Dat komt omdat zijn megamix geflopt is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef nattermann het volgende:
Jij klaagt wel veel.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Trouwens. Waar dienen tieten eigenlijk voor.
Eigenlijk zijn ze vet ongemakkelijk.
precies. beter klein en fijn dan groot en triest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Grote tieten gaan alleen maar hangen![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat komt omdat zijn megamix geflopt is.
Daarom hebben veel mannen grote handen. Om dat tegen te gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Grote tieten gaan alleen maar hangen![]()
Datquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Misschien moet je eens naar vrouwen kijken niet naar meisjes van 12
Niks mis mee hoor.... don't be sad....quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef Ripley het volgende:
Past goed bij je kleine piemel, TS
Niet zeuren dus
Ja, grote tieten, *ril*.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef ANWB het volgende:
Grote tieten grote tepels.![]()
En grote mooie nep tieten heb ik nog nooit gezien.![]()
Hedde gij klêne tietekes dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:44 schreef MUUS het volgende:
Pffffrrrt.
Nou, ik speel toch graag met wat groter werkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Alles groter dan een mondvol is toch verspild
Nee.quote:
Dan doe je je mond maar verder open.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Alles groter dan een mondvol is toch verspild
'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:50 schreef Hijacking het volgende:
even een illustratie
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07245/4cjvspi.jpg]afbeelding][/url]
Je zoiets als die ene dude.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:53 schreef -Nielz- het volgende:
Sommige mensen willen alleen maar kindermemmen...
Zoietsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:32 schreef ruud.nl het volgende:
Nog niet eens plaatjes posten om te verduidelijken wat hij bedoelt.![]()
Kuttopic!![]()
Check die gore kutjes daar beneden !!111 !11quote:
ik wil ze wel metenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef vroutje het volgende:
Ik heb middelgrote denk ik (bestaat dat?)
Je hebt prima tieten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef vroutje het volgende:
Ik heb middelgrote denk ik (bestaat dat?)
Anorexiafiguurtjesquote:
quote:
echt een opmerking van iemand die wel eens wat gehoord heeft over sex maar het nog nooit gedaan heeft..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Gratenpakhuisen die je boned en waarbij je na elke slagg *KRAK* hoort omdat er weer een belangrijk bot scheurt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef extreme het volgende:
echt een opmerking van iemand die wel eens wat gehoord heeft over sex maar het nog nooit gedaan heeft..![]()
quote:
ik neem het op voor de wat minder bedeelde vrouw hier ja, jij hebt niks te klagenquote:
Je bent gewoon zo'n zielig persoon die niemand mee kan krijgen en dan maar gaat inspelen op meisjes met psychische problemen die je inpakt met mooie praatjes hun neukt, dan dumpt. Waarna ze zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:34 schreef extreme het volgende:
[..]
ik neem het op voor de wat minder bedeelde vrouw hier ja, jij hebt niks te klagen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo'n zielig persoon die niemand mee kan krijgen en dan maar gaat inspelen op meisjes met psychische problemen die je inpakt met mooie praatjes hun neukt, dan dumpt. Waarna ze zelfmoord plegen.
Grovvert !
Van toepassing op 90% van de reaguurders.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef extreme het volgende:
[..]
echt een opmerking van iemand die wel eens wat gehoord heeft over sex maar het nog nooit gedaan heeft..![]()
dude, je hebt allebei blauwe heupen na de sex, maar er gaat niks stuk.
trouwens, heb je weleens records gebroken of alleen platen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Gratenpakhuisen die je boned en waarbij je na elke slagg *KRAK* hoort omdat er weer een belangrijk bot scheurt.
Ik kwam ook al op voor de kleingetiete (ja, da's een woord) onder ons, maar jij gaat zitten likkebaarden over anorexiafiguurtjes. Da's net even te ver.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:34 schreef extreme het volgende:
[..]
ik neem het op voor de wat minder bedeelde vrouw hier ja, jij hebt niks te klagen
Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik kwam ook al op voor de kleingetiete (ja, da's een woord) onder ons, maar jij gaat zitten likkebaarden over anorexiafiguurtjes. Da's net even te ver..
Trouwens, misschien vinden sommigen mijn tieten ook wel te klein. Da kan, heur..
Inderdaad. GeenStijl isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:38 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Van toepassing op 90% van de reaguurders.
dat zijn mensen die met weinig aangebodene geen genoegen nemen. het zijn net wijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trouwens, misschien vinden sommigen mijn tieten ook wel te klein. Da kan, heur..
Zullen we daten ? Kan ik die tieten van je eens goed bekijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik kwam ook al op voor de kleingetiete (ja, da's een woord) onder ons, maar jij gaat zitten likkebaarden over anorexiafiguurtjes. Da's net even te ver..
MUUS' meisjes zijn een maatje groter dan die van mij. Ter referentiequote:
Tnxquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
MUUS' meisjes zijn een maatje groter dan die van mij. Ter referentie
foto?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef MUUS het volgende:
toen ze 11 was jahquote:
Grappig, ex, heel grappig.quote:
Ja hey, sommigen hebben aan cup F nog niet genoeg.quote:
True....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hey, sommigen hebben aan cup F nog niet genoeg.
wou je beweren dat je grote tieten had toen je 11 was dan?quote:
cant blame a guy for trying..quote:
~quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:49 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ook al is de weegschaal kapot, je bent wel aangekomen he.![]()
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef EDMAN- het volgende:
lol wat een bullshit reacties zitten er bij
soms is het mooi soms niet.
En niet kunnen vluchten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef Birra het volgende:
Ja, ze moet ook een strak kutje hebben natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Maar wtf boeit dat gek het gaat toch om het innerlijk ? ( jeweets de baarmoeder )
Om babies te voeden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Trouwens. Waar dienen tieten eigenlijk voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |