quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo fout hè. Van die studenten met een vies, vettig matje, een fleurige Hawai boxershort en dan van die teenslippers eronder.
Weet niet waar je woont maar volgens mij beeld je je een hoop in. Ik zie echt nooit meer mensen met een hawai boxer/zwembroek..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo fout hè. Van die studenten met een vies, vettig matje, een fleurige Hawai boxershort en dan van die teenslippers eronder.
Ik heb tenminste nog elegante sandalen (die weliswaar ook enorm klinken in het trappenhuis, maar goed).
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tenminste nog elegante sandalen (die weliswaar ook enorm klinken in het trappenhuis, maar goed).
In Groningen lopen ze wel, hoor! Met een mobieltje aan hun oorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont maar volgens mij beeld je je een hoop in. Ik zie echt nooit meer mensen met een hawai boxer/zwembroek..
paupert, met je sandalen
Groningen, zou het daar aan liggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Groningen lopen ze wel, hoor! Met een mobieltje aan hun oor.
En mijn sandalen zijn wél elegant, Adelante. Hakje eronder enzo... dus wat nou
.
zoiets gaat nog wel:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Groningen lopen ze wel, hoor! Met een mobieltje aan hun oor.
En mijn sandalen zijn wél elegant, Adelante. Hakje eronder enzo... dus wat nou
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |