Mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef milagro het volgende:
http://www.stylemaven.com/styleguide_feature_toesandals.htm
Vergeet het wenkbrauwen epileren niet..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:06 schreef BolleSmurf het volgende:
Mannen gaan in rap tempo op vrouwen lijken...Zalfjes op de smoel smeren, teenslippers dragen, tasjes mee. Walgelijk...
Die zijn toch nog wel te vinden? Ik zal mijn ogen voor je open houden iig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar dan zoek ik dus de originele Jezus versie
No way, ik vind die vanmij zo mooi en daar komt niemand aan!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:23 schreef shadow196 het volgende:
[..]
Vergeet het wenkbrauwen epileren niet..![]()
doe eens mooie schoenen posten, dat mag welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef MUUS het volgende:
Bedankt voor de link, milagro, nu kan ik niet stoppen met naar schoenen kijken. Ook wil ik plaatjes posten, maar dat mag natuurlijk weer niet.
Ooooh, vrouwen en schoenen.....
Mannen met het zelfde zijn erger...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef MUUS het volgende:
Bedankt voor de link, milagro, nu kan ik niet stoppen met naar schoenen kijken. Ook wil ik plaatjes posten, maar dat mag natuurlijk weer niet.
Ooooh, vrouwen en schoenen.....
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die zijn toch nog wel te vinden? Ik zal mijn ogen voor je open houden iig..
[afbeelding].
ik nomineer jou direct om weer op appel te komen in het blauw. als fok op dit moment iets nodig heeft zijn het mensen zoals jij en ik die echt iets bijdragen, waarmee fok dus een stukje kwaliteit in huis heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Slippers
Als er iets een afknapper is....
Nou ja, als jij zegt dat het mag.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
doe eens mooie schoenen posten, dat mag wel
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Slippers
Als er iets een afknapper is....
Ja, is er nog! Maar die winkeltjes die er standaard waren (je weet wel, als eerste in die gangen) diie zijn er niet meer en daar had je nog de meeste kans van slagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
is de darling market er nog eigenlijk
ik bedoel deze dus :
[afbeelding]
Als je wil... mag je voor mij mooie (geklede) zomer stappertjes voor mij vinden (glad leer, lichte kleur)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:45 schreef MUUS het volgende:
Weer verder kijken naar schoenen en meteen in gesprek met mezelf
"MUUS, je hebt nou toch wel weer genoeg schoenen gezien?"
"Ja MUUS, maar nu help ik milagro met zoeken."
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:47 schreef kless het volgende:
[..]
Als je wil... mag je voor mij mooie (geklede) zomer stappertjes voor mij vinden (glad leer, lichte kleur)
en slippers (zonder teen) platte zool, banden gekruist
neeuh, mooie witte van le coq...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
come on man.
en toch niet met van die motiefjes
lief muusend muisje van me, mooie schoenen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef MUUS het volgende:
milagro!
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Bedoel je zoiets? Deze zijn van Esprit en 49,95.
Eens kijken of ik iets lichters kan vinden ergens...
die vind ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef MUUS het volgende:
milagro!
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Bedoel je zoiets? Deze zijn van Esprit en 49,95.
Eens kijken of ik iets lichters kan vinden ergens...
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik nomineer jou direct om weer op appel te komen in het blauw. als fok op dit moment iets nodig heeft zijn het mensen zoals jij en ik die echt iets bijdragen, waarmee fok dus een stukje kwaliteit in huis heeft.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |