Ook slippers zonder scheiding? (tussen de tenen)quote:Op maandag 18 juni 2007 11:59 schreef Falco het volgende:
Bij de Bristol hebben ze de tofste teenslippers.
Ja ik denk het wel. Dat model was (tijdens mijn recente jacht op slippers) ook meer te vinden overigens.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:03 schreef kless het volgende:
[..]
Ook slippers zonder scheiding? (tussen de tenen)
Meuh, stom, die zagen er mooi uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ik zie het nu net
dat model is het idd, MUUS had me ook al een linkje gegeven naar een paar, en die had ik besteld, maar heb ze weer gecancelled (lees je mee, MUUS, het was zo'n mooie tip) want de levertijd is 3/4 weken en na 1 juli mag je niets uit de zomercollectie meer ruilen
, dus als de maat niet goed is, dan zit ik er mee.
Mét pinda dan wel hè!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zeg.. M&M?
Kom naar het noorden!!! ( daar zijn ze NOG niet...)quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef milagro het volgende:
Kan ik dit topic ook gebruiken om te melden dat ik allergisch blijk te zijn voor de processierups?
Vast wel en bij deze
Hoeveel sandalen zou een rups dragen eigenlijk
Kijk, dat bedoel ik dus - goed om het van een dame te horen. Sandalen zijn echt niet zo evil als sommigen hier afschilderen. Het gaat om het totaalplaatje, een lelijk (gekleed) persoon met teenslippers ziet er ook niet uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef milagro het volgende:
Waarom nu meteen een karikatuur erbij verzinnen.
Ik zie zoveel jonge (en ook minder jonge) knullen op straat met te lange korte broeken, of te korte lange, iig een stuk onder de knie en dan sandalen/slippers eronder en die zien er gewoon heel trendy uit, en als de meneer zelf ook nog eens aangenaam oogt, is het helemaal een feest
bruine mannenbenen en dan trendy sandalen/slippers aan de gebruinde voetjes , ik vind het heel sexy... en nee, dat is natuurlijk niet in alle gevallen zo, maar dat ligt dan aan de kerel, niet aan de sandaal.
WTFquote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef Horloge het volgende:
Zojuist gespot in de sportschool: een vrouw die met teenslippers op de lopende band wilde gaan rennen (geen grap). Na een paar minuten bleek dat dat toch niet zo best ging.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |