-Rijswijk en ik ben twee keer extra een rondje gelopen, omdat ik mezelf had wijs gemaakt dat ik bij de kraam met schoenen ooit wel eens zulke India slippers had gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:10 schreef milagro het volgende:
[..]
die zijn niet truttig , hoor, heel hip juisten ook heel basic , maar idd niet voor een vent, zo met die schelpjes
India slippers zijn ook niet duur, tenminste het laatste paar dat ik kocht, een paar jaar terug was 10 euro ongeveer![]()
Ik ga mijn adem inhouden totdatMUUS
ze voor me gevonden heeft
![]()
![]()
Hebben "ze" ze op het Waterlooplein dan ms? Ga eens kijken voor me effe snel
Dat maar dan geen teending maar 2 banden er om heen.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik was op de markt in oud-Rijswijk en ik ben twee keer extra een rondje gelopen, omdat ik mezelf had wijs gemaakt dat ik bij de kraam met schoenen ooit wel eens zulke India slippers had gezien.
Staat heel die vent niet meer op de markt.. Loop ik me daar een breuk te sjouwen met tig kilo groenten en fruit om slippers voor een FOK!ster te zoeken.
. En na één rondje niet opgeven en gewoon weer lopen.
.
Heerlijke slippers! Erg fijn in de zomer, fris windje langs je voetenquote:
Nee hoor, bij deze luie donder scheeld sokken in de wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:26 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Heerlijke slippers! Erg fijn in de zomer, fris windje langs je voeten
Doorgezakte platvoeten... dan vindt je dat helemaal niet lekker... dan wil je gewoon een platte zoolquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef densmee het volgende:
klompen:
ook luchtig en makkelijk aan te doen
en zijn nog goed voor je voeten ook
mooi! als jij lekker voor lul loopt open je in ieder geval geen kuttopics!quote:Op zondag 17 juni 2007 09:07 schreef Falco het volgende:
Yes, het is weer zondag! Ik kan weer de hele dag op mijn slippers rondlopen!
Ook met teenslippers aan open ik zgn. kuttopics hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 09:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mooi! als jij lekker voor lul loopt open je in ieder geval geen kuttopics!![]()
dat kan toch niet als je rondloopt?quote:Op zondag 17 juni 2007 09:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook met teenslippers aan open ik zgn. kuttopics hoor.
Anders vat je effe mijn posts letterlijk opquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 09:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Anders vat je effe mijn posts letterlijk op
In tegenstelling tot leuke slippertjes vind ik dat nou écht niet kunnenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Kontiki het volgende:
Ik vind teenslippers niet staan bij mannen. Heb zelf dit soort dingen: [afbeelding]
ahhh come onquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Kontiki het volgende:
Ik vind teenslippers niet staan bij mannen. Heb zelf dit soort dingen: [afbeelding]
Ach, ik vind ze leuk staan en ik moet ze uiteindelijk dragen tochquote:Op zondag 17 juni 2007 12:24 schreef S1nn3rz het volgende:
ahhh come on:[
dat kan dus echt niet hoor. ik moet dan altijd aan van die alternatieve biologen denken, of lesbo's
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Kontiki het volgende:
ga lekker jumpstylen ofzoquote:Op zondag 17 juni 2007 13:10 schreef ASroma het volgende:
ga je druk maken om belangrijke dingen ofzo![]()
Die zijn pas erg.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:01 schreef benenjerryijs het volgende:
Nou ik vind die CROCS erger dan teenslippers..
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:10 schreef Timooon het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Waarom nu meteen een karikatuur erbij verzinnen.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Met witte sokken er in en een gebreide trui aan? met daaroverheen een lelijk aftands vestje met wat pennen er in?
Nu heb ik wel hele mooie gespierdequote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarom nu meteen een karikatuur erbij verzinnen.
Ik zie zoveel jonge (en ook minder jonge) knullen op straat met te lange korte broeken, of te korte lange, iig een stuk onder de knie en dan sandalen/slippers eronder en die zien er gewoon heel trendy uit, en als de meneer zelf ook nog eens aangenaam oogt, is het helemaal een feest
bruine mannenbenen en dan trendy sandalen/slippers aan de gebruinde voetjes , ik vind het heel sexy... en nee, dat is natuurlijk niet in alle gevallen zo, maar dat ligt dan aan de kerel, niet aan de sandaal.
[afbeelding]
even afgezien van de wmb te korte broek om zo op straat mee te lopen, tenzij op vakantie, niets mis met sandalen, toch, je moet alleen wel de goede look/uitstraling erbij hebben
sandalen geven je geen sukkelige nerd uitstraling, een sukkelige nerd geeft alles een sukkelijge nerd uitstraling, een leuke lekkere mannelijk vent ziet er net zo leuk lekker en mannelijk uit met een paar hippe flip flops, hoor
Heb je wel gezien dat ik je slippers had gevondenquote:
hier aan de overkant hebben ze bij de drogist een hele bak vol met bruine sandalenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:03 schreef kless het volgende:
[..]
Nu heb ik wel hele mooie gespierdefurrie benen, alleen nog geen buiten sloffen!!!
Ik ben verder dan nog niet zo een adonis en heel wat minder bruim... maar dat doet er niet toe.
waar? foto? welke "de drogist" (toch niet weer 40¤ per paar)quote:Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef milagro het volgende:
[..]
hier aan de overkant hebben ze bij de drogist een hele bak vol met bruine sandalen![]()
2 bandjes over de wreef/ tenen en verder geen poespas, unisex, en el cheapo, als je er veel op loopt gaan ze een jaar mee, denk ik zo.
welke maat heb je , dan fax ik je een paar
ja, ik zie het nu netquote:Op maandag 18 juni 2007 11:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je wel gezien dat ik je slippers had gevonden![]()
![]()
Volgends mij is dit gewoon èèn van de beste topic kapingen die er geweest zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ik zie het nu net
dat model is het idd, MUUS had me ook al een linkje gegeven naar een paar, en die had ik besteld, maar heb ze weer gecancelled (lees je mee, MUUS, het was zo'n mooie tip) want de levertijd is 3/4 weken en na 1 juli mag je niets uit de zomercollectie meer ruilen
, dus als de maat niet goed is, dan zit ik er mee.
een maatje te groot qua lengte is niet zo erg, maar ik heb hele smallen dunne voeten dus ze moeten vooral niet te wijd zijn.
ik ga wel naar Amsterdam, Waterlooplein, daar heb je de "echte" vast wel, die zien er wat minder gelikt uit dat die exemplaren die je in schoenenwinkels koopt, maar dat minder gelikte is precies ook wat ik mooi vind
boeiend dit, hè, haters![]()
kijkt es naar fobo, hier in wel dan? http://fotoboek.fok.nl/userpics/65367/65367.jpg?time=1168864653 isquote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef rival het volgende:
[..]dara zou ik dood nog niet in gevonden willen worden!
![]()
tsjah.........." amsterdammer overleeft wilde carnavalsnacht niet! " zou wel een leuk krantenkopje zijn, dus ja, daar wel inquote:Op maandag 18 juni 2007 11:37 schreef kless het volgende:
[..]
kijkt es naar fobo, hier in wel dan? http://fotoboek.fok.nl/userpics/65367/65367.jpg?time=1168864653 is
http://paul.leafish.co.uk/system/files/images/sandals.jpgquote:Op maandag 18 juni 2007 11:33 schreef kless het volgende:
[..]
Volgends mij is dit gewoon èèn van de beste topic kapingen die er geweest zijn.
sandalen? geen "flipflops" zonder teen ding?
Zandalen zijn meestal met gevoerde zool, ik wil een platte ivm doorgezakte platpooten van mij.
Vind ik wel minder mooi. maar voor 7 ¤ ga ik niet zeiken.. komop vertel!! welke drogisterij heeft ze?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef milagro het volgende:
[..]
http://paul.leafish.co.uk/system/files/images/sandals.jpg
zoals deze, maar dan de banden niet gekruist maar gewoon recht onder elkaar.
het zijn niet die, ze lijker eropquote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef kless het volgende:
[..]
Vind ik wel minder mooi. maar voor 7 ¤ ga ik niet zeiken.. komop vertel!! welke drogisterij heeft ze?
Ook slippers zonder scheiding? (tussen de tenen)quote:Op maandag 18 juni 2007 11:59 schreef Falco het volgende:
Bij de Bristol hebben ze de tofste teenslippers.
Ja ik denk het wel. Dat model was (tijdens mijn recente jacht op slippers) ook meer te vinden overigens.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:03 schreef kless het volgende:
[..]
Ook slippers zonder scheiding? (tussen de tenen)
Meuh, stom, die zagen er mooi uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ik zie het nu net
dat model is het idd, MUUS had me ook al een linkje gegeven naar een paar, en die had ik besteld, maar heb ze weer gecancelled (lees je mee, MUUS, het was zo'n mooie tip) want de levertijd is 3/4 weken en na 1 juli mag je niets uit de zomercollectie meer ruilen
, dus als de maat niet goed is, dan zit ik er mee.
Mét pinda dan wel hè!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zeg.. M&M?
Kom naar het noorden!!! ( daar zijn ze NOG niet...)quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef milagro het volgende:
Kan ik dit topic ook gebruiken om te melden dat ik allergisch blijk te zijn voor de processierups?
Vast wel en bij deze
Hoeveel sandalen zou een rups dragen eigenlijk
Kijk, dat bedoel ik dus - goed om het van een dame te horen. Sandalen zijn echt niet zo evil als sommigen hier afschilderen. Het gaat om het totaalplaatje, een lelijk (gekleed) persoon met teenslippers ziet er ook niet uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef milagro het volgende:
Waarom nu meteen een karikatuur erbij verzinnen.
Ik zie zoveel jonge (en ook minder jonge) knullen op straat met te lange korte broeken, of te korte lange, iig een stuk onder de knie en dan sandalen/slippers eronder en die zien er gewoon heel trendy uit, en als de meneer zelf ook nog eens aangenaam oogt, is het helemaal een feest
bruine mannenbenen en dan trendy sandalen/slippers aan de gebruinde voetjes , ik vind het heel sexy... en nee, dat is natuurlijk niet in alle gevallen zo, maar dat ligt dan aan de kerel, niet aan de sandaal.
WTFquote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef Horloge het volgende:
Zojuist gespot in de sportschool: een vrouw die met teenslippers op de lopende band wilde gaan rennen (geen grap). Na een paar minuten bleek dat dat toch niet zo best ging.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |