Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook rozequote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar vertel eens.... Hoe kwam je op de username oranjekoek? En bestaan ze ook echt? Want ik ken alleen maar die roze....
sneelllllquote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
fipo en centraal
'Dames en heren! Laten we het centraal houden ja? Dames? Heren? Centraal alstublieft. Ik blief u het centraal te houden kinders"quote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
fipo en centraal
90 jaar geleden? Dan had ik OuweTaart gekozen als usernamequote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook roze![]()
Hey broek wat ben je rustig!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Jeweetogggg.
Ja!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
90 jaar geleden? Dan had ik OuweTaart gekozen als username
Maar E, afkorting van je naam?
hahaha en wat zeiden ze?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Beelzebub
Belzebub
Belzemup
Belzemop
Bellezemop
Bellen ze 'm op.
kijkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook roze![]()
hahahaa Ik zal mannen nooit begrijpenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk
oranjekoek
oftewel koekske, koekje, keke, ke, E dus toch e
oranje, ranje, je en weer e
mnakkelijk te herleiden dus
Klopt.quote:
kan ook jaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
En PeZu dan? Daar ben ik nooit achtergekomen, destijds zei ik iets van Peter Zuipt.
Mag je dus klonen hebben? Wat zijn de regels hier nou voor?quote:Gebruikersnaam: Beelzebub85 (klik hier om onder een andere naam te posten)
Je zit nog in de olierush?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt.
Niet veel te melden, ook niet veel om over mee te lullen hier.![]()
hee,quote:
Nee, mag niet. Slotje kut-user.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mag je dus klonen hebben? Wat zijn de regels hier nou voor?
Eerst geschrokken en toen opgelucht dus!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Verkeersgewonden
Verkeerdgewonden
Verkeerdverbonden/
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Verkeersgewonden
Verkeerdgewonden
Verkeerdverbonden/
hoi beelzebubquote:
Hallo! Gaat het al een beetje beter?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Aight, ik kom ook nog maar eens ff kijken.
Jaaaaa. Ik dacht bij mezelf: Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen. Bleek het allemaal mee te vallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eerst geschrokken en toen opgelucht dus!
Ghehe.quote:
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw.
Consistent betekent in de logica: innerlijk samenhangend en niet tegenstrijdig-Wikiquote:
Is goed!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik dacht bij mezelf: Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen. Bleek het allemaal mee te vallen.
Ga je mee roken buiten?
Oranjekoek (Fryske Oranjekoeke) is een typisch Friese lekkernij. De oranjekoek dankt zijn naam aan de gecarameliseerde sinaasappelsnippers welke op de oranjekoek zijn aangebracht.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Consistent betekent in de logica: innerlijk samenhangend en niet tegenstrijdig-Wiki
NU weet ik nog niks
Welterusten broek! Slaap lekker!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Ik weet wel dat ik moe ben, daar ga ik dus wat aan doen!
Tot morgen.![]()
kuchquote:Op maandag 4 juni 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn FOK! doet raar en laad maar de helft van de plaatkes, ook die van quoten.
ooh jaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Consistent betekent in de logica: innerlijk samenhangend en niet tegenstrijdig-Wiki
NU weet ik nog niks
Ja, maar ga morgen aan mijn verslag werken en nog schoolopdracht maken. Komt anders ook niets van.quote:
dus? wat is je naam PeZu? Wie zit er achter deurtje nummer 3?quote:
Zolang niemand weet waar je stage loopt...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Koek, zou je je post waarin je mij quote ff willen editten, misschien niet zo verstandig dit op het internet te zeggen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dus? wat is je naam PeZu? Wie zit er achter deurtje nummer 3?
staatsegeheimquote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dus? wat is je naam PeZu? Wie zit er achter deurtje nummer 3?
Zolang ze niet op mijn computer internetten en de geschiedenis bekijkenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zolang niemand weet waar je stage loopt...
Zolang ze niet weten wat je nick isquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zolang ze niet op mijn computer internetten en de geschiedenis bekijken.
quote:
sorry, wou je niet aan t huilen maken, kan ik je een biertje inschenkenquote:
My Active topics, sta gewoon ingelogdquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zolang ze niet weten wat je nick is
ja dat kanquote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef smammela het volgende:
[..]
sorry, wou je niet aan t huilen maken, kan ik je een biertje inschenken![]()
Ja.. mannen....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef smammela het volgende:
[..]
sorry, wou je niet aan t huilen maken, kan ik je een biertje inschenken![]()
zo snel op hun teentjes getraptquote:
Ik was spontaan aan het niezen, cybergriep!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
My Active topics, sta gewoon ingelogd.
Maar bedankt iig.
Tim, niet over zijn hoofd lopen!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mother... tell your children not to walk my wayHeadbangen!
Ik heb redelijk wat lucht nu eigenlijk, gaat de goede kant op.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was spontaan aan het niezen, cybergriep!
kijk eens een lekker versgetapt pilsje bij de dichtsbijzijnde kroeg gehaaldquote:
Beter!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat lucht nu eigenlijk, gaat de goede kant op.
Vrijdag was het erg, denk dat elke keer als ik moest niesen wel 15x deed ongeveer. Bleef maar bezig.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Beter!Als ik nies gaat dat meteen 6 keer achterlekaar, dus Ludo, mijn vriend lag zich weer te verkneukelen.
Heb je een kroeg op de hoek?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef smammela het volgende:
[..]
kijk eens een lekker versgetapt pilsje bij de dichtsbijzijnde kroeg gehaald![]()
Leeft die uberhaupt nog?quote:
allemachtig! hahahaaaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrijdag was het erg, denk dat elke keer als ik moest niesen wel 15x deed ongeveer. Bleef maar bezig.
Ja van de week nog wel, ik weet niet hoe het nu met haar gaat. Heeft ze dat baantje nog gekregen?quote:
69? 88? 563?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Iemand nog lekkere nummers die ik niet ken?
Je zou het bijna denken, zo afwezig is ze.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja van de week nog wel, ik weet niet hoe het nu met haar gaat. Heeft ze dat baantje nog gekregen?
Welterusten smammela! Slaap lekker!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:26 schreef smammela het volgende:
ach luxe, wat is luxe.
maar ben moe van de wandeling, kga naar bed!!!
have fun!
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef smammela het volgende:
[..]
kijk eens een lekker versgetapt pilsje bij de dichtsbijzijnde kroeg gehaald![]()
Ja lieverd, ze is al weg! je moet het ijzer smeden als het heet is!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja lieverd, ze is al weg! je moet het ijzer smeden als het heet is!![]()
hahahahaaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
88 en 563 ken ik niet. 69 wel, dat is gerookte zalmfilet.
geen flauw ideequote:
Ik schat 31!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Niet mijn gemiddelde, dat is gewoon mijn leeftijdquote:Op maandag 4 juni 2007 00:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Is dat jouw gemiddelde leeftijd?Of hoor ik zoiets niet te vragen aan een dame?
hoe weet je dan of ze te jong isquote:
Voor je het weet ben je er ook!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dan zit ik er toch 9 jaar onder.
Toch wel een heel mooi compliment. Mij schatten ze vaker ouder als ik mijn bril opheb, zonder ben ik blijkbaar jonger.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Niet mijn gemiddelde, dat is gewoon mijn leeftijdeen moedertje van de peuterspeelzaal dacht ik ik evenoud als haar was! 23!
![]()
Hartelijk om gelachen dus, ik ben bijna het omgekeerde.
Als je naar binnengaat.... en je kan met je duim je wijsvinger aanraken.... Dan is ze niet meer zó jong.quote:
Ik probeer je bij haar weg te houden, snap dat dan. Je snapt niks van vrouwen he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |