Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook rozequote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar vertel eens.... Hoe kwam je op de username oranjekoek? En bestaan ze ook echt? Want ik ken alleen maar die roze....
sneelllllquote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
fipo en centraal
'Dames en heren! Laten we het centraal houden ja? Dames? Heren? Centraal alstublieft. Ik blief u het centraal te houden kinders"quote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
fipo en centraal
90 jaar geleden? Dan had ik OuweTaart gekozen als usernamequote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook roze![]()
Hey broek wat ben je rustig!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Jeweetogggg.
Ja!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
90 jaar geleden? Dan had ik OuweTaart gekozen als username
Maar E, afkorting van je naam?
hahaha en wat zeiden ze?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Beelzebub
Belzebub
Belzemup
Belzemop
Bellezemop
Bellen ze 'm op.
kijkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ze bestaan natuurlijk, het was 90 jaar geleden mijn eerste emailadres, Mijn nick is E maar dat mocht niet van Fok!, te kort! En ze zijn ook roze![]()
hahahaa Ik zal mannen nooit begrijpenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk
oranjekoek
oftewel koekske, koekje, keke, ke, E dus toch e
oranje, ranje, je en weer e
mnakkelijk te herleiden dus
Klopt.quote:
kan ook jaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
En PeZu dan? Daar ben ik nooit achtergekomen, destijds zei ik iets van Peter Zuipt.
Mag je dus klonen hebben? Wat zijn de regels hier nou voor?quote:Gebruikersnaam: Beelzebub85 (klik hier om onder een andere naam te posten)
Je zit nog in de olierush?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt.
Niet veel te melden, ook niet veel om over mee te lullen hier.![]()
hee,quote:
Nee, mag niet. Slotje kut-user.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mag je dus klonen hebben? Wat zijn de regels hier nou voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |