Hehe. Nja bij mij zijn het de laatste loodjes. Nog 2,5 kilo maar ze willen er niet af. Dankzij de jarige collega's en het bier dat ik stiekem toch nuttigde.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik breng vanavond de avond door op de bank.
Stiekem bier was een rondje voor ons toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
... en het bier dat ik stiekem toch nuttigde.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:07 schreef bassieVL het volgende:
Stiekem bier was een rondje voor ons toch?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:07 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Stiekem bier was een rondje voor ons toch?![]()
Dank je JD. Maar ik kan niet anders dan eerlijk zijn tegen deze lieve mensen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef JDude het volgende:
Ja eh, Kuuk, ik zal nog eens moeite doen om je stiekeme bierdrinken geheim te houden.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:50 schreef Swiffer het volgende:
sssht... ze moeten niet mer bier voor je neus gaan zwaaien he..
quote:
Ik lees wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Nondentju.
Van 6 bier nog niet hoor, ik kan wel meer hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Pas maar op. Straks word je nog zat van al dat bier.
En dan een Kuuk-correctiefactor van -1 (want ik jat d'r bier toch wel)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Frazz het volgende:
Moet je mn fotoboek foto delen door de aanwezige personen
Dat heb ik sindsdien niet meer gehaald geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Frazz het volgende:
31/4 = 7,75 per persoon dan!
woon jij daar dan??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:04 schreef Swiffer het volgende:
hier op de teringsedijk hebbet nie gerengelt!
kom maar kijken!
Lang niet meer geweest! Maar daarnet maar weer eens een rondje gesjouwd. Daar hadden ze seizoen 6 van CSI tenminste wél, in tegenstelling tot de Mediamarktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:34 schreef bassieVL het volgende:
Wat zou daar mee gebeurt moeten zijn dan?
leuk! alhoewel ruben leuker is ...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef Dalamar het volgende:
Vandaag Tijl Beckand op een van de terrasjes op de grote markt gezien.
Hoe was de WC Belevenis?quote:
United We Fight?quote:
Herkende je 'm nog?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:02 schreef fransbreda het volgende:
ow en ik heb een mini fokmeet gehad met ritchie![]()
en deze keer onthouden
Nog een opbloeiende liefde in dit topique?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef fransbreda het volgende:
uhm nee, was maar goed dat hij zich bekend maakte als fokker/ritchie![]()
hij vroeg wel heel lief zo naar de gezondheidsstatus van mijn kat![]()
Jij hebt mij niet meer terug gesmst.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Nog een opbloeiende liefde in dit topique?![]()
![]()
omdat sommige mensen lastig worden van bier enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef Ritchie het volgende:
Zo, was idd weer erg vet! Darkraver draaide erg goed. WC experience alleen het begin van meegemaakt, was meer dan genoeg..
Verder heb ik zelf ook 2 katten, vandaar mijn interesse
Waarom was het eigenlijk nog knokken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |