Aan de muur staat hij goed! En de hond staat 'm ook niet verkeerd.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jupilerpet is kinda pauper stylo.
Strand? En zag vandaag beelden met regen. We zullen het er maar ophouden dat je van die wijn af had moeten blijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Goed hoor knul. Alleen een beetje verbrand vandaag op het strand![]()
Hou jij de boel wel een beetje netjes daar?
Zie je... Het zijn de vrouwen die aanzetten tot buitensporig drinkgedrag.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:58 schreef LudoSanders het volgende:
Mijne naar Live.
SOL, verdomme weggaan zonder ook maar ff gedag te zeggen.
Like I said....quote:Op maandag 4 juni 2007 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
Had ik er speciaal nog een opengemaakt.. Fuck it, nog eentje dan.
Mijn stiefvader?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry i-net viel uit en ff met vriendlief kleppen![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Nu ik dat typ zie ik pas hoe kansloos dilemma dit is, ik ben ff een biertje halen.
Ludo? Ik denk van GTSTquote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die username?
Ik weet niet echt of het een compliment is dat dit een bijnaam voor mij was maar vandaar dusquote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die username?
Als hij maar centen heeft, dan gedraag ik me zoals van mij verwacht word.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer denk ik zo he![]()
Yeah! Omdat je Ludo heet of omdat je erop lijkt?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet echt of het een compliment is dat dit een bijnaam voor mij was maar vandaar dus.
Van wie was de kloon JanineElschot laatst eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 03:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
Heeft Roza een dagje vrij of wat is de bedoeling?
De mijne noemt zich niet JanineElschot.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van wie was de kloon JanineElschot laatst eigenlijk
21 en op die man lijken, dat zou verre van een compliment wezen. Ludo heten deed ik ookal niet, zou het iets te maken hebben met dingen die ik in het verleden heb uitgevoerd? Ik denk het welquote:Op maandag 4 juni 2007 03:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Yeah! Omdat je Ludo heet of omdat je erop lijkt?
Ludo mijn jongen toch...liefde is de allesbepalende kracht van ons universumquote:Op maandag 4 juni 2007 03:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als hij maar centen heeft, dan gedraag ik me zoals van mij verwacht word.
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
21 en op die man lijken, dat zou verre van een compliment wezen. Ludo heten deed ik ookal niet, zou het iets te maken hebben met dingen die ik in het verleden heb uitgevoerd? Ik denk het wel.
Waar heb ik dat eerder gelezen?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ludo mijn jongen toch...liefde is de allesbepalende kracht van ons universum![]()
Liefde gaat door de maag portemonneequote:Op maandag 4 juni 2007 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ludo mijn jongen toch...liefde is de allesbepalende kracht van ons universum![]()
Vroegâh met de bitches op het schoolplein in de kleuterklas ging het alleen maar om knikkers, voetballen of om je vaderrrr, dat waren veul betere tijdenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Liefde gaat door de maag portemonnee.
Volgens mij ging het vroeger of je wel of niet een geel/gouden speldje droeg, of zou moeten dragen.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vroegâh met de bitches op het schoolplein in de kleuterklas ging het alleen maar om knikkers, voetballen of om je vaderrrr, dat waren veul betere tijden
Je leeftquote:Op maandag 4 juni 2007 03:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vroegâh met de bitches op het schoolplein in de kleuterklas ging het alleen maar om knikkers, voetballen of om je vaderrrr, dat waren veul betere tijden
So true, zodra het nu serieus dreigt te gaan worden dient de vraag wat doen je ouders eigenlijk, of subtieler waar precies woon jequote:Op maandag 4 juni 2007 03:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja, na een paar gedwongen binnenlandse vakanties zit ik atm zonder vaste woon- of verblijfplaats en zit ik vanaaf maar te netten in de bibliotheek en ben ik afleveringen aan het zoeken op youtube van Knoop in je Zakdoekquote:Op maandag 4 juni 2007 03:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
So true, zodra het nu serieus dreigt te gaan worden dient de vraag wat doen je ouders eigenlijk, of subtieler waar precies woon je.
Ik moet ook maar ik wil niet liggen dat doet pijnquote:Op maandag 4 juni 2007 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
Met Sylvia Millecam in levende lijven, God hebben haar ziel. Ik ga er nu toch echt een eind aan breien al zei ik dat exact 2 uur geleden ook al.
Zo erg verbrand? Hier heeft de zon niet tot nauwelijks geschenen. Voornamelijk bewolking maar wel lekker warm daar niet van.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik moet ook maar ik wil niet liggen dat doet pijn![]()
Ja op mijn rug, terwijl ik helemaal niet met mijn rug naar de zon toe heb gezeten/gelegenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo erg verbrand? Hier heeft de zon niet tot nauwelijks geschenen. Voornamelijk bewolking maar wel lekker warm daar niet van.
MIE-IE-IETJE!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 03:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik moet ook maar ik wil niet liggen dat doet pijn![]()
Ha! Ik op mijn zij, dan moet je moeilijk doen om dat te verbranden.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja op mijn rug, terwijl ik helemaal niet met mijn rug naar de zon toe heb gezeten/gelegen![]()
En ik val dus ook altijd in slaap op mijn rug![]()
geylquote:Op maandag 4 juni 2007 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MIE-IE-IETJE!!!
In de Vietnam oorlog, ik was zojuist op een landmijn gaan staan, boem mijn been vloog er van af maar die kon ik nog net grijpen. Toen kwamen er een paar Vietcongs dus ik pafte ik even neer en hinkelde ik naar de chopter waar ik even een sodaatje pakte onderwijl ik nog twee Vietcongs neerpafte en de chopter inging, maar hoorde je mij zeuren...?! NO FOKKING WAY!!!
Rawr.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geyl![]()
![]()
kom nu maar gvd mijn rug insmeren met aftersun![]()
Ja Vietnam! Dat waren nog eens tijden, daar hoorde je niemand zeuren over pijntjes links of rechts. Daar waren de echte mannen nog vertegenwoordigd. Maar dat uitschot wat nu bij het leger zit vraagt zich al af of hij uberhaupt uitgezonden kan worden, nee je zit daar om een beetje je paintballskills op te krikkenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MIE-IE-IETJE!!!
In de Vietnam oorlog, ik was zojuist op een landmijn gaan staan, boem mijn been vloog er van af maar die kon ik nog net grijpen. Toen kwamen er een paar Vietcongs dus ik pafte ik even neer en hinkelde ik naar de chopter waar ik even een sodaatje pakte onderwijl ik nog twee Vietcongs neerpafte en de chopter inging, maar hoorde je mij zeuren...?! NO FOKKING WAY!!!
Precies!quote:Op maandag 4 juni 2007 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja Vietnam! Dat waren nog eens tijden, daar hoorde je niemand zeuren over pijntjes links of rechts. Daar waren de echte mannen nog vertegenwoordigd. Maar dat uitschot wat nu bij het leger zit vraagt zich al af of hij uberhaupt uitgezonden kan worden, nee je zit daar om een beetje je paintballskills op te krikken.
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb daarom ook maar eens contact opgenomen met Dr. WIlders over preventieve fusillatie en deportaties. Dat zou Nederland een hoop goed doen (en lekkere wijven uiteraard)
Hey!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef lucky_m3 het volgende:
Hallo Allemaal,
Even een berichtje om te laten weten dat ik nog leef, alleen nog geen internet heb omdat de vorige huurder upc moest laten blokkeren![]()
.
Dus tot over een tijdje, we hopen binnen 3 weken nuwel eindelijk wat van upc te horen.
Groetjes en tot over een tijdje.
Lucky
Lekker!quote:Op maandag 4 juni 2007 08:39 schreef LudoSanders het volgende:
Zo die verplichting ook weer voldaan. Terug naar bed maar weer.
Hoi Tezz!quote:Op maandag 4 juni 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
teeeeeeeeveeeeeeeeepeeeeeeeeee
(en goedemorgen)
Werk...ben heulemoal geen vroege vogel, maar een avondmens.quote:Op maandag 4 juni 2007 05:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goeiesmorges.... Werk? Of gewoon een vroege vogel?
Heej lucky ! We zien je wel weer veschijnen..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef lucky_m3 het volgende:
Hallo Allemaal,
Even een berichtje om te laten weten dat ik nog leef, alleen nog geen internet heb omdat de vorige huurder upc moest laten blokkeren![]()
.
Dus tot over een tijdje, we hopen binnen 3 weken nuwel eindelijk wat van upc te horen.
Groetjes en tot over een tijdje.
Lucky
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En BeeDee was er ook al vanochtend!![]()
En nog bij vlagen...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:42 schreef oranjekoek het volgende:
Het is weer supertraag hier... ik ga Sanne weer van bed halen!
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En nog bij vlagen...![]()
Zo...kwartetje ook weer binnen. M'n FOK! middag is weer compleet![]()
Ghehe, die dingen zijn nog best lekker.quote:
ijsquote:
Evening...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
Een goede avond trouwens.
goeienavond dan en schmakelijkquote:
Vindt je 't gek ? Tot 03:30 fokken en tot 12 uur slapen...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik eet pas om een uurtje of 10, eetritme is beetje verstoord. Ijs is slechts een tussendoortje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |