Zonnenbril of gewone bril?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Toch wel een heel mooi compliment. Mij schatten ze vaker ouder als ik mijn bril opheb, zonder ben ik blijkbaar jonger.
hahahahahaaaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Als je naar binnengaat.... en je kan met je duim je wijsvinger aanraken.... Dan is ze niet meer zó jong.![]()
Ik vind vaak dat een bril iemand ouder maaktquote:Op maandag 4 juni 2007 00:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gewone. Heb hem eigenlijk alleen op het werk op.
Experiment. Ik zet mijn bril de komende week af, maar laat een baard van 20 cm groeien.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik vind vaak dat een bril iemand ouder maakt
dat doet me aan bommen denken! op een of andere wazige manierquote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Experiment. Ik zet mijn bril de komende week af, maar laat een baard van 20 cm groeien.
Ja! Lekker, dank je!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
Friet met mayonaise!!!!!!!!!
Maar mijn baard is niet grijs/zwart maar gewoon helemaal zwart.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dat doet me aan bommen denken! op een of andere wazige manier
Welterusten PeZuquote:
Serieus? geschilde aadappelen is patat in Limburg?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gesjilde eerappele heet het hier in Limbonia.
Trusten.
whgen will those clouds all dissapeaaarreeequote:Op maandag 4 juni 2007 00:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Angie, Aaaaangie. Where will it lead us from here!?
Dat is het toch ook?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Serieus? geschilde aadappelen is patat in Limburg?
nee het is patat!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Nee gewoon friet, of frietten. frieten.
het gaat een lange nacht worden! Is je vriendinnetje niet online?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik verveel me nu al... en ben pas 2 uur hier....
Nog 5 en een half te gaan.
isn't it ironic, don't you think.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Joah ik ga zo ook maar eens slapen denk ik, anders verslaap ik me nog om me ziek te melden.
Ik dacht dat je al weg was!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Joah ik ga zo ook maar eens slapen denk ik, anders verslaap ik me nog om me ziek te melden.
Als jij ook gaat zit er niet veel anders op dan toch ook nu echt naar bed te gaan..quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed! Werk ze nog Beelzebub, ik hoop dat het snel om is!![]()
![]()
Goeiemorgen Tezz!Misschien zie ik je vanavond nog!
Ja, naar bed jij!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als jij ook gaat zit er niet veel anders op dan toch ook nu echt naar bed te gaan..
Moet je Thank you van haar eens luisteren, als ik die hoor gaat die bij mij in me hoofd zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef oranjekoek het volgende:
nu zit ik met dat lied in mijn hoofd.
Die ligt te maffen...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
het gaat een lange nacht worden! Is je vriendinnetje niet online?
http://www.youtube.com/watch?v=Vh3xMnWJKHs&mode=related&search=quote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef oranjekoek het volgende:
it's like raaaaiin on your wedding day
how bout me enjoying the moment for once, how bout how good it feels to finally forgive you.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je Thank you van haar eens luisteren, als ik die hoor gaat die bij mij in me hoofd zitten.
Maar ik heb hem net heel verstandig weer opgezet natuurlijk.
das wel gek! wat luister je normaal dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wel een mooi iets, sinds me beroerd voel luister ik veel andere muziek als normaal.
Ben ik nu mee bezigquote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
how bout me enjoying the moment for once, how bout how good it feels to finally forgive you.
pfffff help. Al die liedjhes gaan in mijn hoofd zitten. Morgen de cd maar weer eens luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |