Toch maar uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
150 posts in minder dan een half jaar, toch netjes.
D.Rose, regel jij de stats even?
Ik zal het ff lief gaan vragenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
150 posts in minder dan een half jaar, toch netjes.
D.Rose, regel jij de stats even?
Te gek man! * -Hans- zet snel de tv aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef D.Rose het volgende:
Rabbering nu op Nld3
Die Sheila ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek man! * -Hans- zet snel de tv aan.
Zo, die Paul gaat even flink te keer zeg
Jammer dat ik geen auto heb anders had ik me aangemeld!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Slaap lekker D.Rose
Sander de Heer zoekt nieuwe Coen
Natuurlijk heb ik gemaild en nu maar hopen!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Slaap lekker D.Rose
Sander de Heer zoekt nieuwe Coen
Ik ga zo naar bed, aangezien ik morgen met dozen, kasten en banken ga slepen (verhuizen), maar er zal vast nog wel iemand zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Heb ik nog nachtbrakers op het forum straks?
Dankje (en de rest van de mensen die dat heeft gezegd ook natuurlijk), het zal wel lukken denk ik (lees: hoop ik).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef Guis het volgende:
Succes morgen!
Als je pearl jam voor me draait blijf ik ff hangenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Heb ik nog nachtbrakers op het forum straks?
Ow en please, niet 1 van de al tig keer gedraaide nrs als Alive, Black en Jeremy. Prachtige songs maar die kennen we nu welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:46 schreef Guis het volgende:
Doe m'n best!
Ja echt 99% van de gevallen staat ie aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:43 schreef Siegfried het volgende:
Haha, als je 3FM nou gewoon op had staan dan had je haar wel gehoord
Knusjes zo op dit tijdstip eerderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:54 schreef Siegfried het volgende:
Ach, we hebben het best gezellig toch zo?![]()
Ja, ik blijf nog even sticken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:53 schreef Siegfried het volgende:
Blijf je nog even bij Martijn hangen Sander?
Dát vind ik een mooie tvp.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:13 schreef cosmick het volgende:
Morning. Dat er maar mooie plaatjes gedraaid moeten worden.
Van dat gejammer van Gwen ben ik alleen niet zo'n fan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
No Doubt, Lenny Kravitz. Goed bezig zeg ik.
In de No Doubt vorm kan ik het aanhoren. Whie hoe whoehoe ben ik daarentegen wél beu.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:19 schreef cosmick het volgende:
Van dat gejammer van Gwen ben ik alleen niet zo'n fan.
Ah, ben je jarig?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, gebak over een uur.
Wat voor gebak? Een kuukske?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, gebak over een uur.
Beetje laat..., Maar toch succes ermee!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, aangezien ik morgen met dozen, kasten en banken ga slepen (verhuizen), maar er zal vast nog wel iemand zijn.
Geen idee.quote:
Nope, een collega is een jaar dichter bij de 50 beland.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:26 schreef cosmick het volgende:
Ah, ben je jarig?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding] 1 [afbeelding] 5 [afbeelding] 0 [afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
My name is Luka
I live on the second floor.
Das de A58!quote:
Het laatste stuk is dubbelgenummerd, bij nader inzienquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Je begrijpt dat dit je nu lang achtervolgt.
Mogguh Kuukskequote:
Volgens mij heb jij vanavond nog wat goed te makenquote:
Ja lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Gebakje? Er zijn er hier nog een stuk of 10 over.
Je hoort hem niet vaak, maar hij is wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Take a parachute and jump
Mooie bandnaam ook: Something Happens.
* Deelt gebak uit.quote:
en dan zijn we bij #350quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:02 schreef borisz het volgende:
nog iets minder dan 6000 berichten
Dank jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Deelt gebak uit.
Tokio Hotel. M'n gebakje komt me spontaan opnieuw tegemoet.
He, ik zit te etenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Deelt gebak uit.
Tokio Hotel. M'n gebakje komt me spontaan opnieuw tegemoet.
Was ik ff blij dat ik binnen zatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef Glacier het volgende:
Mogguh MutZ
* Glacier heeft net in een lesauto de omgeving onveilig gemaakt
Thnxquote:
Zolang je maar niet over het net utigedeelde gebak kotstquote:Tokio Hotel. M'n gebakje komt me spontaan opnieuw tegemoet.
Heb jij zo'n slechte instructeur dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft net in een lesauto de omgeving onveilig gemaakt
Roosjequote:
Oké!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef Glacier het volgende:
Zolang je maar niet over het net utigedeelde gebak kotst
Hij doet het inmiddels wel weer..maar toch ga ik ff koffie halenquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
dat was ook gelijk het laatste dat wij van ze vernomen hebben geloof ik?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die "Whatcha Gonna Do With My Lovin'" is ook leuk! Weer eens opzoeken thuis![]()
Maar de instructeur is er bij om in te grijpen voor het te gevaarlijk wordtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee, een hele goede juistMaar ik kan gewoon niet rijden
Ik ken idd iemand die dat ook eens opzocht..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef Againzender het volgende:
dat was ook gelijk het laatste dat wij van ze vernomen hebben geloof ik?
Volgens Discogs kwam er daarna nog wel meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was ook gelijk het laatste dat wij van ze vernomen hebben geloof ik?
Ik had al besteldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hij doet het inmiddels wel weer..maar toch ga ik ff koffie halen
Iemand anders ook koffie?
Nee, dit is meer "piep zei de muis in het achterhuis".quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
En dan niet dit.
Welke?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Dit nummer heb ik allang niet meer gehoord. Van Kelis..
Iets met so much right now. Ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:59 schreef JDude het volgende:
Welke?
Ach, dat kattengejank. Maar dat had ik al kunnen vermoeden bij de naam Kelis.quote:
Caught out there...met dat geschreeuw: "I hate you so much right now"quote:
Leuke meezinger op kantoor.quote:
Zeg dat welquote:
Ik heb die Friends DVD's dus dan wil je dat intro wel ff skippen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
Ajoh, dat is leuk.
Pff, inderdaad zeg. D'r boodschap komt totaal niet aan als ze zo kakelt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:26 schreef cosmick het volgende:
God Marga, doe 's rustig!
Ik hoor het niet eens meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:48 schreef JDude het volgende:
Wat een volslagen non-informatie, dat examengeneuzel.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:40 schreef MutZ het volgende:
Burn this city? Burn this university lijkt me een beter plan
Valt het heel erg op dat ik geen zin meer heb?
Neuhquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:40 schreef MutZ het volgende:
Valt het heel erg op dat ik geen zin meer heb?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, Queen!
Helaas niet gehoord maar wel een fantastische plaat !quote:
Krezip wel toch?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:17 schreef cosmick het volgende:
Oja, "Starlight" was vandaag nog niet geweest.
Ja, die heb ik volgens mij bij Giel al gehoord. Dat zal Rabbering er echter niet van weerhouden om 'm gewoon nog een keer te draaien.quote:
Jammer dat Dolf zelf zo vervelend isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:23 schreef cosmick het volgende:
Ja, die heb ik volgens mij bij Giel al gehoord. Dat zal Rabbering er echter niet van weerhouden om 'm gewoon nog een keer te draaien.
Heb Dolf ff een mailtje gestuurd met het verzoek of ie Wolfmother eens wil draaien. En dat ie wel af en toe iets alternatiefs moet draaien (wat ie toch altijd wel deed)![]()
Mja. De grap van veel van zijn items (zoals *nu*) ontgaat me ook volledig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer dat Dolf zelf zo vervelend is.
Lijkt mij een slordigheidsfoutje denk namelijk niet dat het bewust is gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:26 schreef Siegfried het volgende:Waarom het Pinkpop-logo bij de 3FM-stage maar 1 wenkbrauw heeft.
Bizar, niet?![]()
Dat weet ik wel bijna zeker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij een slordigheidsfoutje denk namelijk niet dat het bewust is gedaan.
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Op de bovenste foto is de wenkbrauw verder naar beneden gezakt of niet?
Zeer zeker! zou het dan ook te gek vinden als dit de nieuwe Megahit zou worden. Echt een vette plaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef cosmick het volgende:
The Editors. Hulde.
Had het zelf ook nog niet eerder gezien, maar heb er ook niet zo opgelet als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:38 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat weet ik wel bijna zeker.
Ik denk dat het een fout van de vormgever is geweest. Die die wenkbrauw in een andere layer heeft laten staan waardoor ie niet meegedrukt is ofzo..
But still.. Bizar. Ik ga nu 8 jaar naar Pinkpop, en het was me nooit opgevallen (geen idee hoe lang ze dat doek al gebruiken).
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef cosmick het volgende:
Strak plan. Dan zie ik dat gedrocht van deze week door de vingers.![]()
Nee joh, check het rechteroog even in het originele PP-logo. Dat is niet de wenkbrauw die omlaag gezakt is hoor.quote:
Beter verbreken ze alle telefoonlijnen met Limburgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
Mogen kinderen onder de 8 jaar ook al 3FM bellen?
Ik vergelijk de bovenste- met de onderste foto, en dan zie ik een wenkbrauwquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee joh, check het rechteroog even in het originele PP-logo. Dat is niet de wenkbrauw die omlaag gezakt is hoor.
Afstoten die provincie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:57 schreef JDude het volgende:
Beter verbreken ze alle telefoonlijnen met Limburg.
Verkapte ik-kom-uit-Brabant-dus-weet-niet-beter postquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Beter verbreken ze alle telefoonlijnen met Limburg.
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef JDude het volgende:
Zometeen een uurtje RabRadio meepikken en danweekend.
quote:
Heb om 19:00u een afspraak en geen idee hoelang die duurtquote:Ook zo toe aan (ekstra) weekend?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ook zo toe aan (ekstra) weekend?
Zat net wat te typen over stapelwolken, dacht echt even dat je het over Cumulonimbus hadquote:
Ik had het niet over Cumumulumoniminimbus neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat net wat te typen over stapelwolken, dacht echt even dat je het over Cumulonimbus had
Mooi nummer
Hoe kom jij aan haar smaak?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:25 schreef cosmick het volgende:
Orson. Joepie. Even die nare Kelly Claxon-smaak wegspoelen.
Check deze eens dan:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vergelijk de bovenste- met de onderste foto, en dan zie ik een wenkbrauw
De nieuwe megahit?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Woei! wederom weer de nieuwe van de Editors![]()
Het is een goed gebekte gast dus daar verwacht ik het nodige van.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ook zo toe aan (ekstra) weekend?
ze lopen wel erg te leuren met kaarten in ieder geval. Van mij mag hetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hope so! over 2 uur wordt de nieuwe Megahit bekend gemaakt dus wie weet..![]()
Als dat zo is luister ik een week nietquote:
Vre-se-lijk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind dit nummer van 30 seconds to mars best te pruimen.![]()
Die zangert zal het wel moeiljk hebben ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nou ik vind het veel geschreeuw en weinig wol.
Emoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
Vre-se-lijk!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind dit nummer van 30 seconds to mars best te pruimen.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:17 schreef purplerose het volgende:
Zo, ik ben ook weer in het land der levenden
Goeiemorgen!!quote:
Gewoon de streams in Windows Media Player of Winamp proppen! Je kunt daar gewoon mee vooruitspoelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goeiemorgen!!
Weet iemand trouwens hoe je een specifiek gedeelte kan trugluisteren van 3fm of moet je dan de hele stream weer afluisteren? Er zijn wat mensen die mijn optreden van gisteren bij Guis willen horen
Thx Domien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Gewoon de streams in Windows Media Player of Winamp proppen! Je kunt daar gewoon mee vooruitspoelen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef IedeK. het volgende:
2 Topics later kom ik weer eens binnenwaaien!
Woei!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef IedeK. het volgende:
2 Topics later kom ik weer eens binnenwaaien!
quote:
Mutz!quote:
Ik heb het commentaar gelezen, dus ik luister maar niet terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mutz!![]()
Nog geluisterd vannacht naar Guis?
Heb mooi wel ff fok nog geplugged
Heb ik dus ook met dit nummer, vind het in eerste instantie niet echt pakkend. Maar ze hadden beroerdere nummers kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
Liedje kan mij niet echt super boeien, maar misschien is dit zo'n plaat die moet groeien. Aardige Megahit.![]()
Je houdt 't niet meer bij hè?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarbij, Fok pluggen is niet nodig, er zijn er nu al teveel
Te laatquote:
purplerosequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mutz!![]()
Nog geluisterd vannacht naar Guis?
Heb mooi wel ff fok nog geplugged
Mooiquote:
Je wordt oudquote:
Glacierquote:
Correctie: Bentquote:
Oud dusquote:
Tijd voor zijn eerste rollator!quote:
Zullen wij er dan AR stickers bijplakken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tijd voor zijn eerste rollator!
Of ben je al toe aan je 2e DR?
Kan je em mooi pimpen met fok stickers
Ik houd niet van stickersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tijd voor zijn eerste rollator!
Of ben je al toe aan je 2e DR?
Kan je em mooi pimpen met fok stickers
Ga es heul gauw luisteren!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
purplerose
Ik lag toen te pittenDus nee, niet gehoord
Ik ben haske leuk hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb het commentaar gelezen, dus ik luister maar niet terug
Daarbij, Fok pluggen is niet nodig, er zijn er nu al teveel
Welk uur en welke minuut?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga es heul gauw luisteren!![]()
Skippen tot het nr rollin van limpbizkit
3e uur en erm half 4quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Ik weet niet, er is gewoon iets met hun muziek wat me tegen de haren instrijkt. Vaagjes, maar ja, dat ben ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:18 schreef cosmick het volgende:
Ach ja, AM. Wel leuk.
Vind het nieuwe album veel minder sterk dan de eerste. Beetje te snel gemaakt lijkt wel, veel minder creatief.
Ze zijn wel redelijk gehyped natuurlijk. Misschien is de druk te hoog voor ze?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik weet niet, er is gewoon iets met hun muziek wat me tegen de haren instrijkt. Vaagjes, maar ja, dat ben ik ook
Misschien ligt het wel gewoon aan het genre britpop ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze zijn wel redelijk gehyped natuurlijk. Misschien is de druk te hoog voor ze?
Persoonlijk vind ik dat er veel leukere bandjes zijn in dit genre (The Libertines bijvoorbeeld).
Heey Veenstra!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:55 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Van harte met de 150e menschen!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat hij met die bril zegt!
We zitten alweer bijna op 151!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:55 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Van harte met de 150e menschen!
Meeeeuuuuuuhhhhh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
EKDOM! VEENSTRA!! VERSCHUUREN!!!!!!!!!! HeldenWEEEEEEEEEEEEKEND!!
EN DINGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
EKDOM! VEENSTRA!! VERSCHUUREN!!!!!!!!!! HeldenWEEEEEEEEEEEEKEND!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |