Zonnenbril of gewone bril?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Toch wel een heel mooi compliment. Mij schatten ze vaker ouder als ik mijn bril opheb, zonder ben ik blijkbaar jonger.
hahahahahaaaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Als je naar binnengaat.... en je kan met je duim je wijsvinger aanraken.... Dan is ze niet meer zó jong.![]()
Ik vind vaak dat een bril iemand ouder maaktquote:Op maandag 4 juni 2007 00:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gewone. Heb hem eigenlijk alleen op het werk op.
Experiment. Ik zet mijn bril de komende week af, maar laat een baard van 20 cm groeien.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik vind vaak dat een bril iemand ouder maakt
dat doet me aan bommen denken! op een of andere wazige manierquote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Experiment. Ik zet mijn bril de komende week af, maar laat een baard van 20 cm groeien.
Ja! Lekker, dank je!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
Friet met mayonaise!!!!!!!!!
Maar mijn baard is niet grijs/zwart maar gewoon helemaal zwart.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dat doet me aan bommen denken! op een of andere wazige manier
Welterusten PeZuquote:
Serieus? geschilde aadappelen is patat in Limburg?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gesjilde eerappele heet het hier in Limbonia.
Trusten.
whgen will those clouds all dissapeaaarreeequote:Op maandag 4 juni 2007 00:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Angie, Aaaaangie. Where will it lead us from here!?
Dat is het toch ook?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Serieus? geschilde aadappelen is patat in Limburg?
nee het is patat!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Nee gewoon friet, of frietten. frieten.
het gaat een lange nacht worden! Is je vriendinnetje niet online?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik verveel me nu al... en ben pas 2 uur hier....
Nog 5 en een half te gaan.
isn't it ironic, don't you think.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Joah ik ga zo ook maar eens slapen denk ik, anders verslaap ik me nog om me ziek te melden.
Ik dacht dat je al weg was!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Joah ik ga zo ook maar eens slapen denk ik, anders verslaap ik me nog om me ziek te melden.
Als jij ook gaat zit er niet veel anders op dan toch ook nu echt naar bed te gaan..quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed! Werk ze nog Beelzebub, ik hoop dat het snel om is!![]()
![]()
Goeiemorgen Tezz!Misschien zie ik je vanavond nog!
Ja, naar bed jij!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als jij ook gaat zit er niet veel anders op dan toch ook nu echt naar bed te gaan..
Moet je Thank you van haar eens luisteren, als ik die hoor gaat die bij mij in me hoofd zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef oranjekoek het volgende:
nu zit ik met dat lied in mijn hoofd.
Die ligt te maffen...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
het gaat een lange nacht worden! Is je vriendinnetje niet online?
http://www.youtube.com/watch?v=Vh3xMnWJKHs&mode=related&search=quote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef oranjekoek het volgende:
it's like raaaaiin on your wedding day
how bout me enjoying the moment for once, how bout how good it feels to finally forgive you.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je Thank you van haar eens luisteren, als ik die hoor gaat die bij mij in me hoofd zitten.
Maar ik heb hem net heel verstandig weer opgezet natuurlijk.
das wel gek! wat luister je normaal dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wel een mooi iets, sinds me beroerd voel luister ik veel andere muziek als normaal.
Ben ik nu mee bezigquote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
how bout me enjoying the moment for once, how bout how good it feels to finally forgive you.
pfffff help. Al die liedjhes gaan in mijn hoofd zitten. Morgen de cd maar weer eens luisteren.
Welterusten!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Slaap lekker oranjekoekje
je gaat nog wel slapen tussen door zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Morgen is het ook nog werkzeDe laatste....
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
das wel gek! wat luister je normaal dan?
Hmm dat lijstje is niet echt waterdicht daar mijn laptop nog wel eens een paar weekjes elders is geweest. Maar oké..quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.
Er is kermis op het plein voor het huis... kleine kans dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
je gaat nog wel slapen tussen door zeker?![]()
Goede lijstquote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrij gevarieerd, in iTunes stonden Coldplay, Faithless, Gorillaz, Jack Johnson, Jamiroquai, Jason Mraz, John Mayer, Moby, The Prodigy, Red Hot Chili Peppers, vrij hoog in de meest afgespeelde lijst.
Opvallend dat Faithless, Gorillaz en Jason Mraz zo hoog staan en bijvoorbeeld geen Artic Monkeys, Kaiser chiefs of Dashboard confessionals, voor wat het ook mogen uitmaken. Soms zoek je gewoon een nummer en luister je die en vervolgens ga je wat anders doen en blijft hij non stop dat nummer draaien..quote:
Same here, de laatste tijd staan er alleen maar oude klassiekers op. En volgende maand is het weer techno, de maand erop rock.... varieerd nogal.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opvallend dat Faithless, Gorillaz en Jason Mraz zo hoog staan en bijvoorbeeld geen Artic Monkeys, Kaiser chiefs of Dashboard confessionals, voor wat het ook mogen uitmaken. Soms zoek je gewoon een nummer en luister je die en vervolgens ga je wat anders doen en blijft hij non stop dat nummer draaien..
Ik begrijp mensen met een eenzijdige muzieksmaak dan ook niet echt. Dat is bij mij echt heel erg stemminggevoellig.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Same here, de laatste tijd staan er alleen maar oude klassiekers op. En volgende maand is het weer techno, de maand erop rock.... varieerd nogal.
Af en toe meeschreeuwen met KoRn of Slipsnot enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen met een eenzijdige muzieksmaak dan ook niet echt. Dat is bij mij echt heel erg stemminggevoellig.
Net iets teveel van het goeie. Hoewel KoRn nog wel eens opstaat. De laatste tijd is het meer Guns 'n Roses, Metallica, De Stones enzo.quote:
Inderdaad, zo had ik afgelopen vrijdag of zaterdag System of a Down aanstaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Net iets teveel van het goeie. Hoewel KoRn nog wel eens opstaat. De laatste tijd is het meer Guns 'n Roses, Metallica, De Stones enzo.
Klok 'm naar binnen. Wat is het? Amstel?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
*plop* sprak hij tegen mij.
Een beschaafd flesje Juup.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Klok 'm naar binnen. Wat is het? Amstel?
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend hequote:Op maandag 4 juni 2007 02:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heuj
Juup is altijd goedquote:
Hij was anders best enthousiast bedoeld....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend he. Dan reageerd men niet meteen zo enthousiast
![]()
.
[..]
Juup is altijd goed.
Ik reageer nooit enthousiast op internet volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah ik ben hier nog niet zo bekend he. Dan reageerd men niet meteen zo enthousiast
![]()
.
[..]
Juup is altijd goed.
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voorquote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mijn merkZelfs de hond is ernaar vernoemd.
Zou best kunnen. Ik heb het een jaar of 4 geleden pas 'ontdekt' toen ze het op de tap hadden in de discotheek waar ik werkte.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voor.
Hij smaakte iig weer goed. Hier is het echt al jaren, zolang ik me kan heugen ongeveer. Vanaf dat eiland aangrenzend aan België overgewaaid, toch al wel zo'n 6 à 7 jaar denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb het een jaar of 4 geleden pas 'ontdekt' toen ze het op de tap hadden in de discotheek waar ik werkte.![]()
Ow okquote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hij was anders best enthousiast bedoeld....![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik reageer nooit enthousiast op internet volgens mij.
Maar heeeee super gaaaaaf dat je zo laat nog op FOK! bent.
Heb je mijn jupiler-pic al gezien Ludoquote:Op maandag 4 juni 2007 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Zeeland mogen we dan vaak achterlopen, met Jupiler liepen wij toch echt jaren voor.
Wat eten en drinken we vandaag? #56quote:Op maandag 4 juni 2007 02:29 schreef LudoSanders het volgende:
Nee waar lieve, lieve SoL?
want bier, jupiler-pic en ikkequote:Op maandag 4 juni 2007 02:30 schreef LudoSanders het volgende:
Speciaal voor jou zal ik er nog eentje openmaken, kut waarom kom ik mijn goede voornemens nooit na.
Dat deed mij inderdaad beslissen er nog een te openenquote:
fatale combinatiequote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat deed mij inderdaad beslissen er nog een te openen.
Goed hoor knul. Alleen een beetje verbrand vandaag op het strandquote:Op maandag 4 juni 2007 02:36 schreef LudoSanders het volgende:
Hé nu ik je toch spraak mam, hoe is het eigenlijk op vakantie?
Jupilerpet is kinda pauper styloquote:Op maandag 4 juni 2007 02:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik moet eraan denken om Juup te fotograferen met een flesje Juup voor hem en mijn Jupiler pet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |