Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook rozequote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar vertel eens.... Hoe kwam je op de username oranjekoek? En bestaan ze ook echt? Want ik ken alleen maar die roze....
sneelllllquote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
fipo en centraal
'Dames en heren! Laten we het centraal houden ja? Dames? Heren? Centraal alstublieft. Ik blief u het centraal te houden kinders"quote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
fipo en centraal
90 jaar geleden? Dan had ik OuweTaart gekozen als usernamequote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook roze![]()
Hey broek wat ben je rustig!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Jeweetogggg.
Ja!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
90 jaar geleden? Dan had ik OuweTaart gekozen als username
Maar E, afkorting van je naam?
hahaha en wat zeiden ze?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Beelzebub
Belzebub
Belzemup
Belzemop
Bellezemop
Bellen ze 'm op.
kijkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook roze![]()
hahahaa Ik zal mannen nooit begrijpenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk
oranjekoek
oftewel koekske, koekje, keke, ke, E dus toch e
oranje, ranje, je en weer e
mnakkelijk te herleiden dus
Klopt.quote:
kan ook jaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
En PeZu dan? Daar ben ik nooit achtergekomen, destijds zei ik iets van Peter Zuipt.
Mag je dus klonen hebben? Wat zijn de regels hier nou voor?quote:Gebruikersnaam: Beelzebub85 (klik hier om onder een andere naam te posten)
Je zit nog in de olierush?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt.
Niet veel te melden, ook niet veel om over mee te lullen hier.![]()
hee,quote:
Nee, mag niet. Slotje kut-user.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mag je dus klonen hebben? Wat zijn de regels hier nou voor?
Eerst geschrokken en toen opgelucht dus!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Verkeersgewonden
Verkeerdgewonden
Verkeerdverbonden/
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Verkeersgewonden
Verkeerdgewonden
Verkeerdverbonden/
hoi beelzebubquote:
Hallo! Gaat het al een beetje beter?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Aight, ik kom ook nog maar eens ff kijken.
Jaaaaa. Ik dacht bij mezelf: Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen. Bleek het allemaal mee te vallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eerst geschrokken en toen opgelucht dus!
Ghehe.quote:
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw.
Consistent betekent in de logica: innerlijk samenhangend en niet tegenstrijdig-Wikiquote:
Is goed!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik dacht bij mezelf: Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen. Bleek het allemaal mee te vallen.
Ga je mee roken buiten?
Oranjekoek (Fryske Oranjekoeke) is een typisch Friese lekkernij. De oranjekoek dankt zijn naam aan de gecarameliseerde sinaasappelsnippers welke op de oranjekoek zijn aangebracht.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Consistent betekent in de logica: innerlijk samenhangend en niet tegenstrijdig-Wiki
NU weet ik nog niks
Welterusten broek! Slaap lekker!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Ik weet wel dat ik moe ben, daar ga ik dus wat aan doen!
Tot morgen.![]()
kuchquote:Op maandag 4 juni 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn FOK! doet raar en laad maar de helft van de plaatkes, ook die van quoten.
ooh jaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Consistent betekent in de logica: innerlijk samenhangend en niet tegenstrijdig-Wiki
NU weet ik nog niks
Ja, maar ga morgen aan mijn verslag werken en nog schoolopdracht maken. Komt anders ook niets van.quote:
dus? wat is je naam PeZu? Wie zit er achter deurtje nummer 3?quote:
Zolang niemand weet waar je stage loopt...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Koek, zou je je post waarin je mij quote ff willen editten, misschien niet zo verstandig dit op het internet te zeggen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dus? wat is je naam PeZu? Wie zit er achter deurtje nummer 3?
staatsegeheimquote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dus? wat is je naam PeZu? Wie zit er achter deurtje nummer 3?
Zolang ze niet op mijn computer internetten en de geschiedenis bekijkenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zolang niemand weet waar je stage loopt...
Zolang ze niet weten wat je nick isquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zolang ze niet op mijn computer internetten en de geschiedenis bekijken.
quote:
sorry, wou je niet aan t huilen maken, kan ik je een biertje inschenkenquote:
My Active topics, sta gewoon ingelogdquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zolang ze niet weten wat je nick is
ja dat kanquote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef smammela het volgende:
[..]
sorry, wou je niet aan t huilen maken, kan ik je een biertje inschenken![]()
Ja.. mannen....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef smammela het volgende:
[..]
sorry, wou je niet aan t huilen maken, kan ik je een biertje inschenken![]()
zo snel op hun teentjes getraptquote:
Ik was spontaan aan het niezen, cybergriep!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
My Active topics, sta gewoon ingelogd.
Maar bedankt iig.
Tim, niet over zijn hoofd lopen!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mother... tell your children not to walk my wayHeadbangen!
Ik heb redelijk wat lucht nu eigenlijk, gaat de goede kant op.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was spontaan aan het niezen, cybergriep!
kijk eens een lekker versgetapt pilsje bij de dichtsbijzijnde kroeg gehaaldquote:
Beter!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat lucht nu eigenlijk, gaat de goede kant op.
Vrijdag was het erg, denk dat elke keer als ik moest niesen wel 15x deed ongeveer. Bleef maar bezig.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Beter!Als ik nies gaat dat meteen 6 keer achterlekaar, dus Ludo, mijn vriend lag zich weer te verkneukelen.
Heb je een kroeg op de hoek?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef smammela het volgende:
[..]
kijk eens een lekker versgetapt pilsje bij de dichtsbijzijnde kroeg gehaald![]()
Leeft die uberhaupt nog?quote:
allemachtig! hahahaaaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrijdag was het erg, denk dat elke keer als ik moest niesen wel 15x deed ongeveer. Bleef maar bezig.
Ja van de week nog wel, ik weet niet hoe het nu met haar gaat. Heeft ze dat baantje nog gekregen?quote:
69? 88? 563?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Iemand nog lekkere nummers die ik niet ken?
Je zou het bijna denken, zo afwezig is ze.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja van de week nog wel, ik weet niet hoe het nu met haar gaat. Heeft ze dat baantje nog gekregen?
Welterusten smammela! Slaap lekker!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:26 schreef smammela het volgende:
ach luxe, wat is luxe.
maar ben moe van de wandeling, kga naar bed!!!
have fun!
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef smammela het volgende:
[..]
kijk eens een lekker versgetapt pilsje bij de dichtsbijzijnde kroeg gehaald![]()
Ja lieverd, ze is al weg! je moet het ijzer smeden als het heet is!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja lieverd, ze is al weg! je moet het ijzer smeden als het heet is!![]()
hahahahaaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
88 en 563 ken ik niet. 69 wel, dat is gerookte zalmfilet.
geen flauw ideequote:
Ik schat 31!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Niet mijn gemiddelde, dat is gewoon mijn leeftijdquote:Op maandag 4 juni 2007 00:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Is dat jouw gemiddelde leeftijd?Of hoor ik zoiets niet te vragen aan een dame?
hoe weet je dan of ze te jong isquote:
Voor je het weet ben je er ook!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dan zit ik er toch 9 jaar onder.
Toch wel een heel mooi compliment. Mij schatten ze vaker ouder als ik mijn bril opheb, zonder ben ik blijkbaar jonger.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Niet mijn gemiddelde, dat is gewoon mijn leeftijdeen moedertje van de peuterspeelzaal dacht ik ik evenoud als haar was! 23!
![]()
Hartelijk om gelachen dus, ik ben bijna het omgekeerde.
Als je naar binnengaat.... en je kan met je duim je wijsvinger aanraken.... Dan is ze niet meer zó jong.quote:
Ik probeer je bij haar weg te houden, snap dat dan. Je snapt niks van vrouwen he.quote:
Zonnenbril of gewone bril?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Toch wel een heel mooi compliment. Mij schatten ze vaker ouder als ik mijn bril opheb, zonder ben ik blijkbaar jonger.
hahahahahaaaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Als je naar binnengaat.... en je kan met je duim je wijsvinger aanraken.... Dan is ze niet meer zó jong.![]()
Ik vind vaak dat een bril iemand ouder maaktquote:Op maandag 4 juni 2007 00:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gewone. Heb hem eigenlijk alleen op het werk op.
Experiment. Ik zet mijn bril de komende week af, maar laat een baard van 20 cm groeien.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik vind vaak dat een bril iemand ouder maakt
dat doet me aan bommen denken! op een of andere wazige manierquote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Experiment. Ik zet mijn bril de komende week af, maar laat een baard van 20 cm groeien.
Ja! Lekker, dank je!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
Friet met mayonaise!!!!!!!!!
Maar mijn baard is niet grijs/zwart maar gewoon helemaal zwart.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dat doet me aan bommen denken! op een of andere wazige manier
Welterusten PeZuquote:
Serieus? geschilde aadappelen is patat in Limburg?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gesjilde eerappele heet het hier in Limbonia.
Trusten.
whgen will those clouds all dissapeaaarreeequote:Op maandag 4 juni 2007 00:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Angie, Aaaaangie. Where will it lead us from here!?
Dat is het toch ook?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Serieus? geschilde aadappelen is patat in Limburg?
nee het is patat!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Nee gewoon friet, of frietten. frieten.
het gaat een lange nacht worden! Is je vriendinnetje niet online?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik verveel me nu al... en ben pas 2 uur hier....
Nog 5 en een half te gaan.
isn't it ironic, don't you think.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Joah ik ga zo ook maar eens slapen denk ik, anders verslaap ik me nog om me ziek te melden.
Ik dacht dat je al weg was!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Joah ik ga zo ook maar eens slapen denk ik, anders verslaap ik me nog om me ziek te melden.
Als jij ook gaat zit er niet veel anders op dan toch ook nu echt naar bed te gaan..quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed! Werk ze nog Beelzebub, ik hoop dat het snel om is!![]()
![]()
Goeiemorgen Tezz!Misschien zie ik je vanavond nog!
Ja, naar bed jij!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als jij ook gaat zit er niet veel anders op dan toch ook nu echt naar bed te gaan..
Moet je Thank you van haar eens luisteren, als ik die hoor gaat die bij mij in me hoofd zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef oranjekoek het volgende:
nu zit ik met dat lied in mijn hoofd.
Die ligt te maffen...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
het gaat een lange nacht worden! Is je vriendinnetje niet online?
http://www.youtube.com/watch?v=Vh3xMnWJKHs&mode=related&search=quote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef oranjekoek het volgende:
it's like raaaaiin on your wedding day
how bout me enjoying the moment for once, how bout how good it feels to finally forgive you.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je Thank you van haar eens luisteren, als ik die hoor gaat die bij mij in me hoofd zitten.
Maar ik heb hem net heel verstandig weer opgezet natuurlijk.
das wel gek! wat luister je normaal dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wel een mooi iets, sinds me beroerd voel luister ik veel andere muziek als normaal.
Ben ik nu mee bezigquote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
how bout me enjoying the moment for once, how bout how good it feels to finally forgive you.
pfffff help. Al die liedjhes gaan in mijn hoofd zitten. Morgen de cd maar weer eens luisteren.
Welterusten!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Slaap lekker oranjekoekje
je gaat nog wel slapen tussen door zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Morgen is het ook nog werkzeDe laatste....
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
das wel gek! wat luister je normaal dan?
Hmm dat lijstje is niet echt waterdicht daar mijn laptop nog wel eens een paar weekjes elders is geweest. Maar oké..quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.
Er is kermis op het plein voor het huis... kleine kans dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
je gaat nog wel slapen tussen door zeker?![]()
Goede lijstquote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.
Opvallend dat Faithless, Gorillaz en Jason Mraz zo hoog staan en bijvoorbeeld geen Artic Monkeys, Kaiser chiefs of Dashboard confessionals, voor wat het ook mogen uitmaken. Soms zoek je gewoon een nummer en luister je die en vervolgens ga je wat anders doen en blijft hij non stop dat nummer draaien..quote:
Same here, de laatste tijd staan er alleen maar oude klassiekers op. En volgende maand is het weer techno, de maand erop rock.... varieerd nogal.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opvallend dat Faithless, Gorillaz en Jason Mraz zo hoog staan en bijvoorbeeld geen Artic Monkeys, Kaiser chiefs of Dashboard confessionals, voor wat het ook mogen uitmaken. Soms zoek je gewoon een nummer en luister je die en vervolgens ga je wat anders doen en blijft hij non stop dat nummer draaien..
Ik begrijp mensen met een eenzijdige muzieksmaak dan ook niet echt. Dat is bij mij echt heel erg stemminggevoellig.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Same here, de laatste tijd staan er alleen maar oude klassiekers op. En volgende maand is het weer techno, de maand erop rock.... varieerd nogal.
Af en toe meeschreeuwen met KoRn of Slipsnot enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen met een eenzijdige muzieksmaak dan ook niet echt. Dat is bij mij echt heel erg stemminggevoellig.
Net iets teveel van het goeie. Hoewel KoRn nog wel eens opstaat. De laatste tijd is het meer Guns 'n Roses, Metallica, De Stones enzo.quote:
Inderdaad, zo had ik afgelopen vrijdag of zaterdag System of a Down aanstaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Net iets teveel van het goeie. Hoewel KoRn nog wel eens opstaat. De laatste tijd is het meer Guns 'n Roses, Metallica, De Stones enzo.
Klok 'm naar binnen. Wat is het? Amstel?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
*plop* sprak hij tegen mij.
Een beschaafd flesje Juup.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Klok 'm naar binnen. Wat is het? Amstel?
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend hequote:Op maandag 4 juni 2007 02:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heuj
Juup is altijd goedquote:
Hij was anders best enthousiast bedoeld....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend he. Dan reageerd men niet meteen zo enthousiast
![]()
.
[..]
Juup is altijd goed.
Ik reageer nooit enthousiast op internet volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend he. Dan reageerd men niet meteen zo enthousiast
![]()
.
[..]
Juup is altijd goed.
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voorquote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mijn merkZelfs de hond is ernaar vernoemd.
Zou best kunnen. Ik heb het een jaar of 4 geleden pas 'ontdekt' toen ze het op de tap hadden in de discotheek waar ik werkte.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voor.
Hij smaakte iig weer goed. Hier is het echt al jaren, zolang ik me kan heugen ongeveer. Vanaf dat eiland aangrenzend aan België overgewaaid, toch al wel zo'n 6 à 7 jaar denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb het een jaar of 4 geleden pas 'ontdekt' toen ze het op de tap hadden in de discotheek waar ik werkte.![]()
Ow okquote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hij was anders best enthousiast bedoeld....![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik reageer nooit enthousiast op internet volgens mij.
Maar heeeee super gaaaaaf dat je zo laat nog op FOK! bent.
Heb je mijn jupiler-pic al gezien Ludoquote:Op maandag 4 juni 2007 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voor.
Wat eten en drinken we vandaag? #56quote:Op maandag 4 juni 2007 02:29 schreef LudoSanders het volgende:
Nee waar lieve, lieve SoL?
want bier, jupiler-pic en ikkequote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef LudoSanders het volgende:
Speciaal voor jou zal ik er nog eentje openmaken, kut waarom kom ik mijn goede voornemens nooit na.
Dat deed mij inderdaad beslissen er nog een te openenquote:
fatale combinatiequote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat deed mij inderdaad beslissen er nog een te openen.
Goed hoor knul. Alleen een beetje verbrand vandaag op het strandquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef LudoSanders het volgende:
Hé nu ik je toch spraak mam, hoe is het eigenlijk op vakantie?
Jupilerpet is kinda pauper styloquote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik moet eraan denken om Juup te fotograferen met een flesje Juup voor hem en mijn Jupiler pet op.
Aan de muur staat hij goed! En de hond staat 'm ook niet verkeerd.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jupilerpet is kinda pauper stylo.
Strand? En zag vandaag beelden met regen. We zullen het er maar ophouden dat je van die wijn af had moeten blijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Goed hoor knul. Alleen een beetje verbrand vandaag op het strand![]()
Hou jij de boel wel een beetje netjes daar?
Zie je... Het zijn de vrouwen die aanzetten tot buitensporig drinkgedrag.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:58 schreef LudoSanders het volgende:
Mijne naar Live.
SOL, verdomme weggaan zonder ook maar ff gedag te zeggen.
Like I said....quote:Op maandag 4 juni 2007 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
Had ik er speciaal nog een opengemaakt.. Fuck it, nog eentje dan.
Mijn stiefvader?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry i-net viel uit en ff met vriendlief kleppen![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Nu ik dat typ zie ik pas hoe kansloos dilemma dit is, ik ben ff een biertje halen.
Ludo? Ik denk van GTSTquote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die username?
Ik weet niet echt of het een compliment is dat dit een bijnaam voor mij was maar vandaar dusquote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die username?
Als hij maar centen heeft, dan gedraag ik me zoals van mij verwacht word.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer denk ik zo he![]()
Yeah! Omdat je Ludo heet of omdat je erop lijkt?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet echt of het een compliment is dat dit een bijnaam voor mij was maar vandaar dus.
Van wie was de kloon JanineElschot laatst eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
Heeft Roza een dagje vrij of wat is de bedoeling?
De mijne noemt zich niet JanineElschot.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van wie was de kloon JanineElschot laatst eigenlijk
21 en op die man lijken, dat zou verre van een compliment wezen. Ludo heten deed ik ookal niet, zou het iets te maken hebben met dingen die ik in het verleden heb uitgevoerd? Ik denk het welquote:Op maandag 4 juni 2007 03:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Yeah! Omdat je Ludo heet of omdat je erop lijkt?
Ludo mijn jongen toch...liefde is de allesbepalende kracht van ons universumquote:Op maandag 4 juni 2007 03:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als hij maar centen heeft, dan gedraag ik me zoals van mij verwacht word.
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
21 en op die man lijken, dat zou verre van een compliment wezen. Ludo heten deed ik ookal niet, zou het iets te maken hebben met dingen die ik in het verleden heb uitgevoerd? Ik denk het wel.
Waar heb ik dat eerder gelezen?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ludo mijn jongen toch...liefde is de allesbepalende kracht van ons universum![]()
Liefde gaat door de maag portemonneequote:Op maandag 4 juni 2007 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ludo mijn jongen toch...liefde is de allesbepalende kracht van ons universum![]()
Vroegâh met de bitches op het schoolplein in de kleuterklas ging het alleen maar om knikkers, voetballen of om je vaderrrr, dat waren veul betere tijdenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Liefde gaat door de maag portemonnee.
Volgens mij ging het vroeger of je wel of niet een geel/gouden speldje droeg, of zou moeten dragen.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vroegâh met de bitches op het schoolplein in de kleuterklas ging het alleen maar om knikkers, voetballen of om je vaderrrr, dat waren veul betere tijden
Je leeftquote:Op maandag 4 juni 2007 03:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vroegâh met de bitches op het schoolplein in de kleuterklas ging het alleen maar om knikkers, voetballen of om je vaderrrr, dat waren veul betere tijden
So true, zodra het nu serieus dreigt te gaan worden dient de vraag wat doen je ouders eigenlijk, of subtieler waar precies woon jequote:Op maandag 4 juni 2007 03:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja, na een paar gedwongen binnenlandse vakanties zit ik atm zonder vaste woon- of verblijfplaats en zit ik vanaaf maar te netten in de bibliotheek en ben ik afleveringen aan het zoeken op youtube van Knoop in je Zakdoekquote:Op maandag 4 juni 2007 03:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
So true, zodra het nu serieus dreigt te gaan worden dient de vraag wat doen je ouders eigenlijk, of subtieler waar precies woon je.
Ik moet ook maar ik wil niet liggen dat doet pijnquote:Op maandag 4 juni 2007 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
Met Sylvia Millecam in levende lijven, God hebben haar ziel. Ik ga er nu toch echt een eind aan breien al zei ik dat exact 2 uur geleden ook al.
Zo erg verbrand? Hier heeft de zon niet tot nauwelijks geschenen. Voornamelijk bewolking maar wel lekker warm daar niet van.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik moet ook maar ik wil niet liggen dat doet pijn![]()
Ja op mijn rug, terwijl ik helemaal niet met mijn rug naar de zon toe heb gezeten/gelegenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo erg verbrand? Hier heeft de zon niet tot nauwelijks geschenen. Voornamelijk bewolking maar wel lekker warm daar niet van.
MIE-IE-IETJE!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 03:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik moet ook maar ik wil niet liggen dat doet pijn![]()
Ha! Ik op mijn zij, dan moet je moeilijk doen om dat te verbranden.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja op mijn rug, terwijl ik helemaal niet met mijn rug naar de zon toe heb gezeten/gelegen![]()
En ik val dus ook altijd in slaap op mijn rug![]()
geylquote:Op maandag 4 juni 2007 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MIE-IE-IETJE!!!
In de Vietnam oorlog, ik was zojuist op een landmijn gaan staan, boem mijn been vloog er van af maar die kon ik nog net grijpen. Toen kwamen er een paar Vietcongs dus ik pafte ik even neer en hinkelde ik naar de chopter waar ik even een sodaatje pakte onderwijl ik nog twee Vietcongs neerpafte en de chopter inging, maar hoorde je mij zeuren...?! NO FOKKING WAY!!!
Rawr.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geyl![]()
![]()
kom nu maar gvd mijn rug insmeren met aftersun![]()
Ja Vietnam! Dat waren nog eens tijden, daar hoorde je niemand zeuren over pijntjes links of rechts. Daar waren de echte mannen nog vertegenwoordigd. Maar dat uitschot wat nu bij het leger zit vraagt zich al af of hij uberhaupt uitgezonden kan worden, nee je zit daar om een beetje je paintballskills op te krikkenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MIE-IE-IETJE!!!
In de Vietnam oorlog, ik was zojuist op een landmijn gaan staan, boem mijn been vloog er van af maar die kon ik nog net grijpen. Toen kwamen er een paar Vietcongs dus ik pafte ik even neer en hinkelde ik naar de chopter waar ik even een sodaatje pakte onderwijl ik nog twee Vietcongs neerpafte en de chopter inging, maar hoorde je mij zeuren...?! NO FOKKING WAY!!!
Precies!quote:Op maandag 4 juni 2007 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja Vietnam! Dat waren nog eens tijden, daar hoorde je niemand zeuren over pijntjes links of rechts. Daar waren de echte mannen nog vertegenwoordigd. Maar dat uitschot wat nu bij het leger zit vraagt zich al af of hij uberhaupt uitgezonden kan worden, nee je zit daar om een beetje je paintballskills op te krikken.
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb daarom ook maar eens contact opgenomen met Dr. WIlders over preventieve fusillatie en deportaties. Dat zou Nederland een hoop goed doen (en lekkere wijven uiteraard)
Hey!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef lucky_m3 het volgende:
Hallo Allemaal,
Even een berichtje om te laten weten dat ik nog leef, alleen nog geen internet heb omdat de vorige huurder upc moest laten blokkeren![]()
.
Dus tot over een tijdje, we hopen binnen 3 weken nuwel eindelijk wat van upc te horen.
Groetjes en tot over een tijdje.
Lucky
Lekker!quote:Op maandag 4 juni 2007 08:39 schreef LudoSanders het volgende:
Zo die verplichting ook weer voldaan. Terug naar bed maar weer.
Hoi Tezz!quote:Op maandag 4 juni 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
teeeeeeeeveeeeeeeeepeeeeeeeeee
(en goedemorgen)
Werk...ben heulemoal geen vroege vogel, maar een avondmens.quote:Op maandag 4 juni 2007 05:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goeiesmorges.... Werk? Of gewoon een vroege vogel?
Heej lucky ! We zien je wel weer veschijnen..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef lucky_m3 het volgende:
Hallo Allemaal,
Even een berichtje om te laten weten dat ik nog leef, alleen nog geen internet heb omdat de vorige huurder upc moest laten blokkeren![]()
.
Dus tot over een tijdje, we hopen binnen 3 weken nuwel eindelijk wat van upc te horen.
Groetjes en tot over een tijdje.
Lucky
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En BeeDee was er ook al vanochtend!![]()
En nog bij vlagen...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:42 schreef oranjekoek het volgende:
Het is weer supertraag hier... ik ga Sanne weer van bed halen!
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En nog bij vlagen...![]()
Zo...kwartetje ook weer binnen. M'n FOK! middag is weer compleet![]()
Ghehe, die dingen zijn nog best lekker.quote:
ijsquote:
Evening...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
Een goede avond trouwens.
goeienavond dan en schmakelijkquote:
Vindt je 't gek ? Tot 03:30 fokken en tot 12 uur slapen...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik eet pas om een uurtje of 10, eetritme is beetje verstoord. Ijs is slechts een tussendoortje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |