quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:00 schreef Monidique het volgende:
De broeikastheorie ontkracht
Waarom? Het hoort juist in dit subforum. Deze beslissing snap ik niet. Het heeft niets met samenzweringstheoriën te maken. Nauwelijks, althans, en past perfect bij andere topics in dit forum.
Jullie hebben gelijk, beslissing was te snel genomen, is inmiddels ook teruggedraaid. Had inmiddels al in dat topic een eventueel andere aangedragen die misschien water zou kunnen. Vinden jullie dat een beter plan dan? Ben het met jullie eens dat het erg onoverzichtelijk wordt op deze manier, maar ja.... het is ook een erg algemeen begrip...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Mee eens. We behandelen het humaan versterkt broeikas effect al in DE, NWS en WFL, (en eventueel in POL), waarom moet daar nu ook nog BNW bij? Hoe vaker je een discussie moet voeren, hoe vaker je exact dezelfde redenatie krijgt en dus een weinig spannend verhaaltje.
zoiets?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:48 schreef aloa het volgende:
Kan dit topic veranderd worden in:
Moesson: regen regen en nog eens regen.
of iets dergelijks.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Leuke link: http://www2.buienradar.nl/onweer.kmz
Als je Google Earth hebt geinstalleerd, dan krijg je hiermee een overlay met alle geregistreerde blikseminslagen van de afgelopen periode, inclusief de stroomsterkte.
Het gaat dus alleen om inslagen (CG met negatieve stroomsterkte en GC met positieve stroomsterkte), niet om CC bliksems.
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Nieuwe link gevonden? Meldt het in het FB topic, de mods zullen 'm zo snel mogelijk toevoegen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rolwolken en Shelfclouds
Maak daar maar Rolwolken en shelfclouds van.
DE wordt niet zoveel gebaggerd hequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef Piles het volgende:
Zo, hier is al een tijdje niet meer gepost
Nu zware storm op komst - Superstorm eind november? 2
De atmosfeer staat op ontploffen #232 Storm op komst!
En toch gaan ze allebei over de huidige storm
Ik vind het nu een beetje dubbelop, maar goed, dan nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
De andere is van dit moment, omdat de storm in het nieuws isKunnen prima naast elkaar lopen.
Het topic over de storm van nu kan ook in NWS hequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het nu een beetje dubbelop, maar goed, dan niet
En voor die ene dag boeit het ook niet zoveel
donequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:34 schreef aloa het volgende:
Winterweer VS: Monsterstorm Aftermath
Kan het stukje 'Monsterstorm Aftermath' er afgehaald worden zodat Winterweer in de VS overblijft
Alvast Bedankt.
Zo goed?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even twee vergissingen gemaakt bij het posten in een ander topic. Kunnen jullie hier ( Weerstations ) de door mij veroorzaakte puinhoop een beetje opruimen .... ? Dank.
Dat moet wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Mjah, je ziet hoe ruim de marge is, het is nauwelijks te voorspellen omdat ie nog ver weg is. Maar het topic is toch binnen 20 posts dicht, dan kan er een apart topic over Ike en een ander topic over de andere tropische stormen geopend worden. Ook wat overzichtelijker.
Onder de V van Vulkanen?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:55 schreef boeiuh het volgende:
Ah, bedankt!
Trouwens, in de bookmarks staat het laatste vulkanentopic niet bij. Of ik moet er volledig naast gekeken hebben.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Er moeten even wat veldeigenschappen op 'tekst' worden gezet...(1-mei, 6-nov, dec-19)
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand dit topic sluiten?
De atmosfeer staat op ontploffen! #286: Weeralarm sissies
Lekker bezig zo met dat weer.![]()
Thx. Ik was dan wel een paar seconde eerder maar t nr klopt niet en de plaatjes werken niet.quote:
Was maar een idee omdat de plaatjes niet werkte in de OP van t vorige topic.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Frutsel het volgende:
die jongens daar regelen het grotendeels zelf?
ik dacht dat die OP ergens in de wiki stond?
Vraag het ff in dat topic zou ik zeggen
aangepast!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:23 schreef aloa het volgende:
Winter in de V.S. (2009/2010) moet worden Winter in de V.S. (2009/2010)![]()
Alvast bedankt.
top!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef aloa het volgende:
Nieuwsflitsen #1: Natuurelementen in het nieuws
Er staat nu #1, maar er was ook een vorig deel, dus moet #2 zijn
er staat nog steeds 328quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:28 schreef aloa het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen #328: Zondag onstuimig
moet deel 329 zijn.
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Egnie
Over het hoofd gezienTis ook altijd zo druk hier
ik was nog niet van plan om te stoppen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef Frutsel het volgende:
Ziet er wel zo uit ja![]()
En als jij zou stoppen met posten op DE wordt het ook behoorlijk leeg
628 keer maarquote:Op zondag 7 maart 2010 07:45 schreef Dagonet het volgende:
dat jaaroverzicht heeft nu iedereen wel gelezen..
Rustig forumpje he... meeste ontopic, weinig bagger... voor- en nadelenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Wow, dit topic staat nog steeds in MyAT, na een post van lang geleden. En het is pas op pagina 2.
Bij deze een nominatie voor sloomst lopende FB van FOK!(dat is een compliment, hè)
Ik heb het anders gisteren of eergisteren pas gelezenquote:Op zondag 7 maart 2010 07:45 schreef Dagonet het volgende:
dat jaaroverzicht heeft nu iedereen wel gelezen..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef j95 het volgende:
Ben hier eigenlijk nooit eerder wezen kijken, maar vet forum!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ondanks dat het al drie jaar bestaat denk ik dat er tig anderen zijn die het niet weten en er vermoedelijk net zo over zouden denkenWe need more users
![]()
Thx
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij ook
was bezig met een antwoord
trouwens, qua naam deel ik je mening wel... maar tis lastig om alles te omschrijven... het gaat niet specifiek over het weer, ook niet alleen over natuurrampen en natuurgeweld. Mond op mond reclame of linken van en naar de FP of elders op fok doe ik wel, of via twitter.
Ik had het gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Done
Had het al eerder veranderd, maar ivm werk kon ik dat hier nog niet melden, je zal het al wel gezien hebben
Uitbarsting vulkaan IJsland #15 Nog 3 op de nominatie!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef lipjes het volgende:
waar is het topic van de vulkaan van ijsland heen btw
ik kan hem niet vinden
Als je op de index in dit subforum klikt, ( Hier dus ) kan je helemaal onderin bij "meer of minder topics" de index op drie maanden ofzo zetten. Dan zie je het topic wel in de lijst staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef lipjes het volgende:
waar is het topic van de vulkaan van ijsland heen btw
ik kan hem niet vinden
Wanneer wordt jij nou eens mod van DE?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Uitbarsting vulkaan IJsland #15 Nog 3 op de nominatie!
Wat was dat rode kruisje ook al weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:37 schreef Frutsel het volgende:
done
wanneer gaan ze dat rode kruisje eens fixen
FF voor de goede orde, ik en Frutsel hadden niets gedaan hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke rode kuisje dan? En waar? Ik snap er effe helemaal niks van
-Edit:
Ik zie het al!
Hmmz is dat plaatje nou echt nodig? Volgens mij nietstaat ook niet bij wie die toegevoegd heeft. Zal het verwijderen.
Edit 2:
Geliefde voortaan eerst overleggen voor je iets toevoegt aan de OP! Zet dit ook bij de wijzigingen maar in de meeste gevallen kun je dit aan de onderhouders over laten.
SpeedyGJ en indahnesia.com
Donequote:Op zondag 2 januari 2011 14:45 schreef aloa het volgende:
Overstromingen Australie
Kan deze veranderd worden in: Overstromingen Australie
Of iets dergelijks....dank u.
Goede zaakquote:Op zondag 2 januari 2011 14:55 schreef Peter het volgende:
Sneeuwfoto's van FOK!kers! 13k views, scoort goed, weerfoto's![]()
Lol, wil je DASOO volspammen met tornado's?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Van mij mag het voorlopig best in dat andere topic die je hierboven al noemde. Het gaat beide over tornado's in de VS. Niets mis met een beetje SC als het ook ontopic is.
Mocht het dan alsnog de spuigaten uitlopen en het klachten gaan regenen dan kunnen we het even herbekijken![]()
Maar als je een SC wil voor mensen die het weer via webcams willen volgen? Wat wil je dan nog meer volgen via webcams?![]()
Dit kleine subforum heeft al een SC die uitsluitend over het weer gaat?
De atmosfeer staat op ontploffen #400 - Droog!
Lees het nog eensquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wil je DASOO volspammen met tornado's?
Lol, ik weet het, het tornado topic moet voor de tornado blijven, de SST SC is heel gezellig en er gaan soms we 1 a 2 topics per dag door, ik denk dat dit in DASOO een hostile take-over gaat worden, kan ook best gezellig zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees het nog eens![]()
![]()
![]()
Ze wil een SC voor mensen die het "weer" volgen via webcams. Weer is een ruimer begrip dan tornado's.![]()
DASOO is de SC reeks in DE voor weerliefhebbers.
Het tornadotopic mag best gebruik worden door fanatiekelingen die de stormen op de voet willen volgen, maar ik zit niet op de koetjes en kalfjes daarom heen te wachten.
Tuuk! Had onder water al het eea aangestipt hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wist niet dat DASOO de SC van DE was.
Prima gaan we voortaan ontopic SCen in Weeralarm V.S. # 4 Extreem weer - Tornado touchdown
Met andere webcams bedoelde ik dat er bijv. met de tsunami waarschuwing na de aardbeving in Japan mensen dit ook volgde via cams op het strand van Hawaii.
En Kahaarin wist echt wel wat ik bedoelde, de koetjes en kalfjes houden we voorlopig gewoon lekker in de SC van SST.
Dank je wel
True... en voor al die gebeurtenissen lopen in dit forum juist ook topics, voor de tsunami in Japan, de aardbeving in NZ, straks de vulkaan op de filipijnen etc... Dus.. voor elk wat wilsquote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wist niet dat DASOO de SC van DE was.
Prima gaan we voortaan ontopic SCen in Weeralarm V.S. # 4 Extreem weer - Tornado touchdown
Met andere webcams bedoelde ik dat er bijv. met de tsunami waarschuwing na de aardbeving in Japan mensen dit ook volgde via cams op het strand van Hawaii.
En Kahaarin wist echt wel wat ik bedoelde, de koetjes en kalfjes houden we voorlopig gewoon lekker in de SC van SST.
Dank je wel
Dat zou het verklaren waarom het me net niet luktequote:Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef Arcee het volgende:
Bij Topicreeks: De Atmosfeer Staat Op Ontploffen (id 250) hoort De atmosfeer staat op ontploffen #412 - It's almost D-day! nog, maar die zit er niet in.
Wellicht dat in plaats van dat topic toe te voegen per ongeluk een reeks is aangemaakt voor topic 250.
Een extra SC reeks zitten we (en ik) denk ik niet op te wachten. Er zijn er al zoveel (teveel?) op fok. Dat maakt het ook wel weer uniek. HGT kan je toch ook gewoon in RLS bespreken? Daar zitten jullie ook? En in DASOO mag je toch wel gewoon zeggen "Goeiemorgen?" desnoods zeg je:" Goeiemorgen allemaal, wat een kutweer zeg"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ik post hier nu inmiddels een paar maanden en probeer zoveel mogelijk ontopic te blijven in de diverse topics, maar merk nu dat 't soms erg lastig is, en dat er (soms terechte) reakties komen dat we ergens anders moeten Slowchatten
Om de kwaliteit en de leesbaarheid van de bestaande topics (inclusief DASOO) te verhogen zou ik willen vragen of je toch niet een echte SC reeks in overweging wilt nemen.
Eentje waar we het wel mogen hebben over koetjes en kalfjes, of wat we gegeten hebben of juist willen eten, of hoe verschrikkelijk de kwaliteit van de deelnemers van Hollands Got Talent dit jaar wel niet is, en om gewoon iedereen een goeieavond te kunnen wensen.
Nieuwe users horen in de thematopics juist geholpen te worden. Als iemand wat over vulkanen wil weten moet ie niet in de SC zijn om te vragen hoe zon kreng werkt. Wat je in DASOO wel ziet is dat nieuwe mensen, zeker bij noodweer, vaak kribbig bejegend worden. Omdat je het al tig keer hebt uitgelegd of omdat mensen gewoon ff langswippen en 'trollen' en vervolgens maanden niet. So be it, dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef Drassss het volgende:
Frutsel, we begrijpen je standpunt over het teveel hebben van SC's, maar het is ons DE-users echt gelegen om de kwaliteit van bepaalde topics te verbeteren. Zodoende dit verzoek. Niet omdat we heel goedkoop "onze" eigen chat willen hebben, maar meer om nieuwelingen op een makkelijkere en professionele manier te ondersteunen met informatie en posts
Ik was al aan het zoeken maar is denk ik 't vorige tornado-topic geweest dat we gewezen werden op de chat functie van de tornadochasers.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:45 schreef Frutsel het volgende:
Ok, nu wil ik dan wel eens weten: Wie klaagt er dan? Wie stoort zich eraan? Laat die zich eens melden en aangeven in welke mate het storend is?
Ik vrees dat met name door o.a. mijquote:[..]
Nieuwe users horen in de thematopics juist geholpen te worden. Als iemand wat over vulkanen wil weten moet ie niet in de SC zijn om te vragen hoe zon kreng werkt. Wat je in DASOO wel ziet is dat nieuwe mensen, zeker bij noodweer, vaak kribbig bejegend worden. Omdat je het al tig keer hebt uitgelegd of omdat mensen gewoon ff langswippen en 'trollen' en vervolgens maanden niet. So be it, dat hoort erbij.
Het lijkt me verwarrend dat nieuwe users dan naar de SC moeten voor informatie?
Wat wil je dan elkaar vertellen over wat waar gaande is?quote:Ik vrees dat met name door o.a. mij't tornado topic af en toe iets te ver off topic gaat. Gewoon omdat we elkaar willen informeren over wat er gaande is, zonder dat het direct een toegevoegde waarde heeft voor 't topic.
Als jij je niet aan het offtopic gedoe in serieuze draadjes stoort, dan kunnen wij natuurlijk voortaan de zeurders naar FB sturenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef Frutsel het volgende:
persoonlijk stoor ik me meer aan mensen die anderen niet helpen dan aan mensen die een beetje offtopic lullen
Nee, ik zie vooralsnog het nut niet. Forum is klein, ook qua vaste users. Mensen weten elkaar prima te vinden, ook buiten de topics om. Het is een select gezelschap dat elkaar prima aanvult. Het is niet zo dat er hier honderden users zijn die alles door elkaar roepen.quote:
Deel 1 van 2011 is wel in een reeks gekoppeld zag ik net. Deel 2 was dat niet, die heb ik net toegevoegd aan de reeks.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:17 schreef MaryMouse het volgende:
Is het misschien handig om Hurricane Season 2011 en Hurricane Season 2011 # 2 tot een topic-reeks te koppelen?
Klopt, heel af en toe update ik er een paar. Kom daar nu gewoon niet aan toe, betwijfel ook hoe vaak het topic gebruikt of gelezen wordt. Mag wel met alternatieven komen, kijk ik daar wel naar zodra ik wat meer tijd heb.quote:Het viel mij op dat in De Elementen: Bookmarks wat linkjes 'dood' zijn. Als ik nu met alternatieven (als die er zijn) aankom, kan de post dan aangepast worden?
Ik heb gisteren niets gemod in het DASOO topic, vandaag ook niet. Heb het even nagevraagd bij de forumadmins maar volgens het logje is er in dat topic geen bericht verwijderd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef Hoerekots het volgende:
Waarom was mijn bericht gisteren verwijderd? in het Topic De atmosfeer staat op ontploffen #450 : Noodweer in Nederland het ging toch over het weer? ik heb mijn bericht wederom terug gezet! graag antwoord aub
Hmmm vreemd? ik weet toch zeker dat ik daar gepost hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niets gemod in het DASOO topic, vandaag ook niet. Heb het even nagevraagd bij de forumadmins maar volgens het logje is er in dat topic geen bericht verwijderd.
Ik kan geen post van je terugvinden, noch dat zij hem zien en er schijnen geen berichten verwijderd te zijn. Dus geen idee? Maar goed, hij staat er weerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Hmmm vreemd? ik weet toch zeker dat ik daar gepost hebt
Inderdaad ja. Sorry was vergeten het topic erbij te zetten.quote:Op maandag 19 september 2011 13:43 schreef Frutsel het volgende:
Winter in Europa 2011/2012
in dit topic?
Ik heb in 2007 er een topic over geopendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:50 schreef Seven. het volgende:
Is er al een topic gewijd aan de jetstream en voorspellingen?
Er zijn alleen niet zoveel anderen die dat doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef Dagonet het volgende:
Ik weet niet waar het moet, maar als ik iets leuks zie drop ik het gewoon hier en dan kunnen anderen het meenemen.
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:36 schreef Dagonet het volgende:
Daarom is er toch ook een toegewijd mod?
Donequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef OA het volgende:
Mag deze WKN / Weervoorspellingstopic herfst 2013 aan topicchain 1309 worden toegevoegd?
een slotje is goedkoperquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:00 schreef Snowballed het volgende:
Wat moeten al die Hanzehogeschool klas topics hier..? En waarom krijgen ze geen schopje ONZ?
Wel minder potentie...quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:35 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand de op in 'Atmosfeer' zetten? Tnx!
Staat er weerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:53 schreef Frutsel het volgende:
Lukt me ff niet mobiel. Ik vraag ff een collega mod
Ooit, lang lang geleden...quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er eigenlijk een WKN foto/film topic?
WKN / Weerfoto's 2015quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er eigenlijk een WKN foto/film topic?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WKN / Weerfoto's 2015
WKN / Youtube en WKN #2
Ben er toevallig vorige week mee bezig geweest maar kreeg het niet voor elkaar. Kijk zo nog ff.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Drugshond het volgende:
Er is al 218 dagen niet gereageerd in dit topic. ROFLMAO.![]()
Kunnen jullie dit topic eens opnieuw optuigen.
WKN / Weer, Klimaat & Natuurrampen: Actueel Weer
Eventueel met actuele radarbeelden en zo.
• https://www.lightningmaps.org
• http://www.noodweer.be/bliksem-in-detail/
• http://www.art-of-thunder(...)weer/actueel/onweer/
Lekker vanuit parkeerstand modden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben er toevallig vorige week mee bezig geweest maar kreeg het niet voor elkaar. Kijk zo nog ff.
En er is geen jullie lol. Dr is maar 1 mod hier maar alle hulp is welkom exmod dh
Punt is dat ik de linkjes wel kan toevoegen maar het lukt me nog niet om de actuele kaartjes zo toe te voegen zodat ze ook actueel blijven als je er een uur later weer naar kijkt.quote:
Wat een dedain. Ben je het niet met me eens dan ? Hier komt geen hond.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Frutsel het volgende:
nou fantastisch... knikkeren we hem gewoon weer terug..stel je voor zeg...
Naja, dat middelste geloof ik niet echt Tong, maar ik vind het jammer dat je er dan gelijk zo minderwaardig doet en dat dan de enige reden zou zijn voor je topics. Je wil gewoon aandacht en meer views. Dat had ik niet gedacht en wordt dus gewoon bevestigd. Ik dacht juist dat het leuk zou zijn voor WKN, my bad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een dedain. Ben je het niet met me eens dan ? Hier komt geen hond.
Ik wilde je eerst op een leuke manier bedanken. En er een ander leuk topic tegenover zetten.
Dat neem ik nu niet eens meer in heroverweging. Nog bedankt voor de tussenstop. Nu weet ik dat dit forum bestaat.
Had dat dan gewoon gezegd tegen me. Ik snap dat je meer views wil. Natuurlijk, daar wil ik je graag bij helpen. Had dat dan aangegeven. In NWS hebben ze ook wel eens gevraagd om meer linkjes naar de FP te maken. Doe ik gewoon. Geen probleem, en als je me niet geloofd dat ik een leuk topic voor je wilde maken is het jouw probleem en je gebrek aan vertrouwen in de mensheid, het heelal, eventueel het universum maar zeker tong80 in zijn geheel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, dat middelste geloof ik niet echt Tong, maar ik vind het jammer dat je er dan gelijk zo minderwaardig doet en dat dan de enige reden zou zijn voor je topics. Je wil gewoon aandacht en meer views. Dat had ik niet gedacht en wordt dus gewoon bevestigd. Ik dacht juist dat het leuk zou zijn voor WKN, my bad.
Je topic staat terug. Succes d'r mee
Ok, moet gezegd worden... respect dat je dat met deze hitte je strot uit kreegquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had dat dan gewoon gezegd tegen me. Ik snap dat je meer views wil. Natuurlijk, daar wil ik je graag bij helpen. Had dat dan aangegeven. In NWS hebben ze ook wel eens gevraagd om meer linkjes naar de FP te maken. Doe ik gewoon. Geen probleem, en als je me niet geloofd dat ik een leuk topic voor je wilde maken is het jouw probleem en je gebrek aan vertrouwen in de mensheid, het heelal, eventueel het universum maar zeker tong80 in zijn geheel.
Ik doe nergens minderwaardig. Misschien overdreef ik, ik zou het ludiek willen noemen. Daarom ben ik tong80 en post ik zoals ik al 15 jaar post. Het stikt van de vooroordelen over mij. De waarheid, dat ik een gruwelijk knappe vent met de uitstraling van Brad Pit en de humor van John Cleese ben wil er maar niet in. Daarentegen stikt het in mijn repertoire van de one liners. Die mag je her en der over het hele Forum donderen met onweer gekletter en al. Dat ik dan van een koude kermis thuis kom, zal me aan m'n reet roesten, als de bliksem me maar niet treft. Is dat niet treffend geformuleerd en met de juiste intonatie dit maal. Dat wil zeggen dat ik niet negatief ben en dat nooit zal zijn.
Mijn vraag om het topic terug te zetten onderbouwde ik met argumenten. Tot twee maal toe. Ik vroeg je om er eens over na te gaan denken of ik eventueel, mogelijk gelijk heb en in mijn recht sta. Als een groei briljantje uit de Feijenoord selectie tegen het eerste aan zit, wordt ie ook niet uitgeleend aan Excelsior omdat het meer publiek zal trekken op Woudensteyn.
Ik zal vandaag alsnog een super topic voor je openen. Dan moet jij mij beloven dat je morgen minstens twee blinde bejaarde homofielen helpt oversteken. Desnoods tegen hun wil in.
Met gratis verblijvende kosten gil ik de pijp uit en wens de desbetreffende dienstdoende moderater een mooie dag met zonnige spekjes in de jus van de boerenkool. Mocht de mod geen boerenkool lusten, wens ik hem veel succes met de spekjes. Eet des te smakelijker, tot straks, en kijk eens wat vrolijker.
Terwijl ik al tijden ziek ben ik ben doodop. Maar dit leidt af van m'n vermoeidheid. Alsof ik rokend de marathon heb gelopen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ok, moet gezegd worden... respect dat je dat met deze hitte je strot uit kreeg
Ik stop nu, anders is dit FB topic vol en ik doe al negen jaar met dit deel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ik al tijden ziek ben ik ben doodop. Maar dit leidt af van m'n vermoeidheid. Alsof ik rokend de marathon heb gelopen.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik stop nu, anders is dit FB topic vol en ik doe al negen jaar met dit deel.
Beterschap
Ik hou het ff in de smiezen thx. Verschil van mening moet kunnen maar het moet geen veredelde complot talk en/of trollactie worden.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:19 schreef barthol het volgende:
Even wat feedback. (Want hier komen depressies aan de orde) Ik val uit mijn rol in het klimaat verandering topic. Maar ik ben het getroll in de klimaatdiscussies een beetje zat, i.m.o. verstoort het ook de de discussies die daar gaande waren.
Dank ervoor dat je het een beetje in de "smiezen" zal houden, dan probeer ik voor mezelf weer de draad op te pakken met over het klimaat en het poolijs te posten.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hou het ff in de smiezen thx. Verschil van mening moet kunnen maar het moet geen veredelde complot talk en/of trollactie worden.
Hij is open?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi,
Mag deze weer open?
WKN / Wie maakt de langste ijspegel? #2
Ja maar ik kon er niet posten. Nu wel weer dus dank je!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij is open?
is alleen al 1815 dagen niet meer in gepost
1 keer vind ik niet zo'n punt maar als je dan een stille hint geeft met "DM maar voor meer" dan denk ik dat je een beetje op de verkeerde plek bezig bent jaquote:Op vrijdag 6 april 2018 03:29 schreef kree het volgende:
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #968 - Rokjesdag?
ging ik daar nou onwijst te ver? het was beetje offtopic natuurlijk. mjah
niet raar niet beledigend en ook zo niet de vraag, benieuwd wel eigenlijk tochtje
beetie ff klein zijstraatje hoor
nbeeetje klein zeistraar denj
excuusquote:Op vrijdag 6 april 2018 08:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1 keer vind ik niet zo'n punt maar als je dan een stille hint geeft met "DM maar voor meer" dan denk ik dat je een beetje op de verkeerde plek bezig bent ja
Maak maar en kijk maar wat er van komt... meeste gebeurd denk ik toch in de SCquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:21 schreef _--_ het volgende:
Is er een topic waar weerkaarten besproken kunnen worden? Zo nee, kan ik er dan 1 maken? In de SC verdrinken de weerkaarten met posts zoals "hier komt de zon door." Niet zo handig
Doe het morgen wel, is bijvoorbeeld ook handig als andere mensen kennis willen opdoen qua weer voorspellingen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maak maar en kijk maar wat er van komt... meeste gebeurd denk ik toch in de SC
Ik zie het probleem niet echt? Je bedoeld de opmerking van NK in de SC?quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe past dit in de nieuwe policy? WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1056 Zomerse vooruitzichte
Van een mod, nota bene
Ah, er is leven hier.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet echt? Je bedoeld de opmerking van NK in de SC?
Dat dit topic een SC is was mij niet bekend. Staat geen tagje bij.quote:
In de context van deze SC, de geschiedenis van deze user en zijn collega posters in deze SC zag ik het probleem niet. Daar waar het over algemeen overal op Fok! in SC's vol grappen, grollen, treitereitjes etc los loopt zie ik er in dit geval niet zo'n probleem in. Verder wordt er ook door niemand een probleem van gemaakt of gaat niemand er op in.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, er is leven hier.
Ik bedoelde deze opmerking:
[..]
Naar mijn weten is het in de nieuwe policy niet meer de bedoeling om te smijten met woorden als troll etc.
In de woorden van Danny: als een topic of user je niet bevalt, dan post je er niet. Zijn in WGR FB vele woorden aan gewijd maar ik zie forumbreed dat er heel verschillend wordt omgegaan met deze ‘nieuwe, eerlijke en eenduidige’ policy om het forum leuker te maken.
Ah, daarom duurde het dus dagen voordat mijn melding werd opgepakt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In de context van deze SC, de geschiedenis van deze user en zijn collega posters in deze SC zag ik het probleem niet. Daar waar het over algemeen overal op Fok! in SC's vol grappen, grollen, treitereitjes etc los loopt zie ik er in dit geval niet zo'n probleem in. Verder wordt er ook door niemand een probleem van gemaakt of gaat niemand er op in.
Nee dat duurt geen dagen, maar er wordt hier bijna nooit iets gepost.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, daarom duurde het dus dagen voordat mijn melding werd opgepakt.
Volgende keer dus in het topic erop in gaan dat ik het geen toffe opmerking vind?
Dat is je reactie hier niet eerder heb gezien is mijn fout. Dat zal ik ook niet ontkennen en je hebt gewoon recht op een antwoord. Er zit ook maar één mod hier en mijn tijd op Fok gisteren heb ik grotendeels gespendeerd aan het in het gareel houden van het Notre Dame topic gisteravond in NWS tot zo'n beetje 01.00 uur. (omdat ik daar ook mod ben) Neemt niet weg dat ik dit eerder had kunnen/moeten zien, sorry.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat je vindt mag je houden.
Ik heb niks met of tegen NK.
Ben niet aan het filteren op het woord troll maar lees wel mee in topics.
En als een blauwe dan iets zegt wat expliciet wordt benoemd als een nono in de nieuwe policy dan meld ik dat. Mods zijn users, maar wel met voorbeeldfunctie en het beleid geldt voor hen net zo goed.
Jij kent je subforum beter dan ik, blijkbaar is NK een (blauwe) user waarbij het, op basis van zijn geschiedenis en in de context van dat topic, oké is als hij dat woord gebruikt. Daarom de melding hier, om een goedlopend topic niet te ontsporen. Want ik ken immers user en context minder goed dan jij. Beetje jammer dat jij dat als zuur doen en een soort heksenjacht ziet.
Dat het dagen duurt voor ik reactie krijg, dat is irritant. TR stond ook al een dag omdat ik in de gaten kreeg dat dit topic niet op de prio bijhoudlijst voor mods staat.
En dat maakte mijn reactie op je wat scherper dan ik zou hebben gedaan als het eerder was opgepikt.
Daaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij is ontopic met zijn regencomplex. Jij niet
Volgens mij niet alleen hier een tendensquote:Op zondag 26 januari 2020 23:08 schreef Pumpalov het volgende:
Frutsel, hoe komt het dat er meer en meer baggertopics in WKN komen? Vervelende tendens.
Kijk liever eens naar jezelf, je hebt heel een topic om zeep met je wappie geouwehoer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:08 schreef ludovico het volgende:
WKN / Dat gezeik ook altijd over die 1,5 graad opwarming...
Dat "geknul" in dit topic van een moderator gaat helemaal nergens over.
Waar klaag je nou precies over?quote:Op maandag 18 april 2022 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijk liever eens naar jezelf, je hebt heel een topic om zeep met je wappie geouwehoer.
Niet zo vals hé.quote:Op maandag 18 april 2022 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis de tijd dat hier nog op hoog niveau over WKN zaken gepraat kon worden tussen mensen die bereid waren zich in de materie te verdiepen
Over jou dat leek mij evident.quote:
Poor thing.quote: