Nee hoor, bij deze luie donder scheeld sokken in de wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:26 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Heerlijke slippers! Erg fijn in de zomer, fris windje langs je voeten
Doorgezakte platvoeten... dan vindt je dat helemaal niet lekker... dan wil je gewoon een platte zoolquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef densmee het volgende:
klompen:
ook luchtig en makkelijk aan te doen
en zijn nog goed voor je voeten ook
mooi! als jij lekker voor lul loopt open je in ieder geval geen kuttopics!quote:Op zondag 17 juni 2007 09:07 schreef Falco het volgende:
Yes, het is weer zondag! Ik kan weer de hele dag op mijn slippers rondlopen!
Ook met teenslippers aan open ik zgn. kuttopics hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 09:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mooi! als jij lekker voor lul loopt open je in ieder geval geen kuttopics!![]()
dat kan toch niet als je rondloopt?quote:Op zondag 17 juni 2007 09:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook met teenslippers aan open ik zgn. kuttopics hoor.
Anders vat je effe mijn posts letterlijk opquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 09:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Anders vat je effe mijn posts letterlijk op
In tegenstelling tot leuke slippertjes vind ik dat nou écht niet kunnenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Kontiki het volgende:
Ik vind teenslippers niet staan bij mannen. Heb zelf dit soort dingen: [afbeelding]
ahhh come onquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Kontiki het volgende:
Ik vind teenslippers niet staan bij mannen. Heb zelf dit soort dingen: [afbeelding]
Ach, ik vind ze leuk staan en ik moet ze uiteindelijk dragen tochquote:Op zondag 17 juni 2007 12:24 schreef S1nn3rz het volgende:
ahhh come on:[
dat kan dus echt niet hoor. ik moet dan altijd aan van die alternatieve biologen denken, of lesbo's
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Kontiki het volgende:
ga lekker jumpstylen ofzoquote:Op zondag 17 juni 2007 13:10 schreef ASroma het volgende:
ga je druk maken om belangrijke dingen ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |