ze hebben even gewacht op jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Boh het regent keihard. Net nu ik naar huis mag.
Nou.. Jeej.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:56 schreef Clauw het volgende:
ze hebben even gewacht op je
God ik dus straft meteenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Boh het regent keihard. Net nu ik naar huis mag.
Het is gelollerstoptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:00 schreef Frazz het volgende:
Hier bij Avans (LD-63) regent het wel.
Ja geef mij ook de zon maar!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:08 schreef Swiffer het volgende:
maar niet voor mij ik word zo depri van dat donkere :|
Lekker muziekje bij doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Swiffer het volgende:
walibi??
daar ben ik 16-17 juni te vinden
huiswerk.. ppfff je bedoelt vast niet stofzuigen en dwijlen.. zat ik nog maar op school (NOT)
Automaxxxxxxx???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:16 schreef Swiffer het volgende:
daarom ga ik 15 juni ook nog niet.. is Automaxxxx is wel leukz
Auto's met picknicktafels? Zoals Rizz dat altijd heel mooi kan zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:23 schreef Swiffer het volgende:
oke met een paar xx-en minder...
automaxx is iets voor jongens zeggen ze.. daar zie je alle gepimpte bakken uit t land enzo.. we staan dan met een 'clannetje' daar en ook op de camping.
Die dingen ook zondag ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Swiffer het volgende:
walibi??
daar ben ik 16-17 juni te vinden
huiswerk.. ppfff je bedoelt vast niet stofzuigen en dwijlen.. zat ik nog maar op school (NOT)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die dingen ook zondag ja.
Ik zit op school EN woon op mezelf dus huishoudelijk werk ontkom ik ook niet aan.
Proost!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ik had beloofd tot Lowlands niet te drinken. Maar ons Lowlands avontuur gaat niet door wegens omstandigheden, helaas buiten onze macht om. Dus. Ik mag weer BIER.
Niet om een leuke reden. Maar toch.
jullie moeten toch allemaal werken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
En zijn wij niet uitgenodigd?
Ik ben stiekem aan het lijnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Swiffer het volgende:
ik aan de lipton ice.. niet suikervrij.. en ik ben al aan t uitdijen
Nee hoor, ik ben al vrij.quote:
In de zomer. Ik ga niet in de regen op zijn dakterras zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Clauw het volgende:
En wanneer komt die grote meet @ frazz?
Nah. Ik pas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Swiffer het volgende:
dan nog kun je ons uitnodigen...
juupje Kuuk?
En Frazz moet tijd & en zin hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In de zomer. Ik ga niet in de regen op zijn dakterras zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |