Dat was enorme toeval ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:20 schreef Clauw het volgende:
kuuk zat blijkbaar rond dezelfde tijd op dezelfde school
Druk bezig he!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik ben blij met ieder stukje vrouwelijkheid in dit topic. Weet je hoe lang ik het heb moeten stellen met al die mannen. Clauw was er nooit zo heel vaak.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Geeft niet hoor Clauw. Soms heb je zo'n opleving. Da's gezellig.
Die is ons beu denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef Swiffer het volgende:
die schrok van nog ene vrouw erbij
ik ga ff roke
Een mini meet? Foto's maken heh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:34 schreef Ritchie het volgende:
Ik ken Helsie en Frans, maar Frans kent mij niet. Maar na morgen wel
Je hebt een LEVEN?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:34 schreef Frazz het volgende:
Ik ben er wel, jullie merken mij alleen niet zo vaak op
En ik heb het steeds drukker waardoor ik niet zoveel meer achter fok/msn/enz zit.
Dat wist je toen je die keus maakte.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Nee, zo moet je het niet zien. Ik heb op het moment gewoon geen zin om te werken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Kunnen we van jou niet zeggen
Inkoppertje![]()
Het leek hier net ook even heel dreigend, maar het is allemaal weer weg zonder 1 spat regenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij gaat het me dadelijk een partij regenen hier.
Hier is het nog dreigend donker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef JDude het volgende:
Het leek hier net ook even heel dreigend, maar het is allemaal weer weg zonder 1 spat regen. Zal wel loslopen daar.
Zo. Ik ga inpakken.
WEEKEND O.+
Google is my friend.quote:
Ga gewoon naar huis dan. Nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Als ik pech heb zit ik hier tot half5 en om 5uur moet ik op m'n werk zijn
Nog geeneens gegeten vandaag
slecht hoor, neem gewoon even wat te etenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Als ik pech heb zit ik hier tot half5 en om 5uur moet ik op m'n werk zijn
Nog geeneens gegeten vandaag
Zeg dat je moet kotsen. Dan mag je naar huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |