Dat was enorme toeval ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:20 schreef Clauw het volgende:
kuuk zat blijkbaar rond dezelfde tijd op dezelfde school
Druk bezig he!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik ben blij met ieder stukje vrouwelijkheid in dit topic. Weet je hoe lang ik het heb moeten stellen met al die mannen. Clauw was er nooit zo heel vaak.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Geeft niet hoor Clauw. Soms heb je zo'n opleving. Da's gezellig.
Die is ons beu denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef Swiffer het volgende:
die schrok van nog ene vrouw erbij
ik ga ff roke
Een mini meet? Foto's maken heh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:34 schreef Ritchie het volgende:
Ik ken Helsie en Frans, maar Frans kent mij niet. Maar na morgen wel
Je hebt een LEVEN?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:34 schreef Frazz het volgende:
Ik ben er wel, jullie merken mij alleen niet zo vaak op
En ik heb het steeds drukker waardoor ik niet zoveel meer achter fok/msn/enz zit.
Dat wist je toen je die keus maakte.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Nee, zo moet je het niet zien. Ik heb op het moment gewoon geen zin om te werken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Kunnen we van jou niet zeggen
Inkoppertje![]()
Het leek hier net ook even heel dreigend, maar het is allemaal weer weg zonder 1 spat regenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij gaat het me dadelijk een partij regenen hier.
Hier is het nog dreigend donker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef JDude het volgende:
Het leek hier net ook even heel dreigend, maar het is allemaal weer weg zonder 1 spat regen. Zal wel loslopen daar.
Zo. Ik ga inpakken.
WEEKEND O.+
Google is my friend.quote:
Ga gewoon naar huis dan. Nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Als ik pech heb zit ik hier tot half5 en om 5uur moet ik op m'n werk zijn
Nog geeneens gegeten vandaag
slecht hoor, neem gewoon even wat te etenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Als ik pech heb zit ik hier tot half5 en om 5uur moet ik op m'n werk zijn
Nog geeneens gegeten vandaag
Zeg dat je moet kotsen. Dan mag je naar huis.quote:
ze hebben even gewacht op jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Boh het regent keihard. Net nu ik naar huis mag.
Nou.. Jeej.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:56 schreef Clauw het volgende:
ze hebben even gewacht op je
God ik dus straft meteenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Boh het regent keihard. Net nu ik naar huis mag.
Het is gelollerstoptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:00 schreef Frazz het volgende:
Hier bij Avans (LD-63) regent het wel.
Ja geef mij ook de zon maar!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:08 schreef Swiffer het volgende:
maar niet voor mij ik word zo depri van dat donkere :|
Lekker muziekje bij doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Swiffer het volgende:
walibi??
daar ben ik 16-17 juni te vinden
huiswerk.. ppfff je bedoelt vast niet stofzuigen en dwijlen.. zat ik nog maar op school (NOT)
Automaxxxxxxx???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:16 schreef Swiffer het volgende:
daarom ga ik 15 juni ook nog niet.. is Automaxxxx is wel leukz
Auto's met picknicktafels? Zoals Rizz dat altijd heel mooi kan zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:23 schreef Swiffer het volgende:
oke met een paar xx-en minder...
automaxx is iets voor jongens zeggen ze.. daar zie je alle gepimpte bakken uit t land enzo.. we staan dan met een 'clannetje' daar en ook op de camping.
Die dingen ook zondag ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Swiffer het volgende:
walibi??
daar ben ik 16-17 juni te vinden
huiswerk.. ppfff je bedoelt vast niet stofzuigen en dwijlen.. zat ik nog maar op school (NOT)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die dingen ook zondag ja.
Ik zit op school EN woon op mezelf dus huishoudelijk werk ontkom ik ook niet aan.
Proost!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ik had beloofd tot Lowlands niet te drinken. Maar ons Lowlands avontuur gaat niet door wegens omstandigheden, helaas buiten onze macht om. Dus. Ik mag weer BIER.
Niet om een leuke reden. Maar toch.
jullie moeten toch allemaal werken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
En zijn wij niet uitgenodigd?
Ik ben stiekem aan het lijnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Swiffer het volgende:
ik aan de lipton ice.. niet suikervrij.. en ik ben al aan t uitdijen
Nee hoor, ik ben al vrij.quote:
In de zomer. Ik ga niet in de regen op zijn dakterras zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Clauw het volgende:
En wanneer komt die grote meet @ frazz?
Nah. Ik pas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Swiffer het volgende:
dan nog kun je ons uitnodigen...
juupje Kuuk?
En Frazz moet tijd & en zin hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In de zomer. Ik ga niet in de regen op zijn dakterras zitten.
Hehe. Nja bij mij zijn het de laatste loodjes. Nog 2,5 kilo maar ze willen er niet af. Dankzij de jarige collega's en het bier dat ik stiekem toch nuttigde.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik breng vanavond de avond door op de bank.
Stiekem bier was een rondje voor ons toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
... en het bier dat ik stiekem toch nuttigde.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:07 schreef bassieVL het volgende:
Stiekem bier was een rondje voor ons toch?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:07 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Stiekem bier was een rondje voor ons toch?![]()
Dank je JD. Maar ik kan niet anders dan eerlijk zijn tegen deze lieve mensen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef JDude het volgende:
Ja eh, Kuuk, ik zal nog eens moeite doen om je stiekeme bierdrinken geheim te houden.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:50 schreef Swiffer het volgende:
sssht... ze moeten niet mer bier voor je neus gaan zwaaien he..
quote:
Ik lees wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Nondentju.
Van 6 bier nog niet hoor, ik kan wel meer hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Pas maar op. Straks word je nog zat van al dat bier.
En dan een Kuuk-correctiefactor van -1 (want ik jat d'r bier toch wel)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Frazz het volgende:
Moet je mn fotoboek foto delen door de aanwezige personen
Dat heb ik sindsdien niet meer gehaald geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Frazz het volgende:
31/4 = 7,75 per persoon dan!
woon jij daar dan??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:04 schreef Swiffer het volgende:
hier op de teringsedijk hebbet nie gerengelt!
kom maar kijken!
Lang niet meer geweest! Maar daarnet maar weer eens een rondje gesjouwd. Daar hadden ze seizoen 6 van CSI tenminste wél, in tegenstelling tot de Mediamarktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:34 schreef bassieVL het volgende:
Wat zou daar mee gebeurt moeten zijn dan?
leuk! alhoewel ruben leuker is ...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef Dalamar het volgende:
Vandaag Tijl Beckand op een van de terrasjes op de grote markt gezien.
Hoe was de WC Belevenis?quote:
United We Fight?quote:
Herkende je 'm nog?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:02 schreef fransbreda het volgende:
ow en ik heb een mini fokmeet gehad met ritchie![]()
en deze keer onthouden
Nog een opbloeiende liefde in dit topique?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef fransbreda het volgende:
uhm nee, was maar goed dat hij zich bekend maakte als fokker/ritchie![]()
hij vroeg wel heel lief zo naar de gezondheidsstatus van mijn kat![]()
Jij hebt mij niet meer terug gesmst.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Nog een opbloeiende liefde in dit topique?![]()
![]()
omdat sommige mensen lastig worden van bier enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef Ritchie het volgende:
Zo, was idd weer erg vet! Darkraver draaide erg goed. WC experience alleen het begin van meegemaakt, was meer dan genoeg..
Verder heb ik zelf ook 2 katten, vandaar mijn interesse
Waarom was het eigenlijk nog knokken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil jullie trouwens niet in shock brengen.. maar ehm..Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn nu ik dit weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woon je in Breda?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef Thieske het volgende:
Klinkt als een ideale procject leider. Alles op het gemakkie.
Jaja mevrouw de projectleidsterquote:Op zondag 3 juni 2007 21:47 schreef Clauw het volgende:
nu moet alles niet meer op zn gemakkie want het moet zsm worden ingeleverd
Je bent veelste streng voor mequote:Op zondag 3 juni 2007 21:58 schreef Clauw het volgende:
ja als ik de projectleidster was geweest wist ik het wel! Dan moest je morgen toch wel wat vroeger opstaan![]()
breng ze niet op ideen hequote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Frazz het volgende:
Face it, Clauw en ik zijn de nieuwe Kuukske en JDude!
Owh wacht, op het gebied van fok!en dan voordat mensen conclusies gaan trekken.
En fok!ken als in posten op het forum
Nee was wel ff in de stad, alleen even naar de C & Aquote:Op zondag 3 juni 2007 23:49 schreef bassieVL het volgende:
Was er nog iemand op het terras vandaag in Breda?
Hoe laat?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:53 schreef Clauw het volgende:
[..]
Nee was wel ff in de stad, alleen even naar de C & A
WJDz.quote:Op maandag 4 juni 2007 07:06 schreef JDude het volgende:
Een nieuw Fok!stelletje in Breda!
Heb net 2 hoofdstukken gelezen uit het theorieboek en nu moet ik nog 1 hoofdstuk lezen uit het praktijkboek.quote:Op maandag 4 juni 2007 05:56 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer naar Zwijndrecht.
En is het nog gelukt met lezen Frazz??
Met Clauw of met school?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Goed bezig Frats.
Wat JD zegt.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:29 schreef Frazz het volgende:
Sorry ik ben niet zo goed in mn afkortingen, maar waar staat dit voor?
Beidequote:Op maandag 4 juni 2007 08:30 schreef Frazz het volgende:
Met Clauw of met school?
Over dat eerste doe ik geen uitsprakenquote:
Want dan heb je geen internet meer of kom je in een open kantoor tuin te zitten?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, dit zijn m'n laatste 3 dagen met Fok! op kantoor. Hoe creapy is that hm?.
Dus zwolle gaat ons ook weer inhalen?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, dit zijn m'n laatste 3 dagen met Fok! op kantoor. Hoe creapy is that hm?.
Ah, een Breda n00b. Welke wijk woon je en wat voor bier vind je lekker?quote:
Vind het systeem wel okay eigenlijk. Bovendien, via kinepolis.be kun je gewoon vantevoren kaarten kopen en je zitplaatsen uitkiezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:28 schreef Swiffer het volgende:
Mogge Lui's..
K heb weer een hoor gemist dit weekend hoor ik!
Ben naar antwerpen geweest, naar Hills have eyes 2..
leuke film, alleen klote dat je nu vaste stoelnummers hebt.. vooral als je met 13 man bent en ze zetten je niet naast elaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |