Welterusten!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Slaap lekker oranjekoekje
je gaat nog wel slapen tussen door zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Morgen is het ook nog werkzeDe laatste....
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
das wel gek! wat luister je normaal dan?
Hmm dat lijstje is niet echt waterdicht daar mijn laptop nog wel eens een paar weekjes elders is geweest. Maar oké..quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.
Er is kermis op het plein voor het huis... kleine kans dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
je gaat nog wel slapen tussen door zeker?![]()
Goede lijstquote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.
Opvallend dat Faithless, Gorillaz en Jason Mraz zo hoog staan en bijvoorbeeld geen Artic Monkeys, Kaiser chiefs of Dashboard confessionals, voor wat het ook mogen uitmaken. Soms zoek je gewoon een nummer en luister je die en vervolgens ga je wat anders doen en blijft hij non stop dat nummer draaien..quote:
Same here, de laatste tijd staan er alleen maar oude klassiekers op. En volgende maand is het weer techno, de maand erop rock.... varieerd nogal.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opvallend dat Faithless, Gorillaz en Jason Mraz zo hoog staan en bijvoorbeeld geen Artic Monkeys, Kaiser chiefs of Dashboard confessionals, voor wat het ook mogen uitmaken. Soms zoek je gewoon een nummer en luister je die en vervolgens ga je wat anders doen en blijft hij non stop dat nummer draaien..
Ik begrijp mensen met een eenzijdige muzieksmaak dan ook niet echt. Dat is bij mij echt heel erg stemminggevoellig.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Same here, de laatste tijd staan er alleen maar oude klassiekers op. En volgende maand is het weer techno, de maand erop rock.... varieerd nogal.
Af en toe meeschreeuwen met KoRn of Slipsnot enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen met een eenzijdige muzieksmaak dan ook niet echt. Dat is bij mij echt heel erg stemminggevoellig.
Net iets teveel van het goeie. Hoewel KoRn nog wel eens opstaat. De laatste tijd is het meer Guns 'n Roses, Metallica, De Stones enzo.quote:
Inderdaad, zo had ik afgelopen vrijdag of zaterdag System of a Down aanstaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Net iets teveel van het goeie. Hoewel KoRn nog wel eens opstaat. De laatste tijd is het meer Guns 'n Roses, Metallica, De Stones enzo.
Klok 'm naar binnen. Wat is het? Amstel?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
*plop* sprak hij tegen mij.
Een beschaafd flesje Juup.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Klok 'm naar binnen. Wat is het? Amstel?
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend hequote:Op maandag 4 juni 2007 02:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heuj
Juup is altijd goedquote:
Hij was anders best enthousiast bedoeld....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend he. Dan reageerd men niet meteen zo enthousiast
![]()
.
[..]
Juup is altijd goed.
Ik reageer nooit enthousiast op internet volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend he. Dan reageerd men niet meteen zo enthousiast
![]()
.
[..]
Juup is altijd goed.
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voorquote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mijn merkZelfs de hond is ernaar vernoemd.
Zou best kunnen. Ik heb het een jaar of 4 geleden pas 'ontdekt' toen ze het op de tap hadden in de discotheek waar ik werkte.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voor.
Hij smaakte iig weer goed. Hier is het echt al jaren, zolang ik me kan heugen ongeveer. Vanaf dat eiland aangrenzend aan België overgewaaid, toch al wel zo'n 6 à 7 jaar denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb het een jaar of 4 geleden pas 'ontdekt' toen ze het op de tap hadden in de discotheek waar ik werkte.![]()
Ow okquote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hij was anders best enthousiast bedoeld....![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik reageer nooit enthousiast op internet volgens mij.
Maar heeeee super gaaaaaf dat je zo laat nog op FOK! bent.
Heb je mijn jupiler-pic al gezien Ludoquote:Op maandag 4 juni 2007 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voor.
Wat eten en drinken we vandaag? #56quote:Op maandag 4 juni 2007 02:29 schreef LudoSanders het volgende:
Nee waar lieve, lieve SoL?
want bier, jupiler-pic en ikkequote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef LudoSanders het volgende:
Speciaal voor jou zal ik er nog eentje openmaken, kut waarom kom ik mijn goede voornemens nooit na.
Dat deed mij inderdaad beslissen er nog een te openenquote:
fatale combinatiequote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat deed mij inderdaad beslissen er nog een te openen.
Goed hoor knul. Alleen een beetje verbrand vandaag op het strandquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef LudoSanders het volgende:
Hé nu ik je toch spraak mam, hoe is het eigenlijk op vakantie?
Jupilerpet is kinda pauper styloquote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik moet eraan denken om Juup te fotograferen met een flesje Juup voor hem en mijn Jupiler pet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |